Catis träningsjournal!Nu är det dax!

Home Forums Dagböcker Catis träningsjournal!Nu är det dax!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 175 total)
  • Author

Axlar och vader idag!
    Promenerade 20 min till gymet och körde 60min totalt på blandade konditionsmaskiner.

Axelpress med hantlar: 10kg 12+10+10

Raka hantellyft på snedbänk.4kg:s hantlar 12reps och 5 kg 12+12 reps.

Hantellyft åt sidan 11kg 8 reps.9 kg 8+8 reps.

Enarms axellyft i cable.1 platta(2,5) 12+12+12 reps

Enarms framåtlutad axellyft i cable. 2 plattor(5) 12+12+12 reps.

Vader stående i maskin.8 plattor av 15.12+12+12 reps.

Vader sittande 40kg.20+20+20 reps.

Helt slut efter passet!Skönt!!:D

Vägde mig igår morse(glömde bort att skriva då).Strax under 61 kg(har en usel våg)Men kan tänka mig 60,8kg kanske?Så det har lossnat lite igen och det känns bra.

Kram på er!!

I måndags blev det ett ryggpass samt 60min cardio.

Vilade igår tisdag.

Idag blir det ben samt 60 min cardio.
    Funderar på att börja med marklyft idag,men har inte bestämt mig än..

Japp,det blev marklyft som inledde mitt benpass idag.

Marklyft 60kg 12+10+8

Utfall i smith 31kg 8 reps, 41kg 6+6 reps

Benspark
    Lårcurl

Cardion på 65min gick väldigt bra trots benpasset.Hade kunnat fortsatt ett tag till om det inte hade varit för att min ena fot domnade på trappmaskinen:p

1300kcal i matintag som vanligt och det funkar riktigt bra!:pop:

Jag är fast besluten att tappa MINST 5kg till,och det kommer jag att göra oxå!!:aggresiv:

Självklart fixar du det! Fast jag vet inte riktigt var dom 5 kilona ska tas från? Tycker du är i bra form ju :) Men om du vill ha sällskap så hittar du mig alltid på trappmaskinen, hihi ;)

Cinnabon wrote:
    Självklart fixar du det! Fast jag vet inte riktigt var dom 5 kilona ska tas från? Tycker du är i bra form ju :) Men om du vill ha sällskap så hittar du mig alltid på trappmaskinen, hihi ;)

Ojojoj!Du skulle bara veta!Men tack så mkt ändå!:) Är klart mkt roligare att ha lite sällskap,så jag ska nog leta upp dig:up:

Go Cati!:emo-thumb
    Jag tror på dig, verkar ha järnvilja. E oxå nyfiken på din dagsform….på de gamla korten kan man se att du har en RIKTIGT bra ram!
    [/b]

(lånar din tråd Cati, sorry)

Cinnabon, har du börjat m nån journal än….väntar otåligt….

Sanaz wrote:
    Go Cati!:emo-thumb
    Jag tror på dig, verkar ha järnvilja. E oxå nyfiken på din dagsform….på de gamla korten kan man se att du har en RIKTIGT bra ram!
    [/b]

Oj,tack!!:o Vad glad jag blir!!
    Jag ska ta lite bilder snart,har inte blivit av…Mest pga att jag är lite rädd för att se hur jag faktiskt ser ut och bli besviken….Men det är väl nåt jag helt enkelt måste ta mig förbi.

Planen är att jag ska lägga ut nya bilder tillsammans med några från januari som visserligen inte är några poseringsbilder,men där man ändå kan se min dåvarande *hrm* ;) form….

Måste oxå säga att jag verkligen gillar din fantastiska fysik!Det kan man kalla järnvilja!:emo-thumb

Sanaz wrote:
    (lånar din tråd Cati, sorry)

Cinnabon, har du börjat m nån journal än….väntar otåligt….

Det är lugnt!:D

Jag undrar faktiskt oxå!:D

Idag blev det bröst och triceps samt mina 60min cardio.Idag kändes det RIKTIGT tungt och jag var trött,men jag orkade mig igenom passet som jag skulle ändå.

Kram på er o träna hårt!

Jag är RIKTIGT trött idag.Började igår.Helt matt är jag!!:

Jag vet att det hela beror på mitt låga energiintag tillsammans med cardioökningen,men jag trodde inte det skulle bli såhär illa…Hoppas det bara är en tillfällighet och att jag piggar på mig lite.
    Funderar över om jag ska vila idag istället och köra imorron på min ätardag….*hmmm*

Någon som har nån synpunkt på energiintaget osv?Mitt mål just nu är att tappa fett(vill inte stå i vassen i sommar….)Och det är ju inte allför långt kvar nu….

Ska fundera en stund till……

Det beror säkert på att du bara får i dig 1300 kcal!!! Att du fixar o träna på det. Frågan e om inte det är smartare o lägga till ett mål till så du orkar träna?!
    Jag hade iaf vilat mig iform idag:emo-thumb Annars bryter du ju ner kroppen ist. Kör järnet imorn ist då du har mer energi!!
    [/b]

Sanaz wrote:
    Det beror säkert på att du bara får i dig 1300 kcal!!! Att du fixar o träna på det. Frågan e om inte det är smartare o lägga till ett mål till så du orkar träna?!
    Jag hade iaf vilat mig iform idag:emo-thumb Annars bryter du ju ner kroppen ist. Kör järnet imorn ist då du har mer energi!!
    [/b]

Tack Sanaz!Du har helt rätt.Jag vilar idag,äter lite extra oxå o jag känner mig redan urstark och redo för morgondagens pass!:pop: Ska se till att öka på kcal-intaget något i veckorna.Kommer säkert bli stor skillnad trots bara en liten ökning.

:)

Något som jag även funderat på är ju fettmätning.Kan inte hålla på o bara väga mig,på en riktig skräpvåg dessutom som säkert inte visar en siffra rätt.Jag menar jag kan köra på stenhårt en vecka med stenhård diet och inte se någon skillnad alls på vågen,men i spegeln och på kläderna märks och syns det.Om inte annat så för den psykologiska biten åtminstone…

Ha en trevlig kväll allihop!:up:

Ett axel/vad-pass idag samt 60 min cardio.
    Var stark idag!!Skönt att slippa tröttheten som jag kände igår….

Lade in ett par bilder i tråden ”dagsformen på bodymedlemmarna”,men det blir fler här imorron….

Nu ska jag fortsätta plugga till mig min tenta på måndag.

Sov gott!!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 175 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.