Catis träningsjournal!Nu är det dax!

Home Forums Dagböcker Catis träningsjournal!Nu är det dax!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 175 total)
  • Author

Såg dina bilder i ”dagsformen..”-tråden.

Såg bra ut tycker jag.

Ser fram emot fler bilder.

Lycka till med allt.

Orkar du träna med så lite kollisar i kroppen? Du måste vara riktig hungrig om dagarna jag låg på 2200 i början och var enorm hungrig gick ner i vikt ändå .

Bra bilder du lade upp i Dagsformen

Jon Larsson wrote:
    Såg dina bilder i ”dagsformen..”-tråden.

Såg bra ut tycker jag.

Ser fram emot fler bilder.

Lycka till med allt.

Tack!
    Det kommer bilder,men imorron istället…:o

Vanessa Frykman wrote:
    Orkar du träna med så lite kollisar i kroppen? Du måste vara riktig hungrig om dagarna jag låg på 2200 i början och var enorm hungrig gick ner i vikt ändå .

Bra bilder du lade upp i Dagsformen

Tack!:)
    Jag vet inte hur jag är funtad,men det har faktiskt gått jättebra!Inte särskilt hungrig eller sugen.
    Men jag kan tänka mig att mitt ätande på helgerna har kompenserat mitt låga intag i veckorna,villket var lite min tanke från början.Vill kunna slappna av o slippa tänka på att mäta o väga det jag äter en eller två dar.Och uppenbarligen har det funkat.Visst hade det varit mer optimalt att ligga högre i veckorna o mer eller mindre strunta i ”äta-och-ta-det-lugnt”-dagar,men jag valde det för mig snällare alternativet.
    Men nu känner jag att jag kan öka något i veckorna och begränsa mig på helgerna samt såklart ökad cardio,villket har gjort en stor skillnad på kort tid,åtminstone utseendemässigt,har inte vägt mig på 2 veckor…:o

Fortsätt med det du gör om det ger resultat.

Bara för att majoriteten vid en viss vikt behöver ett visst kcal intag så gäller det långt ifrån alla. Många räknar bara med kroppsvikten och antal träningspass i veckan för att göra ngn beräkning av hur mkt man ”bör” förbränna dagligen men det kan ge ett helt felaktigt svar.

Finns ju en mängd faktorer att ta hänsyn till. Vardagsaktivitet, fettprocent, hormon nivåer, sömn osv.

Har själv flertalet kompisar som väger mkt mindre än mig och äter bra mkt mer. Hade dem ätit så som jag gör hade dem tappat vikt snabbt medan jag kan ligga still på min vikt utan att äta spec. mkt.
    Hittar man ett fungerande koncept för en själv så är det bara o köra på :up:

cati wrote:
    Tack!:)
    Jag vet inte hur jag är funtad,men det har faktiskt gått jättebra!Inte särskilt hungrig eller sugen.
    Men jag kan tänka mig att mitt ätande på helgerna har kompenserat mitt låga intag i veckorna,villket var lite min tanke från början.Vill kunna slappna av o slippa tänka på att mäta o väga det jag äter en eller två dar.Och uppenbarligen har det funkat.Visst hade det varit mer optimalt att ligga högre i veckorna o mer eller mindre strunta i ”äta-och-ta-det-lugnt”-dagar,men jag valde det för mig snällare alternativet.
    Men nu känner jag att jag kan öka något i veckorna och begränsa mig på helgerna samt såklart ökad cardio,villket har gjort en stor skillnad på kort tid,åtminstone utseendemässigt,har inte vägt mig på 2 veckor…:o

Tack för ditt svar. :nod

Cati, anvand mattbandet!! :up:
    Det har varit min raddning nar det statt still pa vagen. Oftast har man anda minskat pa matten vecka efter vecka i alla fall. I mitt fall sitter det mesta runt rumpan och laren sa det ar dar jag haller koll pa omkretsen.
    Hoppas du ar piggare tjejen!

Lindmark wrote:
    Fortsätt med det du gör om det ger resultat.

Bara för att majoriteten vid en viss vikt behöver ett visst kcal intag så gäller det långt ifrån alla. Många räknar bara med kroppsvikten och antal träningspass i veckan för att göra ngn beräkning av hur mkt man ”bör” förbränna dagligen men det kan ge ett helt felaktigt svar.

Finns ju en mängd faktorer att ta hänsyn till. Vardagsaktivitet, fettprocent, hormon nivåer, sömn osv.

Har själv flertalet kompisar som väger mkt mindre än mig och äter bra mkt mer. Hade dem ätit så som jag gör hade dem tappat vikt snabbt medan jag kan ligga still på min vikt utan att äta spec. mkt.
    Hittar man ett fungerande koncept för en själv så är det bara o köra på :up:

Det ligger nåt i det du säger:nod Jag gör ju nåt rätt eftersom jag pallar träna och tappar fett.
    Började nästan tro att det är nåt allvarligt fel på mig…:

Vanessa Frykman wrote:
    Tack för ditt svar. :nod

Tack för att du frågade.:)

Cinnabon wrote:
    Cati, anvand mattbandet!! :up:
    Det har varit min raddning nar det statt still pa vagen. Oftast har man anda minskat pa matten vecka efter vecka i alla fall. I mitt fall sitter det mesta runt rumpan och laren sa det ar dar jag haller koll pa omkretsen.
    Hoppas du ar piggare tjejen!

Tack för tipset!Ska börja ta lite mått.:emo-thumb

Idag är det vilodag!

I söndags blev det rygg o biceps samt 60 min cardio och igår måndag körde jag ben samt 60min cardio.Ett mycket lyckat pass!:up:

Tyvärr har jag i några dar gått med en låsning i höjd med skulderbladen och det är INTE skönt.Värker lite och är stelt.Vill att det ska knaka och släppa!!:(

Lägger upp ett par bilder här oxå,samma som i ”dagsformen på…..” och en xtra.Det får räcka just nu.Inte världens bästa bilder,men så är ju formen inge vidare heller…Roligare att ta bilder när man känner sig fin:o Och förhoppningsvis dröjer det inte allför lång tid!:D

[img=http://i16.photobucket.com/albums/b43/cati_/IMGP3065.jpg]

[img=http://i16.photobucket.com/albums/b43/cati_/IMGP3073.jpg]

[img=http://i16.photobucket.com/albums/b43/cati_/IMGP3054.jpg]

cati wrote:
    [img=http://i16.photobucket.com/albums/b43/cati_/IMGP3054.jpg]

Det här kommer ju att bli kanonbra!!! Lycka till!:emo-thumb

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 175 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.