- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 maj, 2007 at 18:56 #765737Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Det här kommer ju att bli kanonbra!!! Lycka till!:emo-thumb
Tack snälla!
Det SKA bli bra!:up:10 maj, 2007 at 17:14 #765738Anonym anvandareMemberDet ser ju skitbra ut ju… har inte så bra koll på din journal.. planer?
:emo-thumb
10 maj, 2007 at 20:55 #765739Anonym anvandareMember#Sly# wrote:Det ser ju skitbra ut ju… har inte så bra koll på din journal.. planer?:emo-thumb
Tack så mycket!
Just nu är det minskning på kroppsfettet som gäller!Vill se hur jag ser ut under allt späck.Sen får jag se om jag tycker det är värt att tävla…Men klart man är smått sugen.Var på gång med det förra året,men det rann ut i sanden.
10 maj, 2007 at 21:28 #765740Anonym anvandareMemberRygg och biceps idag!
Märker av dieten mer nu.Kroppen är rätt tom,men jag orkar.Det känns som det ska göra på en diet helt enkelt.Man har inte allt tryck i kroppen,men det funkar ändå.
Börjar märka en minskning på kroppsfettet nu och det är hur roligt och motiverande somhelst!:up:10 maj, 2007 at 21:54 #765741Anonym anvandareMember:buttrock:
Det ser RIKTIGT bra ut, tjejen!!
Som jag sa tidigare så har du en riktigt bra ram. Dina axlar:emo-thumb
2 frågor: Varför visar du inte ditt ansikte? O va är det du inte är nöjd med? Ursäktar dig hela tiden för din form!!! Om du inte kan berömma dig själv o se dina framgångar, bara vänta på bättre tider, så kommer du ALDRIG att vara nöjd! Inte ens när du ligger på 5%….
[/b]10 maj, 2007 at 22:11 #765742Anonym anvandareMemberSanaz wrote::buttrock:Om du inte kan berömma dig själv o se dina framgångar, bara vänta på bättre tider, så kommer du ALDRIG att vara nöjd! Inte ens när du ligger på 5%….
[/b]MYCKET BRA SKRIVET! kunde inte sagt det bättre själv… men det krävs lite träning för att komma dit klart..
BRA AXLAR O V-FORM CATI! du har säkert mycket att komma med när du är i form oxå!
10 maj, 2007 at 22:29 #765743Anonym anvandareMemberSanaz wrote::buttrock:Det ser RIKTIGT bra ut, tjejen!!
Som jag sa tidigare så har du en riktigt bra ram. Dina axlar:emo-thumb
2 frågor: Varför visar du inte ditt ansikte? O va är det du inte är nöjd med? Ursäktar dig hela tiden för din form!!! Om du inte kan berömma dig själv o se dina framgångar, bara vänta på bättre tider, så kommer du ALDRIG att vara nöjd! Inte ens när du ligger på 5%….
[/b]Tack så mycket Sanaz!
Jag och min kropp.Det är en lång historia.Alla har vi ju våra olika bakrunder..Jag kämpar med min inställning till mig själv och min kropp varje dag.Det är inte lätt att ändra något som är så inpräntat,men jag jobba med det!:emo-thumb Du har så rätt!!
Ansiktet kluddade jag över för jag tyckte inte det såg bra ut…Borde ha tänkt annorlunda,absolut.Det såg ju bara ut som jag…10 maj, 2007 at 22:31 #765744Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:MYCKET BRA SKRIVET! kunde inte sagt det bättre själv… men det krävs lite träning för att komma dit klart..BRA AXLAR O V-FORM CATI! du har säkert mycket att komma med när du är i form oxå!
Tack så mycket!Jag kämpar på både med min kropp och min själ!:up:
12 maj, 2007 at 12:48 #765745Anonym anvandareMemberIdag blir det axlar och vader på gymet hade jag tänkt.Får se hur det går med tanke på min nackspärr.Funkar det inte så får jag nöja mig med mina 60min cardio,inte mer med det.Sånthär ska inte få mig att vackla!:evil:
12 maj, 2007 at 17:58 #765746Anonym anvandareMemberPasset gick jättebra idag!:yahoo:
Det funkade att träna runt min ömma nacke,t.o.m dips gick bra,men det blev extremt långsamma och strikta rörelser:PSka fira genom att lägga in ett par bilder:)
12 maj, 2007 at 18:04 #765747Anonym anvandareMemberIngen bra kvalitet på bilderna,men det funkar väl hyffsat ändå…
12 maj, 2007 at 18:07 #765748Anonym anvandareMember12 maj, 2007 at 18:08 #765749Anonym anvandareMembermycket fin rygg. Breda axlar och smal midja :emo-thumb
12 maj, 2007 at 18:12 #765750Anonym anvandareMemberDessan wrote:mycket fin rygg. Breda axlar och smal midja :emo-thumbTack Dessan!Roligt att få höra från den som VERKLIGEN har den breda ryggen till den smala midjan!:up:
12 maj, 2007 at 18:54 #765751Anonym anvandareMemberShit tjejen du har ju ruskigt bra massa over axlar och rygg. Jattebra form tycker jag och det syns att det har borjat handa en hel del sen du borjade med mer cardio :up: Snyggt!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.