Catis träningsjournal!Nu är det dax!

Home Forums Dagböcker Catis träningsjournal!Nu är det dax!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 175 total)
  • Author
    Cinnabon wrote:
    Shit tjejen ;) du har ju ruskigt bra massa over axlar och rygg. Jattebra form tycker jag och det syns att det har borjat handa en hel del sen du borjade med mer cardio :up: Snyggt!!

Å tack snälla!Roligt att andra kan se det oxå,så att jag inte bara inbillar mig att det faktiskt börjat hända lite saker:)
    Motiverande till tusen!!:emo-thumb

Har tränat med mina axlar,rygg och vader under helgen samt min vanliga cardio.Skööön träningsvärk!!!:P

Igår blev det bröst+triceps.45kg i bänkpressen!!:emo-thumb Nästan pb(kanske körde på den vikten för länge sen…)Men det känns som att jag kommer att öka på till nästa pass!
    ”Bara” 50 min cardio hanns det oxå med….Brukar bli 60….

Ska snart träffa killen på gymet o köra ben;)

Kram på er o träna hårt!!

Bra kämpat, Cati!:emo-thumb

grymma axlar förfan !!!!! jag kämpar som som fan för att mina ska växa!

Dessan wrote:
    mycket fin rygg. Breda axlar och smal midja :emo-thumb

+1:up:
    Bra jobbat tjejen!!
    Keep Upp The Good Work!
    Trevlig helg på dig!//S*

Cinnabon wrote:
    Shit tjejen ;) du har ju ruskigt bra massa over axlar och rygg. Jattebra form tycker jag och det syns att det har borjat handa en hel del sen du borjade med mer cardio :up: Snyggt!!

+1 :emo-thumb

Sanaz wrote:
    Bra kämpat, Cati!:emo-thumb

Tack!:worship:

Vanessa Frykman wrote:
    grymma axlar förfan !!!!! jag kämpar som som fan för att mina ska växa!

Tack så mycket!Har kämpat hårt med dem.Från början var axlar min sämsta muskelgrupp,är lite bättre nu:)
    Dock ser de väldigt mkt större ut bakifrån än framifrån av någon anledning;)

SUSAN wrote:
    +1:up:
    Bra jobbat tjejen!!
    Keep Upp The Good Work!
    Trevlig helg på dig!//S*

Tack!Och måste säga detsamma Susan!:up:

sebbeboy wrote:
    +1 :emo-thumb

Tackar!!:)

Har varit i Karlstad med min älskling!;)
    En verkligt välbehövlig vila med god mat,godis och frisk luft!:D Blev tre pass totalt förra veckan varav ett gick urdåligt…Var riktigt nedstämd där ett tag faktiskt.Trött,hungrig och grinig…Men som sagt.Dagen efter åkte vi till Karlstad och det behövdes!
    Nu är jag tillbaks med nya friska tag!Har säkerligen lagt på mig ett par kilo i form av vätska och säkert lite fett oxå för den delen…:o
    Men självklart ger jag inte upp!Jag ska nå mina mål!

Tack alla för ni tittar in här då och då och ger mig lite feedback!Blev verkligen jätteglad när jag kom hem o såg era kommentarer.TACK!:)

Var trött igår:evil: Styrketräningen går segare och segare.Ingen ork i kroppen.Cardio funkar bra,tror att det beror på att det inte krävs samma koncentration och att man inte måste ta i på samma sätt.

Är detta ok?Bara att acceptera att jag inte orkar köra särskilt tungt under styrkepassen?Jag ligger ju på energiunderskott och då är det väl det man har att vänta sig,eller?

Blev iallafall ett ryggpass igår.Var jättetrött och mådde illa.Gjorde det jag skulle i stort sett,men vikterna fick jag dra ned på:(
    Kondtionsträningen gick bra och jag körde mina 60min som vanligt.

Tagen i onsdags(16/5)
    Dålig kvalitet pga kameramobil.
    Har en del fett runt magen,men det ser ut som att det finns något fint därunder!:P Och fram ska det!!:aggresiv:

(p.s bortse från världens fulaste bh…:o )

:emo-thumb Hade varit glad om jag hade haft den magen du har nu;)
    Bra jobbat och lycka till med din diet och träning..

ha det bra kramiz

Jennie_80 wrote:
    :emo-thumb Hade varit glad om jag hade haft den magen du har nu;)
    Bra jobbat och lycka till med din diet och träning..

ha det bra kramiz

Tack Jennie!:)
    Men det tror jag inte på!:p
    Du ser ut att ha riktigt lite underhudsfett samt en figur som inte ger en endaste hint om att du fött 3 barn!!Helt fantastiskt!

Kram på dig!

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 175 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.