Catis träningsjournal!Nu är det dax!

Home Forums Dagböcker Catis träningsjournal!Nu är det dax!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 175 total)
  • Author
    cati wrote:
    Tagen i onsdags(16/5)
    Dålig kvalitet pga kameramobil.
    Har en del fett runt magen,men det ser ut som att det finns något fint därunder!:P Och fram ska det!!:

(p.s bortse från världens fulaste bh…)

Ser bra ut :up: fin fin mage :)

Beautiful… ;)

Nog dags för mig att börja dieta.. :up:

sebbeboy wrote:
    Ser bra ut :up: fin fin mage :)

Tack sebbeboy!Och bättre ska det bli!:)

#Sly# wrote:
    Beautiful… ;)

Nog dags för mig att börja dieta.. :up:

Tack #Sly#!:) Och roligt att jag kan inspirera någon litegrann åtminstone:o

edit: Nu har jag läst igenom hela tråden.
    Se inte saker som ett misslyckande utan som en lärdom på vägen mot ett mer långsiktigt mål.
    Det med att man skulle bli mer nöjd med sin kropp för att man går ner i vikt är helt fel. Nöjd blir man först när man trivs med sig själv, oavsett vikt.
    Själv mådde jag rent ut sagt för jävligt efter tävling i december, och då var åtminstone formen bättre än de flesta andras. J
    ag höll igen på maten och tyckte bara att jag blev fetare och fetare för varje dag trots massvis med promenader, strikt kost, och något som jag inte är så stolt över, hetsätning.
    Nu har jag lyckats släppa det. Jag mår mycket bättre och trivs mycket bättre i mig själv trots att jag väger 70kg+, istället för under 65 som jag låg på ett par veckor efter tävling.
    Det har definitivt inte med vikten att göra utan med inställning till mig själv och livet.
    Berättar detta i hopp om att de kan bidra till att hjälpa andra i samma situation med att få tankarna på rätt bana.
    Det är alldeles för vanligt…

Upp med självförtroendet cati! Det ser bra ut juh.
    Rygg å axlar, kanon!
    Hade varit kul att se helkropp framifrån och bakifrån om du har möjlighet till det.

Vad har du för mål med din träning?kort och långsiktigt?

You rock girl! härlig idé med att dokumentera både med bilder och loggbok:D

Anna Andersson wrote:
    Rygg å axlar, kanon!
    Hade varit kul att se helkropp framifrån och bakifrån om du har möjlighet till det.

Tack Anna!Jo,jag försöker!
    Ska se till att ta ett par helkroppsbilder oxå.Är såklart lättare att bedömma fysiken då:)

Angust wrote:
    You rock girl! härlig idé med att dokumentera både med bilder och loggbok:D

Tackar Angust!:up:
    Tycker själv att det är roligare att läsa en journal med bilder i:)

Cati: Ändrade lite i min post ovan…..

Mycket roligare att SE förändringen än att bara läsa den också;D

Anna Andersson wrote:
    edit: Nu har jag läst igenom hela tråden. Se inte saker som ett misslyckande utan som en lärdom på vägen mot ett mer långsiktigt mål.
    Och det med att man skulle bli mer nöjd med sin kropp för att man går ner i vikt är helt fel. Nöjd blir man först när man trivs med sig själv, oavsett vikt. Själv mådde jag rent ut sagt för jävligt efter tävling i december, och då var ju åtminstone formen bättre än de flesta andras. Jag höll igen på maten och tyckte bara att jag blev fetare och fetare för varje dag trots massvis med promenader, strikt kost, och något som jag inte är så stolt över, hetsätning.
    Nu har jag lyckats släppa det. Jag mår mycket bättre och trivs mycket bättre i mig själv trots att jag väger 70kg+ nu istället för under 65 som jag låg på ett par veckor efter tävling. Och inte har det med vikten att göra utan med inställning till mig själv och livet.
    berättar detta ihopp om att de kan bidra till att hjälpa andra i samma situation med att få tankarna i rätt bana. Det är alldeles för vanligt…

Rygg å axlar, kanon!

Det är precis som du säger,lyckan sitter inte i kroppsformen.För mig är det där någonting som går väldigt mkt upp och ner.I vintras vägde jag ca 7kg mer än jag gör nu och vantrivdes nåt otroligt med det.Nu när jag gått ner mår jag faktiskt bättre på det sättet att jag känner mig bekvämare.Kläderna sitter bättre osv.Och det är skönt.För min del har det hittills handlat om just känslan snarare än utseendet.
    Jag kämpar med att trivas med mig själv,men ibland är det svårt.Har en rätt ”knäpp” bakrund som gjort att jag har lite problem med mig själv,men jag får proffesionell hjälp och mår bara bättre och bättre!Det har tagit några år att komma på fötter igen,men det är ingenting mot hela mitt liv.
    Jag vet såväl att livet är för kort för att slösas bort på negativa tankesätt.Jag vill leva och må bra!:)

Mitt kortsiktiga mål ligger 4 veckor bort.Ett delmål kan man säga.Vill tappa ett par fettprocent tills dess.När jag är där så ska jag få en belöning*s* Sen fortsätter jag tills min semester v.28.
    På lång sikt vill jag kunna hålla den formen jag uppnå hyffsat,men bättre matvanor.T.ex ska jag sluta med sockergodis.Är så koncentrerad energi samtidigt som jag LÄTT äter MASSOR.
    Tror att små förändringar kommer göra mkt:)

Tack så mycket för ditt inlägg!Verkligen skönt att veta att jag inte är ensam!:up:

Angust wrote:
    Mycket roligare att SE förändringen än att bara läsa den också;D

Ja exakt:nod

vilken snygg mage . jag vill oxå ha !!!!!bra jobbat tjejen .

Vanessa Frykman wrote:
    vilken snygg mage . jag vill oxå ha !!!!!bra jobbat tjejen .

Tack så mycket Vanessa!:) Tror du har en minst lika fin mage själv:emo-thumb

Hade egentligen tänkt ha vilodag idag,men tänkte som så att eftersom jag ändå är så inaktiv hela dagarna,kan jag lika gärna dra ned på en vilodag.Så det blev 60min cardio samt lite mage.

Väl på gymmet kom självaste Roger Zapfe[/b] fram till mig och gav positiv feedback angående mina armar,axlar och rygg,samt ”-O så ser du ju inte helt illa ut i plytet heller” :D Haha!Rolig kille det där!Han tyckte iallafall att jag skulle satsa på att tävla.Extremt peppande!!!:up:

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 175 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.