Catis träningsjournal!Nu är det dax!

Home Forums Dagböcker Catis träningsjournal!Nu är det dax!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 175 total)
  • Author

Riktigt nice V-Form :up:

Kör hårt :emo-thumb

Michan22 wrote:
    Kul med lite nya bilder, ser bra ut :-)

Tack Michan!

sebbeboy wrote:
    Riktigt nice V-Form :up:

Kör hårt :emo-thumb

Tack sebbeboy!
    Det gör jag!:)

I fredags åkte jag till gymmet för att köra cardio.Hann med 40min innan jag höll på att svimma.Klev av cykeln och benen höll på att vika sig:( Darrade i hela kroppen av svaghet.Riktigt obehagligt!Det blev att åka raka vägen hem och äta,villket jag gjorde ganska rejält…

Igår lördag blev det ett kortare benpass samt 40min cardio o det gick bra.Hade ju ätit en massa extra oxå.Vilade idag söndag,men fy vad jag känner mig sunkig,svullen och äcklig av all ”skit” som jag ätit i helgen…Har väldigt dåligt samvete kan jag ju tala om…:o Arg på mig själv som överäter så jäkligt och sen sitter med ångest över det hela!F*N!

Riktigt less är jag!!

Det är många tankar som far runt i huvudet på mig just nu….Börjar tänka att det kanske inte alls går så bra och framåt som jag trott.Är faktiskt rätt ledsen[/b]:cry:

Skulle behöva en coach och någon som ”håller koll” på mig.Funderar mer och mer på att ta upp tävlingsplanerna igen.Någon som har tips att ge angående team och hur man går till väga och vad som krävs till detta rent ekonomiskt i första hand? [/b]Min vilja finns ju liksom där helt gratis…

Låter som en utmärkt idé med tävlingsplaner! :nod

Själv har jag inge erfarenhet av det så kan inte rekommendera något team men tycker det ser väldigt bra ut annars! :up:

De ser bra ut Cati!

Riktigt snygg kropp, både kvinnligt o atletiskt 8) :emo-thumb

Kör hårt!

cati wrote:

Ser verkligen toppen bra ut tjejen :emo-thumb

Är även jag sååå avis på dina axlar.. Kämpar med V-formen och axlarna som ligger långt efter allt annat.. Ser kanon ut – keep up the good work! :bb3:

#Sly# wrote:
    Låter som en utmärkt idé med tävlingsplaner! :nod

Själv har jag inge erfarenhet av det så kan inte rekommendera något team men tycker det ser väldigt bra ut annars! :up:

Tack!:)
    Får se hur det går och om det passar mig!Verkar roligt,men även tufft.

Mr_c wrote:
    De ser bra ut Cati!

Riktigt snygg kropp, både kvinnligt o atletiskt 8) :emo-thumb

Kör hårt!

Tackar!Jätteroligt med feedback!Pushande!!:up:

Elina wrote:
    Ser verkligen toppen bra ut tjejen :emo-thumb

Är även jag sååå avis på dina axlar.. Kämpar med V-formen och axlarna som ligger långt efter allt annat.. Ser kanon ut – keep up the good work! :bb3:

Tack så mycket Elina!Ja,det går ju som tur är att träna sig till den formen:D
    Kör hårt!

Stay STRONG kvinna! Ibland känns det hopplöst och motigt jag vet… men tänk på hur långt du har kommit :up:

lovelysmile wrote:
    Stay STRONG kvinna! Ibland känns det hopplöst och motigt jag vet… men tänk på hur långt du har kommit :up:

Jo,jag försöker!Men det är så lätt att börja tvivla:o ”Jag kanske bara inbillar mig att det gått framåt?”
    Men jag har inte gett upp.Tänker komma i den form jag vill!:evil:
    Fr.o.m nu ska jag t.ex begränsa mitt ätande på helgerna.Tror att det är mina ätardagar som gjort att det blivit ”ett steg fram och två steg tillbaka” hela tiden.Åtminstone har det kännts så,jag har egentligen ingen aning eftersom jag enbart går efter hur mina kläder sitter.Ju lösare desto bättre!:P

cati wrote:
    I fredags åkte jag till gymmet för att köra cardio.Hann med 40min innan jag höll på att svimma.Klev av cykeln och benen höll på att vika sig:( Darrade i hela kroppen av svaghet.Riktigt obehagligt!Det blev att åka raka vägen hem och äta,villket jag gjorde ganska rejält…

Igår lördag blev det ett kortare benpass samt 40min cardio o det gick bra.Hade ju ätit en massa extra oxå.Vilade idag söndag,men fy vad jag känner mig sunkig,svullen och äcklig av all ”skit” som jag ätit i helgen…Har väldigt dåligt samvete kan jag ju tala om…:o Arg på mig själv som överäter så jäkligt och sen sitter med ångest över det hela!F*N!

Riktigt less är jag!!

Känner igen mig där med ätardagarna. Jag överäter nog ganska mkt, sen mår jag skitilla och har världens ångest. Går upp säkert 2kg. Veckan efter fortsätter träningen som vanligt och jag kommer ner dom 2 kilona för att sedan ha äterdag igen på helgen och gå upp dom igen!!!! Jag har insett att jag inte kan ät så mkt som jag gör…:o dock äter jag inte hela dagen som vissa gör. Jag äter typ godis å sånt på kvällen eller något ”bara”. Nästa vecka är det jag som sätter igång ordentligt igen! Jag blir så jäkla trött på mig själv!Kom igen nu Cati,vi kan också!!

Positiva tankar föder postiva handlingar!
    Du är på rätt väg som är MEDVETEN!

Anna

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 175 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.