- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 maj, 2008 at 13:43 #725296Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Ja som ni vet har det ju hänt mycket här i spanien. Tänkte att jag lägger upp en bild på my perfect match, hon är verkligen en gåva från gud till mig och jag älskar henne av hela mitt hjärta.
wow va snygg hon är! 😮
lycka till på passet!
27 maj, 2008 at 13:54 #725297Anonym anvandareMemberMuddler wrote:wow va snygg hon är! 😮lycka till på passet!
Jag ska hälsa henne det . Hon är min ädelsten verkligen, har haft en oerhört tur att träffa en tjej som henne, som man säger bra tjejer växer inte på träd. Tusen tack Mannen, ska dunka på, har enormt sug att träna då lördag var sista träningsdagen. MVH cesse :up:
28 maj, 2008 at 02:00 #725298Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Jag ska hälsa henne det . Hon är min ädelsten verkligen, har haft en oerhört tur att träffa en tjej som henne, som man säger bra tjejer växer inte på träd.Så sant, så sant!
Är verkligen glad för din skull din lilla oxfilé29 maj, 2008 at 17:30 #725299Anonym anvandareMemberAleKS84 wrote:Så sant, så sant!
Är verkligen glad för din skull din lilla oxfiléThanks mate, I am very happy. Hoppas du också är det. Keep it up in the gym.
MVH cesse:emo-thumb
29 maj, 2008 at 17:31 #725300Anonym anvandareMemberRygg igår samt lite mage, var ett härligt pass och det känns bättre och bättre med formen, tur det iallafall. Ska väl försöka trycka bort några kg fett till så man ser någorlunda ut. Ha det gott.
MVH cesse
29 maj, 2008 at 18:59 #725301Anonym anvandareMemberTjena! Kollade på bilderna från någon sida tillbaka.. riktigt bra jobbat säger jag bara! Kul att se! Dessutom har du en riktigt vacker flickvän! Lev och må!
29 maj, 2008 at 22:33 #725302Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Tjena! Kollade på bilderna från någon sida tillbaka.. riktigt bra jobbat säger jag bara! Kul att se! Dessutom har du en riktigt vacker flickvän! Lev och må!Tusen tack store starke broder, det värmer att höra. Damen är min gåva från gud, kan inte säga något annat mer, en av det bästa grejorna som hänt i mitt liv. Nedgången är bara att fortsätta med, finns mer att plocka, men visst en skillnad är det, men behövs mer hårdhet, bara tuta och köra. WE ARE WARRIORS .
MVH Cesse
30 maj, 2008 at 00:14 #725303Anonym anvandareMemberSitter med 200gr tonfisk samt lite sallad här, ska ut och röra lite på benen en snabbis. Imorgon The gunz samt mage. SKickar in en liten natt flex bild.
MVH cesse :emo-thumb
30 maj, 2008 at 11:35 #725304Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Tusen tack store starke broder, det värmer att höra. Damen är min gåva från gud, kan inte säga något annat mer, en av det bästa grejorna som hänt i mitt liv. Nedgången är bara att fortsätta med, finns mer att plocka, men visst en skillnad är det, men behövs mer hårdhet, bara tuta och köra. WE ARE WARRIORS .MVH Cesse
Fint av dig att säga så om henne. Glöm inte bort att hon är med dig för att du förtjänar någon bra!
30 maj, 2008 at 12:31 #725305Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Fint av dig att säga så om henne. Glöm inte bort att hon är med dig för att du förtjänar någon bra!😮 thanks bro. trevlig helg
30 maj, 2008 at 12:54 #725306Anonym anvandareMemberFan vilken slappis man har varit, nu är det dags att dra iväg till universitetet och dra av sina studietimmar och fixa tentan på måndag, men ikväll är det iallafall ett gott arm och magpass som väntar. Trevlig helg.
MVH cesse
30 maj, 2008 at 14:57 #725307Anonym anvandareMemberMen vad kan jag göra. Skickar upp en bild på mig och min kära flickvän tillsammans. Utöver allt annat som jag älskar med henne och känner att hon har allt jag vill ha, så tycker hon om att äta som jag gör och har börjat gymma med för att hon vill vårda sig, är det inte bara för underbart :p. Trevlig helg!
:emo-thumb30 maj, 2008 at 15:32 #725308Anonym anvandareMemberDamned shes a beauty bro! Hon är döv va?
LOL!
ZONE
30 maj, 2008 at 15:55 #725309Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Damned shes a beauty bro! Hon är döv va?LOL!
ZONE
HAHAHA!!! Amen to that brother!
*asg30 maj, 2008 at 19:39 #725310Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Damned shes a beauty bro! Hon är döv va?LOL!
ZONE
Thanks bro Iam blessed that´s all I can say.
Hehehe vi är faktiskt sjukt lika, hon är en riktigt social gobit med, fast jag är mer crazy . Trevlig helg bro and keep it up in the gym.
PEACE
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.