Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,576 through 1,590 (of 1,813 total)
  • Author
    AleKS84 wrote:
    HAHAHA!!! Amen to that brother!
    *asg

:D:emo-thumb

Ya know I love ya!

Peace!
    ZONE

zonecapone wrote:
    Ya know I love ya!

Peace!
    ZONE

:emo-thumb I know it bro, your humor rules, my girl laughed out loud when I told her what you said :D

PEACE

zonecapone wrote:
    Ya know I love ya!

Peace!
    ZONE

:emo-thumb I know it bro, your humor rules, my girl laughed out loud when I told her what you said :D

PEACE

Hej!

Det här var roliga nyheter Cesse, jag glädjs verkligen med dig.
    Vårda kärleken och din vackra tjej.

Solen skiner här hemma, så mina framtida tjejkanditater har vågat sig ut ur sina gömmor ;)

Ha det gött o träna hårt.

wesaft wrote:
    Hej!

Det här var roliga nyheter Cesse, jag glädjs verkligen med dig.
    Vårda kärleken och din vackra tjej.

Solen skiner här hemma, så mina framtida tjejkanditater har vågat sig ut ur sina gömmor ;)

Ha det gött o träna hårt.

Man tackar hjärtligt mannen. Jag kan inte bli lyckligare än så här, så är det bara. Kul att höra att det är bra tider hemma i Sverige, i Spanien har det varit tvärtom, mycket regn under en hel månad, växthuseffekten slår ut sin kraft heheh :). Keep it up i gymmet vi hörs av.

MVH cesse

Idag blev det lite ben o axlar på ett gym som också har öppet på söndagar, my big canadian friend brukar dra dit och köra lite MMA samt gym så drog dit för att få benen och axlarna gjorda. Imorgon Bröst biceps och mage. AMEN.

MVH Cesse

Blev bröst och biceps idag samt lite mage på det, skönt pass sedan lite protte drink och kolisar på det samt ett göddigt kvällsmål. Nu är det sov dags, imorgon rygg MUMS. PEACE out!

rygg idag på 50 min, riktigt skönt pass med bra pump och tryck, kul som fan. Damen dunkade på ett cykelpass under en timme, duktig är hon minsann. Nu är det dags för lite kyckling och sallad med älsklingen min. Trevlig kväll.

MVH Cesse

Idag är det vila, så imorgon nya tag med The GUNZ samt mage. Blir en hel del plugg nu med, har ju tenta P och 6 Tentor återstår. PEACE

Du kanske har skrivit det innan, men vad pluggar du för något?

MVH

faogel wrote:
    Du kanske har skrivit det innan, men vad pluggar du för något?

MVH

Pluggar vanligtvis på internationella Civilekonomprogrammet i Linköping, men har haft detta år i Utlandet(Spanien) och har slutspurten nu, kommer dock tillbaka i september för att vara med min underbara flickvän och jobba ett år. Träna på och ha en trevlig dag.

MVH Cesse:emo-thumb

Tjo mannen !

Hoppas allt är bra, uppdatera dina träningar lite :)
    Peace !

arne_fan wrote:
    Tjo mannen !

Hoppas allt är bra, uppdatera dina träningar lite :)
    Peace !

Hello genetic freak :)! Well jag vet har varit mycket slö med det under min tid i Spanien, men ska försöka göra det igen och börja föra det seriöst aight. Keep it up grabben.

MVH cesse

Steppen1983 wrote:
    Hello genetic freak :)! Well jag vet har varit mycket slö med det under min tid i Spanien, men ska försöka göra det igen och börja föra det seriöst aight. Keep it up grabben.

MVH cesse

genetic freak:friends:comment:D
    Verkar gå bra på kärleksfronten också:up:, en annan har haft ett jävla strul på senaste.

Viewing 15 posts - 1,576 through 1,590 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.