- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 maj, 2007 at 16:57 #723886Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:*asg*
Hehe jasså du kör på samma kvällsmat som jag, oh yeeeeah!
Ha en skön dag!Det är ju sant du är ju en riktigt björn . Yes tycker den funkar bra, OOOOOOO YEAAAAH. Tackdetsamma, har varit i skolan från 08.00 till 16.00 idag, ska äta nu sedan plugga på och efter det blir det hänga med lite vänner, men imorgon kommer armarna dunkas samt magen.
Höres.
MVH Cesse
3 maj, 2007 at 16:58 #723887Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Rock ON Cesse! Jag håller på dig!
Show us some pictures soon makaroon! /J.Thanks Johanna, kul att höra. Jag ska fixa lite bilder i helgen, tror jag har en som kan fota lite då,så kan nog bli skoj, vi märker, men något ska jag fixa fram. Ha en kalas dag.
MVH Cesse
3 maj, 2007 at 17:02 #723888Anonym anvandareMemberJa gott folk då var man hemma från skolan efter spenderat 8 tim där. har dragit en god proteindrink och ett äpplte och sedan om en 40 min blir det gröt och efter det är det slut ätet på kolisar för dagen och bara köra protein. Blir ingen träning idag, kört två dagar i rad och vilar idag sedan dunkar jag fredag o lördag, ska bli härligt. Ha det kalas allihopa.
MVH Cesse
3 maj, 2007 at 20:35 #723889Anonym anvandareMember__P wrote:Hehe jo, jag tror jag vet vilka du menar…. Men alla har väl sitt sätt att träna på, fungerar det för dem så kan de väl vara glada. Som bicepscurlen i den här filmen(på slutet)
[http://s23.photobucket.com/player.swf?refURL=/&file=http://vid23.photobucket.com/albums/b355/Drillborrkiller/Ricky1-1.flv&t=1177509685&os=1&ap=1]Hehe jo men grejen är där att de kör fan på ett jävligt skadligt sätt, risk att de kan gå illa alltså, för de kör verkligen så galet och de har inte växt en centimeter kan jag säga dig under den tid jag varit o tränat på campus, men visst om de trivs och tycker det är bra som de kör så ska de göra det. Skön film där, hehe han verkade lite väl amped, rätt galen dude med andra ord.Hoppas du har haft en bra dag, vi höres av o ses.
MVH Cesse
3 maj, 2007 at 22:46 #723890Anonym anvandareMemberHej!
Dig har man sett. Jag brukar köra med Xtreme-G ganska ofta. Du har passat mig i benpressen och triceps extension. Hoppas du vet vem jag är.
3 maj, 2007 at 22:47 #723891Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Hehe jo men grejen är där att de kör fan på ett jävligt skadligt sätt, risk att de kan gå illa alltså, för de kör verkligen så galet och de har inte växt en centimeter kan jag säga dig under den tid jag varit o tränat på campus, men visst om de trivs och tycker det är bra som de kör så ska de göra det. Skön film där, hehe han verkade lite väl amped, rätt galen dude med andra ord.Hoppas du har haft en bra dag, vi höres av o ses.MVH Cesse
Är de tvillingar?
4 maj, 2007 at 02:22 #723892Anonym anvandareMembernewb123 wrote:Hej!Dig har man sett. Jag brukar köra med Xtreme-G ganska ofta. Du har passat mig i benpressen och triceps extension. Hoppas du vet vem jag är.
Tjena mannen! Jajamänsan vet exakt vem du är. kul att du är här och skriver . hur går det med träningen? hoppas det rullar på bra.
höres och ses på gymmet.
MVH Cesse
4 maj, 2007 at 02:23 #723893Anonym anvandareMember__P wrote:I alla fall de jag tänker på, eller kanske inte föresten. Men de är väldigt lika varandra så släkt är de i alla fall.Exakt, tippar på att det är brorsor, annars garanterat släkt.
4 maj, 2007 at 02:26 #723894Anonym anvandareMemberJay wrote:Är de tvillingar?Yes!
4 maj, 2007 at 06:27 #723895Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Yes!Haha – det låter som om deras utförande inte har förbättrats ett dugg på tre år.
4 maj, 2007 at 12:11 #723896Anonym anvandareMemberJay wrote:Haha – det låter som om deras utförande inte har förbättrats ett dugg på tre år.DU, det är helt crazy, de är nog de mest inkorrekta lyftarna jag någonsin sätt i hela mitt liv. har du själv stött på dem?
MVH Cesse
4 maj, 2007 at 12:14 #723897Anonym anvandareMemberJaha gott folk då var det fredag, veckan gick fort som tusan men inte konstigt när man var ledig måndag o tisdag med. varit ut o gått 45 min, nu är det mat sedan skolan och på eftermiddagen blir det ARmar o mage. Updates kommer sen.
MVH Cesse boy
4 maj, 2007 at 13:29 #723898Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Jaha gott folk då var det fredag, veckan gick fort som tusan men inte konstigt när man var ledig måndag o tisdag med. varit ut o gått 45 min, nu är det mat sedan skolan och på eftermiddagen blir det ARmar o mage. Updates kommer sen.MVH Cesse boy
Låter skönt med promenad. Måste börja med dom igen snart ja med.
Ser fram emot å glo på resultatet från armpasset sen!
Se till å ”PUSH THEM GUNZ EYY!!! :up:
/Cave4 maj, 2007 at 19:18 #723899Anonym anvandareMembermr-cave wrote:Låter skönt med promenad. Måste börja med dom igen snart ja med.
Ser fram emot å glo på resultatet från armpasset sen!
Se till å ”PUSH THEM GUNZ EYY!!! :up:
/CaveHey boy! hehe kul att du är peppad, jag ska dra i mig en kaffe nu och gröt sedan bär det av. I will push the GUNZ, SQUUUUEZ EEEM DIIIIICEL .
MVH Cesse
4 maj, 2007 at 19:19 #723900Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Tjena mannen! Jajamänsan vet exakt vem du är. kul att du är här och skriver . hur går det med träningen? hoppas det rullar på bra.höres och ses på gymmet.
MVH Cesse
Jo, det rullar på. Tyvärr vill man att det ska rulla på fortare oavsett hur fort det rullar men det går ju inte.
mvh Linus
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.