Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,651 through 1,665 (of 1,813 total)
  • Author
    AleKS84 wrote:
    Förstår att du ska ner till Spanien i höst igen. Kärleken, solen, värmen, badet och då naturligtvis, de spanska hardcore gymmen ;)
    Slår vårt surväder alla dagar i veckan…men det får du ju smaka på tids nog nere på vår wunderbara pappersmassafabrik. Om jag släpper in dig :D
    Hata luego chico grande!

YEs maaaan blir så, sedan får dunka här, blir fina fisken och du kan komma hit och hälsa på när det finns tid :). Yes Bruket blir det, men blir på huvudkontoret så du får komma dit och hålla vakt. See you soon. MVH Cesse:emo-thumb

well gott folk varit i madrids centrum hela dagen idag och gått en hel del, jävlar vad solen tar må jag säga, man blir grymt varm och trött, men brun och fin :D. Inget gym pass dock, vill mysa med damen så mycket så möjligt innan jag åker hem, men ett garanterat pass blir ju på fredag, samt hela helgen :). Ha det bäst allihopa. MVH cesse

Steppen1983 wrote:
    YEs maaaan blir så, sedan får dunka här, blir fina fisken och du kan komma hit och hälsa på när det finns tid :). Yes Bruket blir det, men blir på huvudkontoret så du får komma dit och hålla vakt. See you soon. MVH Cesse:emo-thumb

Vore skitkul att komma ner å hälsa på, tänker hålla dig vid det killen.
    Jasså, du ska sitta på HK, jädra lyxlirare:D

AleKS84 wrote:
    Vore skitkul att komma ner å hälsa på, tänker hålla dig vid det killen.
    Jasså, du ska sitta på HK, jädra lyxlirare:D

Bra så då kör vi lite pass och käkar GÖDDIG mat här :). Yes blir där vettu och hänger med produktionsplaneringen. Höres då och kör hårt. Hur har det gått på gymmet annars? PEACE

ja gott folk, ingen träningen än så länge denna vecka, har njutit allt jag kunnat med min kära älskling och sagt hejdå till folk, och för 3,5 timme sedan anlände jag till Svensk mark och det betyder att Gävle kraftsportklubb kommer besökas väl imorgon, samt lördag och söndag :D. Ha det bäst gott folk. MVH 88kg Cesar

Well gott folk har man tagit sina första steg på över ett halvår i Gävle stad, vädret är ju great hemma nu så det gör ju en alltid extra glad. Gjorde ett besök hos MR ZoneCapone vilket alltid är lika trevligt samt gav en liten present från damen och mig som Señor Zone förmodligen kommer tycka smakar bra :). Well nu en kaffe sedan till Gävle kraftsportklubb som checka läget. Ben och Axlar idag.

PEACE

Ben och axlar avklarat på Gävle kraftsportklubb, riktigt härligt var det och det rullade på helt okej. nu är det mat sedan stan. Imorgon bröst och biceps samt mage. PEACE

Steppen1983 wrote:
    Well gott folk har man tagit sina första steg på över ett halvår i Gävle stad, vädret är ju great hemma nu så det gör ju en alltid extra glad. Gjorde ett besök hos MR ZoneCapone vilket alltid är lika trevligt samt gav en liten present från damen och mig som Señor Zone förmodligen kommer tycka smakar bra :). Well nu en kaffe sedan till Gävle kraftsportklubb som checka läget. Ben och Axlar idag.

PEACE

STORT tack till dig & din babe my friend! Fick a PHAT CUBAN COHIBA CIGAR! Exclusive shit!

Heres a pic of the man himself at my shop taken with my brand new Canon Ixus 90is!!!
    Lookin`sharp man!!!!!!! Modell looks these days!

Love ya!!

ZONE

zonecapone wrote:
    STORT tack till dig & din babe my friend! Fick a PHAT CUBAN COHIBA CIGAR! Exclusive shit!

Heres a pic of the man himself at my shop taken with my brand new Canon Ixus 90is!!!
    Lookin`sharp man!!!!!!! Modell looks these days!

Love ya!!

ZONE

The pleasure on my side bro, YOU ROCK, Hope you enjoy the taste of it when you smoke it. See ya soon and by the way your movie KICKS ASS BIG TIME 8):emo-thumb

PEACE//cesse

Well gott folk har tränat två dagar i rad nu och blir så klart en tredje också, idag smäller vi på ryggen samt triceps och mage med. PEACE

Steppen1983 wrote:
    The pleasure on my side bro, YOU ROCK, Hope you enjoy the taste of it when you smoke it. See ya soon and by the way your movie KICKS ASS BIG TIME 8):emo-thumb

PEACE//cesse

Thanx bro!

Peace!
    ZONE

Kom tillbaka från rygg triceps och mag passet, gick på med bra fart, 55 min, skönt som fan att köra på med mycket övningar och känna hur pumpen flödar i ryggen och triccarna. Nu är det mat. PEACE!!

Har man gjort sin första dag på sommarjobbet, riktigt gött att få arbeta lite och göra nytta på annat sett. Samt fått reda på att jag klarat en till tenta vilket är skönt. Nu blirdet 4e gymdagen i¨rad, ben och axlar men dock lättare vikter och mer reps då jag körde dessa muskler för bara 3 dagar sedan, blir 6 dagar i rad av träning totalt eftersom min kära älskling kommer och hälsar på och då blir det ingen träning, bara myspys och visa staden( det lilla som finns att visa). Ha det bäst.

PEACE :)

Peppar med en grym låt också nu, som gör mig sååååå taggad. DIE m*therfucker die med Dope, MUMS :)

Steppen1983 wrote:
    Har man gjort sin första dag på sommarjobbet, riktigt gött att få arbeta lite och göra nytta på annat sett. Samt fått reda på att jag klarat en till tenta vilket är skönt. Nu blirdet 4e gymdagen i¨rad, ben och axlar men dock lättare vikter och mer reps då jag körde dessa muskler för bara 3 dagar sedan, blir 6 dagar i rad av träning totalt eftersom min kära älskling kommer och hälsar på och då blir det ingen träning, bara myspys och visa staden( det lilla som finns att visa). Ha det bäst.

PEACE :)

Så jävla skön inställning, ska njuta av tiden man får!

Viewing 15 posts - 1,651 through 1,665 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.