Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,666 through 1,680 (of 1,813 total)
  • Author
    arne_fan wrote:
    Så jävla skön inställning, ska njuta av tiden man får!

:) så är det go kexet. Hur gick passet idag? Ses vi kanske imorgon? Hoppas på det blir bröst och biccar för mig samt mage. PEACE

Ben och axlar var trevligt, bra djup i böjen Ass to the grass så det så, sedan hacksquats och benpressar, fin fint. Axelpressar med hantlar utan rygg stöd, sidolyft i maskin, hantellyft samt lyft i cablecrossen med en arm och drag med stång till hakan + Shrugs med hantlar. PEACE nu är det mat och sängen ny dag väntar imorgon

Steppen1983 wrote:
    Bra så då kör vi lite pass och käkar GÖDDIG mat här :). Yes blir där vettu och hänger med produktionsplaneringen. Höres då och kör hårt. Hur har det gått på gymmet annars? PEACE

Det vet du gosse, välkommen hem förresten! Då får vi se till å hitt på nått’
    Det rullar på bra på gymmet, ligger runt 96kg nu men har faktiskt ökat i styrka så ska inte klaga, kör nere på Workout, dom har ju öppet dygnet runt:emo-thumb

AleKS84 wrote:
    Det vet du gosse, välkommen hem förresten! Då får vi se till å hitt på nått’
    Det rullar på bra på gymmet, ligger runt 96kg nu men har faktiskt ökat i styrka så ska inte klaga, kör nere på Workout, dom har ju öppet dygnet runt:emo-thumb

gÖTT MANNEN!!!! själv ligger man på 89,5kg, blir bra det, inte lika stark som förut men bättre form (13kg lättare). Vi tar en dag och dunkar. vilka tider tränar du? jag ska köra idag samt imorgon. PEACE

Well gott folk smällt av 5 passet i rad hehe gött som tusan, blev Bröst biceps och mage, rullade på fin fint och formen håller sig ok. Imorgon sista passet innan min kära älskling kommer och det blir rygg och triceps. Nu är det tonfisk och lite sallad sedan sängen. PEACE

Well gott folk 6 dagar i rad har vi tränat, skööönt som fan. Om några timmar är damen i min famn WEEEE :D, så nu blir det njuta i fem dagar med min kära älskling. Ha det bäst allhiopa. Och just ja rygg och triceps var passet idag, funkade fint grymt bra kontakt i båda muskelgrupperna. PEACE

Steppen1983 wrote:
    Well gott folk 6 dagar i rad har vi tränat, skööönt som fan. Om några timmar är damen i min famn WEEEE :D, så nu blir det njuta i fem dagar med min kära älskling. Ha det bäst allhiopa. Och just ja rygg och triceps var passet idag, funkade fint grymt bra kontakt i båda muskelgrupperna. PEACE

Come by the shop & let me see you beauty & say thanx for da cigar bro!

ZONE

Steppen1983 wrote:
    Har man gjort sin första dag på sommarjobbet, riktigt gött att få arbeta lite och göra nytta på annat sett. Samt fått reda på att jag klarat en till tenta vilket är skönt. Nu blirdet 4e gymdagen i¨rad, ben och axlar men dock lättare vikter och mer reps då jag körde dessa muskler för bara 3 dagar sedan, blir 6 dagar i rad av träning totalt eftersom min kära älskling kommer och hälsar på och då blir det ingen träning, bara myspys och visa staden( det lilla som finns att visa). Ha det bäst.

PEACE :)

F-n bro låt inte kärleken förstöra formen… Zone shop och workoutcenter Vad mer finns det att kolla på i Gävle..

Ha en underbar VilA

Take care / Palle

zonecapone wrote:
    Come by the shop & let me see you beauty & say thanx for da cigar bro!

ZONE

Don´t worry bro, I will introduce her to you ofcourse can´t be on the EAST COAST without seeing the coolest dude and Shop around :emo-thumb

PEACE

Palle wrote:
    F-n bro låt inte kärleken förstöra formen… Zone shop och workoutcenter Vad mer finns det att kolla på i Gävle..

Ha en underbar VilA

Take care / Palle

Oroa dig inte Palle, har dunkat 6 dagar i rad och hela kroppen totalt två gånger så det blir gött med lite vila, 5 dagar med annan träning ;) och lagom mat, oroa dig inte hon gillar att äta sunt med så blir ingen grisbukeri. Hoppas allt är bra. MVH cesse

3 timmar kvar :D WEEEEEE

Steppen1983 wrote:
    3 timmar kvar :D WEEEEEE

Hadet så bra nu i veckan grabben!!!

StefanSundqvist_ wrote:
    Hadet så bra nu i veckan grabben!!!

Tack grabben, hade en kalas bra dag igår, och damen har ju haft tur att få se Sverige med bra väder inte bara regn regn och mera regn :). Keep it up vi höres. MVH cesse:emo-thumb

Allt gick fint, var underbart att få träffa älsklingen och se henne komma ut vid gaten på arlanda, blev mycket kyssar innan vi sansade oss och tog oss till bilen för att fara hem till Gävle. Damen fick träffa Señor Zone vilket hon tyckte var mycket trevligt och hon diggade butiken samt tyckte att Señor Zone var en riktigt grov man. Blev mat sedan på kvällen vid brända bocken sedan lite promenad i boulongerskogen för att senare fara hem och mysa. Sitter på jobbet nu som jag tycker mycket om men självklart vill jag ju hellre vara med min kära älskling då hon är här :(, well well kan nog flexa ut lite tidigare idag, mesta hinner fixa sig efter lunch så det så. Keep it up in the gym allihopa och trevlig helg. PEACE cesseboy :)

Well gott folk dagarna rullar på och det gör ont i hjärtat att veta att ens kära älskling ska åka iväg igen, men snart ses vi igen, det är en hatelove för att man känner sig så tom är ens baby åker iväg men det är en känsla endå så bra för då förstår man hur mycket man älskar henne och bryr sig om henne och verkligen inte vill vara utan henne. PEACE

Viewing 15 posts - 1,666 through 1,680 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.