Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,696 through 1,710 (of 1,813 total)
  • Author

RYGG OCH TRICEPS AVKLARAT, och skööönt var det. Träffade på Arne_ fan där alias kexet hehe, skön kille, social och trevlig och får väl hoppas att man dunkar ett helt pass ihop med honom någongång, karln har bra potential säger jag bara. Nu blir det att äta lite mat sedan klippa gräs ikväll då det kom en stor regnskur innan då jag skulle ha klippt gräset. MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    RYGG OCH TRICEPS AVKLARAT, och skööönt var det. Träffade på Arne_ fan där alias kexet hehe, skön kille, social och trevlig och får väl hoppas att man dunkar ett helt pass ihop med honom någongång, karln har bra potential säger jag bara. Nu blir det att äta lite mat sedan klippa gräs ikväll då det kom en stor regnskur innan då jag skulle ha klippt gräset. MVH Cesse

Jaa den där arne_fan är något aldelles extra :D
    Du har grym rygg och cutler axlar ;) armarna var inte att leka med!!!
    Roligt att träffas och om inget hindrar mig så vill jag gärna kö ett pass ihop.
    Bra pass, jag var inte lika pigg efter helgens bravader:whistle:
    Ha det.

arne_fan wrote:
    Jaa den där arne_fan är något aldelles extra :D
    Du har grym rygg och cutler axlar ;) armarna var inte att leka med!!!
    Roligt att träffas och om inget hindrar mig så vill jag gärna kö ett pass ihop.
    Bra pass, jag var inte lika pigg efter helgens bravader:whistle:
    Ha det.

Men Grabben, nu blir man ju nästan lite rörd :), det var fina ord från en sådan muskulär välutvecklad kille som dig, var grymt att få se dig live. Det märks att du har lagt på dig bra, kg har spritt sig bra på dig och det är kvalite, jag menar visst såg dig inte utan tröja men har sett bilderna innan samt vet jag hur du såg ut från början, lika fina drag då men bara större nu, finns inget annat än att fortsätta. Armar fixar vi på tisdag grabben ska bli skoj skoj och jävlar du pushar bra, jag har varit lite lugn nu med det men det kommer in hehe så du kan vara lugn. Ha det kalas. MVH cesse

Kom hem från en vän och bestämde mig för att snygga till mors bil invändigt med lite damsugning sedan körde vi av gräsmattan också med lite klippning, lagom klart till 22.00 bra grejor, grannar dog nog inte det är ju sommartider för tusan, lite ljud får man tåla :). Nu ska jag dra mig till sängen och sova, imorgon väntar ny dag. ska bli intressant att se hur fläskfilen smakar som jag stekte upp till morgondagens matlåda. PEACE cesse

Glömde det också efter allt det jag gjorde igår kväll rökte jag av lite på min kvarvarande Cohiba ciggar och njöt av den goda smaken samt då jag tittade ut över trädgården och solen är på väg ned, life is good, det enda som saknas nu är min vackra älskling vid min sida som jag saknar så att det gör ont :(, men snart är hon här och bara tanken av det gör mig oerhört lycklig och glad. Men jag älskar gävle kraftsportsklubb, kul att få dunka av pass där. PEACE

Blev ben och axlar igår kväll, var skönt som tusan men känner att jag är långt ifrån där jag vill vara ,på sättet att ta i osv, men men det kommer, bara peppa upp sig redigt och ta i som fan. Vila idag och imorgon blir det Gunz. PEACE

Slit på bara big man. Tycker din intensitet är bra i gymmet, men tror du skulle kunna köra ännu hårdare om du sluta snacka så mycket :D går åt mycket energi att hålla igång ditt snack hela tiden:p
    Kommer upp till KK vecka 32 och kör nog där fram tills skolan börjar, då får vi klämma nått pass.
    Haré!

AleKS84 wrote:
    Slit på bara big man. Tycker din intensitet är bra i gymmet, men tror du skulle kunna köra ännu hårdare om du sluta snacka så mycket :D går åt mycket energi att hålla igång ditt snack hela tiden:p
    Kommer upp till KK vecka 32 och kör nog där fram tills skolan börjar, då får vi klämma nått pass.
    Haré!

Well muncardio bränner calorier det med :D. Well vi fixar det, tack för flyttmesset, vad skulle du studera? Kram på dä!!!!

Imorgon kommer min kära älskling WEEEEEEEEEE :D har längtat så mycket efter henne och det är väl så kärleken är när man verkligen älskar någon. Ikväll blir det THE GUNZ and some abs. PEACE

Well gott folk var tvungen att dona med annat så the gunz and abs blir imorgon innan damen kommer. Har dock rökt lite cigarr, pics om en stund :D

Jajamänsan lite garre blev det i det underbara vädret. Är ingen cigarr rökare direkt men det är skönt ibland. Trying to do my best to look cool 8) :D

Ha en härlig kväll folk

MVH Cesse :emo-thumb

Haha alltid glad:)
    Ska du köra något mer i veckan?

Ha det bra och skönt när flickan din anländer!:)
    MVH

arne_fan wrote:
    Haha alltid glad:)
    Ska du köra något mer i veckan?

Ha det bra och skönt när flickan din anländer!:)
    MVH

Hallå kexet(William)! Well tänkte dunka armar idag. vad sägs att bjuder dig på ett pass, tänkte dra vid 17.20? PEACE :emo-thumb

Steppen1983 wrote:
    Hallå kexet! Well tänkte dunka armar idag. vad sägs att bjuder dig på ett pass, tänkte dra vid 17.20? PEACE :emo-thumb

Men ge dig nu ;) kan låna av mor o far:)
    17.20 låter skitbra
    Peace mate

arne_fan wrote:
    Men ge dig nu ;) kan låna av mor o far:)
    17.20 låter skitbra
    Peace mate

Tja mate! Well synd att vi inte sågs, du kanske drog till playan endå, men det är cool lugnt. bra tryck i armarna så in åt helvete 10 övningar totalt ( 5 biccar 5 triccar 3 set) 45min, får åka med på det nästa gång :emo-thumb. Höres av, trevlig helg.

MVH Cesse

Viewing 15 posts - 1,696 through 1,710 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.