- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 juli, 2008 at 19:04 #725446Anonym anvandareMember
YES THE GUNZ AND ABS; funkade fin fint 45 min och 10 övningar totalt fan så skönt pumpen bara flödade enormt. och det bästa är nu att jag ska äta en burgare med lite äppeljuice till och sedan åka och hämta min vackra älskling YEEEEEAAAAAAH . Ha en underbar helg allihopa, ingen träning förräns på måndag, men dock träning på annat sätt . MVH cesse
24 juli, 2008 at 19:56 #725447Anonym anvandareMemberTjena!!!
Har nog vägarna förbi gävle runt den 16 aug.. är du sugen att köra ett pass då eller? Om du fortfarande är kvar i Sverige vill säga!? Hoppas allt är bra när röken lagt sig!
24 juli, 2008 at 23:51 #725448Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Well muncardio bränner calorier det med . Well vi fixar det, tack för flyttmesset, vad skulle du studera? Kram på dä!!!!Haha! Det e lugnt det grabben. Ska plugga Personalvetare…hadé gött i helgen med puman nu…kramar!
24 juli, 2008 at 23:55 #725449Anonym anvandareMemberhärliga pics med cigaren
26 juli, 2008 at 02:37 #725450Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Tjena!!!Har nog vägarna förbi gävle runt den 16 aug.. är du sugen att köra ett pass då eller? Om du fortfarande är kvar i Sverige vill säga!? Hoppas allt är bra när röken lagt sig!
Mannen det är en sådan jävla otur, för jag är i linköping den helgen och skriver av en tenta , men annars hade det gått hur bra som helst. VI får höras av i vilket fall som helst. MVH cesse
26 juli, 2008 at 02:38 #725451Anonym anvandareMemberAleKS84 wrote:Haha! Det e lugnt det grabben. Ska plugga Personalvetare…hadé gött i helgen med puman nu…kramar!Låter vettigt mannen. Min spanjorska hälsar tillbaka , ha det great. mvh cesse
26 juli, 2008 at 02:38 #725452Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:härliga pics med cigarenWell try to do like MR capone but not really the same hehe . Keep it up Vanni, du är grym:emo-thumb
MVH cesse
27 juli, 2008 at 17:33 #725453Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Mannen det är en sådan jävla otur, för jag är i linköping den helgen och skriver av en tenta , men annars hade det gått hur bra som helst. VI får höras av i vilket fall som helst. MVH cesseJahapp så kan det vara!!! Lycka till med tentan då!!!
27 juli, 2008 at 18:06 #725454Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Jahapp så kan det vara!!! Lycka till med tentan då!!!Tusen tack mannen, k*k är det med rester, men lika bra att få bort det. Härlig avatar bild du har, ser grymt ut :emo-thumb
27 juli, 2008 at 18:12 #725455Anonym anvandareMemberKänner mig som tom inombords när man kära älskling har åkt igen, det gör så ont att vara utan någon man älskar så mycket. Får väl försöka bli karl och bara tänka att hon är snart här igen, men det är svårt. Jobba och gymma det som gäller för att hålla skallen på plats samt goda vänners sällskap. Men 24-7 tänker jag på älsklingen, I can´t take my mind of you because I love you so much!!!
28 juli, 2008 at 12:24 #725456Anonym anvandareMember__P wrote:No pain, no gain eller vad är det man säger… ska du plugga i linkan nu eller?Blir ett år till i Spanien, dock vila, är less efter att ha haft 8 tentor på en månad, så jobba och vila, men dock var jag lite små trött förra året så vill ladda batterierna och kommer tillbaka nästa höst, så see you 2009 om du är kvar då dock :emo-thumb. Hoppas träningen rullar på bra.
MVH cesse
28 juli, 2008 at 20:27 #725457Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:…kommer tillbaka nästa höst.Då kommer Campushallen aldrig bli sig lik igen när du å jag kör där gosse!
29 juli, 2008 at 09:06 #725458Anonym anvandareMemberAleKS84 wrote:Då kommer Campushallen aldrig bli sig lik igen när du å jag kör där gosse!SUPER TEAM :emo-thumb that´s the shiiiit. Träna i veckan på GKK eller vill du kanske dra ett pass på workout?
29 juli, 2008 at 09:08 #725459Anonym anvandareMember__P wrote:Jo kan väl vara kvar kanske, i annat fall får jag komma förbi och dra ett par pass. Kör igång med exjobbet i höst och har haft mina sista tentor, för alltidTräningen har rullat på riktigt bra senaste månaderna, har klarat mig ifrån sjukdom och skador så det är gött. Kör hårt! :emo-thumb
Men du får gratulera att du ej har fler tentor, fan så skönt. har 3 släp ska plocka en av dem så jag bara har två kvar då jag kommer nästa år, men det är inga större tentor, så köra ett ryck nu och ned till linkan för att dunka av tentan. Vad blir det till Exjobbet? Kul att höra att det rullat på bra för dig. ligger nu på 89kg i kroppsvikt, inte lika strong som förra året, men what the heck så får det vara, hellre bättre form än styrka nu, den kommer sakta men säkert sedan( kan alltid hoppas). Höres
MVH Cesse
29 juli, 2008 at 09:09 #725460Anonym anvandareMemberPattar och Biceps igår, var ett skönt pass som gick på 50 min, gött gött. Idag blir det rygg och triccar.
MVH cesse
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.