Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,726 through 1,740 (of 1,813 total)
  • Author
    Steppen1983 wrote:
    SUPER TEAM :emo-thumb that´s the shiiiit. Träna i veckan på GKK eller vill du kanske dra ett pass på workout?

:D Det vet du killen!
    Börjar köra på GKK nästa vecka, har fullt upp med flytten denna vecka så tar en vilovecka, sen sticker jag till Sthlm på torsdag. Men nästa vecka så då smäller det.

AleKS84 wrote:
    :D Det vet du killen!
    Börjar köra på GKK nästa vecka, har fullt upp med flytten denna vecka så tar en vilovecka, sen sticker jag till Sthlm på torsdag. Men nästa vecka så då smäller det.

Gött höres av och kör lite då. Vilka tider passar dig bra? Efter 17.00 kanske eller senare? Samma nummer som förr hoppas jag annars kan du väl Skicka det via ett PM aight. Kram på dä!:emo-thumb

Well Rygg och och triccar gick av stapeln igår, behövs det nämnas att det är sjukt härligt att träna ryggen, mumma mumma mumma :). idag blir det vila och imorgon ska benen få sitt. PEACE

Well gott folk, vackert väder idag igen, grymt grymt grymt. Idag ska det köras ben och axlar, samt mage, ska bli riktigt härligt. Over and out. peace cesse

Steppen1983 wrote:
    Well gott folk, vackert väder idag igen, grymt grymt grymt. Idag ska det köras ben och axlar, samt mage, ska bli riktigt härligt. Over and out. peace cesse

Jo det var fint väder fram till halv 2 nu åskar det och regnar ju:(
    Sällan det blir så när man för en gångskull är ledig från jobbet.

Låter som ett fint pass:up: kör hårt !!

arne_fan wrote:
    Jo det var fint väder fram till halv 2 nu åskar det och regnar ju:(
    Sällan det blir så när man för en gångskull är ledig från jobbet.

Låter som ett fint pass:up: kör hårt !!

Yes men nu är det fint igen. ska iväg och köra. tack det blir nog bra ska du se, men vi ska piska ihop på lördag. Höres av via luren. ha en härlig dag. MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    Yes men nu är det fint igen. ska iväg och köra. tack det blir nog bra ska du se, men vi ska piska ihop på lördag. Höres av via luren. ha en härlig dag. MVH Cesse

Ja jag vet från skitbra väder till skitdåligt till skitbra igen:D
    Lördag its on!

arne_fan wrote:
    Ja jag vet från skitbra väder till skitdåligt till skitbra igen:D
    Lördag its on!

YEEEESS DIIIICEEEL MAAAN LEEETS GOO TO WAAAR:emo-thumb

BEN O AXLAR idag, skönt var det, rullade på helt ok, men mer har vi att ge och ta ut. armar på lördag med Arne_fan snacka om genetic freak ska bli riktigt kul. PEACE

Ja gott folk då var helgen här igen. Sitter på jobbet och fixar med lite uppdateringar. Imorgon blir det armar och mage med Kexet, ska bli skoj, han kan peppa upp en bra, kan säga att jag haft lite dåligt hardcore go i mig, men kan nog bli grymt bra med någon som pushar en extra så ser framemot att köra. för övrigt kommer två vänner förbi imorgon i staden vilket blir sjukt kul, har ej sett dem på över ett år så ska bli riktigt trevligt. Saknar min älskling enormt mycket men men bara bita ihop och vara starkt, vi höres av varje dag via sms o tele. Ha det bäst. MVH cesse

Peace cesse!

wesaft wrote:
    Peace cesse!

Peace mannen. Skönt att vila lite idag efter ben och axlar igår. Blir lite laddar dag för morgon dagens pass som komma skall. vikten ligger på 89,7kg pissad o tömd.:emo-thumb

Steppen1983 wrote:
    YEEEESS DIIIICEEEL MAAAN LEEETS GOO TO WAAAR:emo-thumb

Haha du är för skön :D
    Dem nedre inläggen är allt för smickrande:o

Vill bara säga att din axel-linje är sjuuukt snygg sist jag såg den.. grymma armar!

arne_fan wrote:
    Haha du är för skön :D
    Dem nedre inläggen är allt för smickrande:o

Vill bara säga att din axel-linje är sjuuukt snygg sist jag såg den.. grymma armar!

Well bra kört idag kexet, kul var det och bra pump fick jag. Nu har du en riktigt trevlig helg så höres vi av och tränar snart igen. COME ON DICEL MAN LEEETS FLY. PEACE

Som sagt var armar och mage gick fin fint idag med arne_fan, starkt kex med mycket krut i kroppen samt riktigt trevlig att prata med. Nu ska jag fara till en vän och softa lite. HA en kalas helg allihopa. MVH cesse

Viewing 15 posts - 1,726 through 1,740 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.