- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 augusti, 2008 at 13:43 #725476Anonym anvandareMember
Fan vilket tråkigt väder, regn sedan 14.00 igår och det bara fortsätter, well iväg och handla lite grejor till kylen samt plugga lite för en tenta som jag ska ha om två veckor. Imorgon Bröst Biceps och mage.PEACE
4 augusti, 2008 at 11:58 #725477Anonym anvandareMemberRegnet och rusket fortsätter men men, träningen kan man då dunka på ännu hårdare. Har tenta om två veckor så blir en del pluggande nu efter jobbet men 1 timme gym har man alltid tid för 4 dagar i veckan så det så. Ikväll bröst, biceps och mage. PEACE
5 augusti, 2008 at 08:18 #725478Anonym anvandareMemberYES DICELMAN, Let´s fly. Bröst och biccar samt mage gick av stapeln igår och det var riktigt riktigt gött må jag säga, skönt att köra på och känna flödet av pumpen och trycket i korgen och biccarna samt sticket i magen. Idag är det rygg o triccar som sak få sitt. PEACE
5 augusti, 2008 at 19:49 #725479Anonym anvandareMemberWell rygg och triceps idag, jävla kalas pass måste jag säga och arne_fan vad med och dunkade på med ryggen, grymt kex alltså och jävla trevlig kille. Gick undan under timmen med båda muskelgrupperna. Nu är det mat och plugg sedan sängen. saknar min vackra älskling men snart är hon här WEEEEEEEEEEE och snart är jag i spanien igen. PEACE
5 augusti, 2008 at 19:56 #725480Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:saknar min vackra älskling men snart är hon här WEEEEEEEEEEE och snart är jag i spanien igen. PEACEFan vad nice, åka till Spanien och dessutom få kramas lite
Blir avis nu ska du veta5 augusti, 2008 at 21:03 #725481Anonym anvandareMemberPälle wrote:Fan vad nice, åka till Spanien och dessutom få kramas lite
Blir avis nu ska du vetaJa du mannen ibland händer grejor i livet, träffade min perfect match nu och far tillbaka för att vara med henne där ett år till, sedan kommer vi till Sverige ett år som det ser ut som sedan är nog lutningen mot spanien igen. Ha det great.
mvh cesse:emo-thumb
6 augusti, 2008 at 08:13 #725482Anonym anvandareMemberIdag blir det vila, ska ned på cityfesten som sker en gång per år i Gävle stad för att se om det finns någon galning man ej sätt på 100 år. Well imorgon ben och axlar iallafall, ska bli skoj skoj . PEACE
7 augusti, 2008 at 07:22 #725483Anonym anvandareMembergävle cityfest slog upp sina dörrar igår, ett event fyllt av olika matstånd, klädstånd, ungdomsfylla, vuxenfylla, karuseller och en jääävla massa folk i rörelse, men man brukar alltid träffa på någon man ej sätt på många år vilket är trevligt. Galet endå att man kan känna sig så mycket mera otrygg på svensk mark i sin lilla hem ort jämfört med i miljonstaden Madrid. Any way ikväll blir det studier i några timmar sedan gymmet och efter det en tur ned till stan för att träffa kära kusin och hennes pojkvän som jag ej sätt på ett bra tag. Over and out!!!!
8 augusti, 2008 at 08:13 #725484Anonym anvandareMemberRegn regn regn och mera regn. Ja inte var det någon höjdare nu eller, men men kommer väl sol snart igen hoppas jag. Lite tråkigt att detta ska ske då det är lite fest i byn. Blev plugg och mat igår sedan att träffa kusinerna, men det betyder mera energi utvilade muskler för att dunka ben och axlar idag, det ser vi framemot . SQUAT is the shit PEACE
8 augusti, 2008 at 08:21 #725485Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Regn regn regn och mera regn. Ja inte var det någon höjdare nu eller, men men kommer väl sol snart igen hoppas jag. Lite tråkigt att detta ska ske då det är lite fest i byn. Blev plugg och mat igår sedan att träffa kusinerna, men det betyder mera energi utvilade muskler för att dunka ben och axlar idag, det ser vi framemot . SQUAT is the shit PEACELycka till på träningen!
Du har helt rätt, squat is tha shit!!8 augusti, 2008 at 08:38 #725486Anonym anvandareMemberPälle wrote:Lycka till på träningen!
Du har helt rätt, squat is tha shit!!Det tackar vi för, kan behövas så man kan daska upp sig bra och ta ut sig totalt. Ha en trevlig helg.:up:
9 augusti, 2008 at 11:39 #725487Anonym anvandareMemberjaha då var man mesig mes igen, men får väl skylla det på att jag värderade vänner jag ej sätt på länge än att träna ben just exakt den dagen jag skulle. Blir armar idag så kör vi ben imorgon, har vi allafall fått våra 4 pass i veckan, jag menar lite vila skadar aldrig för musklerna. Well time to go, ha det bäst allihopa. PEACE och trevlig helg
10 augusti, 2008 at 19:44 #725488Anonym anvandareMemberIgår blev det armar o mage, det var skönt och härligt och idag fick ben och axlar sitt, så kul var det. cityfesten är över, fixat två t-shirts som vanligt med eget tryck, bra grejor . Well nu är det plugg o mat. PEACE
10 augusti, 2008 at 22:43 #725489Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:jaha då var man mesig mes igen, men får väl skylla det på att jag värderade vänner jag ej sätt på länge än att träna ben just exakt den dagen jag skulle. Blir armar idag så kör vi ben imorgon, har vi allafall fått våra 4 pass i veckan, jag menar lite vila skadar aldrig för musklerna. Well time to go, ha det bäst allihopa. PEACE och trevlig helgDu gjorde helt rätt! Polare ska oxå vårdas. Dessutom så är det som du säger, muskler försvinner inte bara för att du har roligt en dag
Kanske tillomed blir större/starkare bara för att du är mer taggad dagen därpå(?)11 augusti, 2008 at 10:13 #725490Anonym anvandareMemberPälle wrote:Du gjorde helt rätt! Polare ska oxå vårdas. Dessutom så är det som du säger, muskler försvinner inte bara för att du har roligt en dag
Kanske tillomed blir större/starkare bara för att du är mer taggad dagen därpå(?)Yes blev ett gött pass tycker jag allt men lite hårdare kan jag pressa mig i benen, bara fortsätta dunka på. Hoppas du har haft en bra helg. PEACE
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.