Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,756 through 1,770 (of 1,813 total)
  • Author

plugg och goda vänners sällskap blev det igår men bröst och biceps samt mage ska få sitt idag. PEACE

yes idag blev det bröst och biceps med bra tryck hela passet igenom samt mage, gick på under 60 min så det var gött och trött var jag, första gången jag nog tog i så där riktigt ordentligt på länge, som det ska vara. Well well sängen om 2 timmar nu vidare och tenta plugga samt en prottedrink innan läggdags. Tack för ett bra pass för den delen Alex, som dunkade biccarna med mig, bra drag i karln. WORK HARD DICELMAN!!!! :)

idag blir det bara plugg och mat, bara tuta och köra så är det, men i helgen efter tentan blir det något härligt pass i linköping på campushallen. men vi ska nog allt hinna med ryggen och triccarna imorgon. PEACE

Well gott folk, begravning igår, ingen höjdare, men så är livet ibland. Tenta imorgon och far till linköping direkt efter jobbet, så ingen gymmande idag dock imorgon blir det samt söndag. PEACE OUT och trevlig helg

Steppen1983 wrote:
    plugg och goda vänners sällskap blev det igår men bröst och biceps samt mage ska få sitt idag. PEACE

analplugg? :what:

sorry var tvungen :|

Ledsamt med begravning där.. men det är som sagt sådant som händer, lycka till med fortsatt träning!

Muddler wrote:
    analplugg? :what:

sorry var tvungen :|

Ledsamt med begravning där.. men det är som sagt sådant som händer, lycka till med fortsatt träning!

:D hehe gillar din humor. Ja det är tråkigt men en dag skall vi alla till andra sidan. Tackar så mycket ,hoppas det rullar på bra för dig med. tycker att sommaren varit helt ok, kört mina pass men kanske varit lite bögig i träning och med det menar jag att jag inte tagit ut mig tillräckligt bra som jag kunnat förrän nu mot slutet, men men bara bättra det. kroppen och formen har hållts som jag tänkt mig (ligger på 90kg) och tänker fortsätta att ligga där och fördela om mera och bli bättre, kvalite för kvantitet nu för min del. PEACE

gött gött. är hos min goda vän Henrik i Linköping, skrev tenta idag och det gick väl så där men skönt att ha det gjort och hänga här, blev hemma pass i henkes lägenhet, riktigt skoj bröst och lite biccar. sitter och tittar på UFC nu, imorgon hem färd men innan det rygg och triceps på det kände campushallen gymmet YEAH :D. MVH cesse

Vilken helg, och denna kommer man sakna mycket, en av de bästa på länge. Tack för allt Min gode vän Henrik, var riktigt kul att se dig och att prata om allt och självklart träna ihop, man blir pepp av att träna med dig så tack för ALLT. Sedan grymt trevligt att träffa Alex, bra kört idag, nu ser du till att hålla ställningarna i Linkan och på Campus, that´s your mission, BLI GROV or die trying mannen samt STORT LYCKA TILL med studierna nu. Ryggen värker något oerhört nu precis som det ska vara efter ett hårt intensivt rygg pass samt så fick triccarna smaka lite med. Nu är sängen snart, upp 05.50 imorgon för att förbereda sig för jobbet. over and out!!!

Igår blev jag utbjuden på fin middag av mina goda vän Anton, STORT TACK, var en redig kött bit och härlig efterrätt, men dock måste vi säga att servicen var lite tattig i den mån att man inte kunde plocka bort grejor på menyn, som min vän sade vänligt först, han tål inte grädde och frågade bara om det kunde strunta i att lägga på den men då säger servitrisen att de kan inte ta bort något från den redan fixade rätten utan det får man göra själv isåfall, mycket märligt när man har betalat en redig summa för maten. Restaurangen ifråga var Churchstreet saloon i Gävle. Well well kompis STORT tack för allt maten var great. Idag har man ju också blivit ett år äldre, 1/4 av livet har gått, blev uppvakting av mor och far på sängen innan man skulle till jobbet, trevligt som tusan :). Well well nu ska jag fixa lite grejor här och ikväll blir det nog ett ben och axelpass. PEACE

Japp igår blev det lugnt, fan man känner att testot flöder rikligt i kroppen, och man har inte varit på gymmet sedan i söndags så idag jävlar ben o axlar, DUNKA PÅ. igår blev det fika med kära morbror och hans fruga, sedan ltie mat och sova. well well keep it up i byggarsverige. PEACE cesse

TE QUIERO TANTO AMOR, estoy cansado estar aqui solo 😥

MILLONES DE BESOS

MUAKA I LOVE YOU

Shit när jag hörde om kraschen igår på Barajas i Madrid, då får man sig en tankeställare om allt, tänk om man varit med själv, min käraste eller andra nära i sin omgivning, gjorde ont att se denna tragedi på nyheterna och det talas om det. Vill bara få ha min älskling nära nu, behöver henne orkar inte vara utan kärlek och närhet från en person som betyder så oerhört mycket för mig, det gör ont, en jävla månad :(, men som de säger hold on be strong. funkar ibland men också många gånger lättare sagt en gjort. träffade två riktigt trevliga vänner igår, var bra för att hålla huvudet i skikt. Idag blir det ben och axlar samt armar och något mer, är så uppspeedad och utsvulten för att ej tränat på 3 dagar, så idag ska det smällas för imorgon kommer My darling, my precious, my everything. PEACE

Mañana estas en mis brazos mi querida preciosa, que ganas tengo a verte. TE QUIERO TANTO MARINA mi muñeca Preciosa :D. TU VAGABUNDO POLLITO HALLSTRÖM :)

Yes idag åkte det av under 1 och en halv timme på gymmet. Ben axlar armar och mage, för imorgon kommer personen jag älskar mest i hela livet, min kära Spanska docka, mitt liv mitt allt så vi ska ha en trevlig och skön helg ihop efter att inte sätts på en månad. Tillbaka åter på gymmet på måndag. PEACE och trevlig helg :)

Denna Journal är skön att följa:)
    Ses snart mitt kexiga kex.
    Kul för dig att kvinnan kommer !!
    Ha det grymt GROVEN

Viewing 15 posts - 1,756 through 1,770 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.