Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,771 through 1,785 (of 1,813 total)
  • Author
    arne_fan wrote:
    Denna Journal är skön att följa:)
    Ses snart mitt kexiga kex.
    Kul för dig att kvinnan kommer !!
    Ha det grymt GROVEN

Din med mitt super duper kex :emo-thumb. Helgen har varit great men jag känner mig tom och nere inombords när hon åkt, ville inte att hon ska åka iväg utan mig :(, men men 8 dagar kvar och vi är i varandras famnar. Hoppas du haft en bra helg, vi höres av, dunkar imorgon jag. MVH cesse

Well well måndag, fan så tomt det kändes att ligga i sängen utan älskling usch hatar det, vill ju ha min vackra lilla cockerspanier flickan vid min sida, men men bara bita ihop. Idag blir det Bröst och Biceps samt mage på gymmet, ooooo så skönt. Blev mycket götta i helgen med max smörgåstårta, prinsesstårta etc, allt det bästa maten för att paja formen, but hey you only live once, så är inte nojig över det, idag är det normal. PEACE

Well gott folk bröst och biceps samt mage kört. Blev ett trevligt pass med 5 övningar på bröst ( lutande hantelpress, plana hantelpressar, powerpress, pecdec och hantelflyes på lutande bänk)( stående biceps curl med hantlar, stående hammercurl med hantlar, enarms curl i cable, stång curl i cable, enarms curl från övre trissan)(crunches i maskin). Nu är det mat i lagom mängd sedan sängen. Saknar min kära älskling. PEACE

igår vila men idag ska ryggen och triccarna få sitt samt magen, blir gött gött. 6 dagar kvar sedan är man i Spanien i Älsklingens famn, fan så underbart :D. PEACE

Tja gott folk! Rygg och triceps samt mage fick sitt idag på 70 min, skoj var det. 8 övningar ryggen och 5 för triccar och 1 för mage. Arne_ fan var där, den snygga unga talangen som kommer bli en ny MR O om han bara tar tummen ur röven :D. Skämt och sido karln har grym genetik och är riktigt trevlig att ha att göra med samt att han kan pusha en bra då det behövs, en bra tränings kamrat helt enkelt. Well nu har jag smällt max deluxe mål med liten cheese och två dipper, MUMMA, BLII GROV :). God kväll.

MVH Cesse

Jag får alldeles för mycket beröm av dig.
    Det var ett riktigt fint pass du fick ihop, ryggen lär kännas av imorgon dagen;)
    Gott med MAX:D
    MVH

arne_fan wrote:
    Jag får alldeles för mycket beröm av dig.
    Det var ett riktigt fint pass du fick ihop, ryggen lär kännas av imorgon dagen;)
    Gott med MAX:D
    MVH

Säger bara vad jag tycker, men får du se till att bli seriösare med, får inte bli Johnny Bravo för då skäms jag, symmetri och harmoni i bitarna, men jävla snygg fysik har du kexet. MAX är underbart som sex ibland hehehe :D. höres av. MVH Cesse

Well well lugnt idag, imorgon är det fråga om vi dunkar armar eller ben och axlar, men tror det blir ben och axlar, det blir mest rättvist för kroppen. PEACE

Steppen1983 wrote:
    Vilken helg, och denna kommer man sakna mycket, en av de bästa på länge. Tack för allt Min gode vän Henrik, var riktigt kul att se dig och att prata om allt och självklart träna ihop, man blir pepp av att träna med dig så tack för ALLT. Sedan grymt trevligt att träffa Alex, bra kört idag, nu ser du till att hålla ställningarna i Linkan och på Campus, that´s your mission, BLI GROV or die trying mannen samt STORT LYCKA TILL med studierna nu. Ryggen värker något oerhört nu precis som det ska vara efter ett hårt intensivt rygg pass samt så fick triccarna smaka lite med. Nu är sängen snart, upp 05.50 imorgon för att förbereda sig för jobbet. over and out!!!

Det vet du mannen! Håller ställningarna tills du e tillbaka! Har dock haft en sjuhelsikes förkylning de senaste 2 veckorna men är på väg tillbax nu…
    Peace out!!

AleKS84 wrote:
    Det vet du mannen! Håller ställningarna tills du e tillbaka! Har dock haft en sjuhelsikes förkylning de senaste 2 veckorna men är på väg tillbax nu…
    Peace out!!

Krya på dig dicelman, sedan är det bara hardcore igen:up:. 3 dagar sedan är man tillbaka blir nog ny journal då, viva españa hehe.

MVH Cesse

Well lite lat för ben igår samt axlar lika så idag, träffade vänner etc då det är bara 3 dagar kvar tills jag flyttar back to Spain, vilket jag ser framemot,MEN vi ska iväg och dunka ett hederligt armpass för motivationens skull hehe samt mage, så blir det BEn och axlar imorgon OCH pattarna på Måndag sedan tack för denna tid kära Sverige, men nu ska jag tillbaka till min vackra älskling, mitt allt och gymmet där nere, så det blir nog en ny journal för spanien tiden detta år. PEACE :)

DIIICEL MAN LETS GO. Well gunz igår var skoj, tröck på 5 övningar för biccan och 5 för triccan på 45 min, då är det roligt, ja det var intensivt och en stängd käft hehehe. Bara köra på. Idag blir det ben och axlar samt mage och imorgon bröst, det sista passet på länge i Sverige då jag far tillbaka till spain samt på kära kraftsportsklubben, alltid i hjärtat. PEACE

gött me tryck i klubborna!
    Kul för dig som kan åka till varmare plattser när de blir skitväder här upp i norr ;)

Pälle wrote:
    gött me tryck i klubborna!
    Kul för dig som kan åka till varmare plattser när de blir skitväder här upp i norr ;)

well vintern är ju underbar i sverige om det är bra sådan så det så, men men det blir underbart att få åka iväg och vara med personen jag älskar mest i livet. keep it up. PEACE:emo-thumb

Ben och axlar idag, fan så kul det var, påväg nog att köra taktiken som förra året speciellt i ben många set och reppa på till 10 reps och enbart benböj fritt MUMMA, drive it all out. Ett pass kvar i Sverige som blir det sista på ett tag då jag på tisdag morgon far till min älskling och blir kvar där ett tag igen, risk för ny journal också, the spain stories :). well ha det bäst allihopa, om 15timmar blir det väl bröst och biccar samt mage. PEACE

Viewing 15 posts - 1,771 through 1,785 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.