- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 september, 2008 at 20:49 #725521Anonym anvandareMember
BACK IN SPAIN SINCE YESTERDAY och det kanns riktigt underbart att vara hos personen man alskar mest, glad och lycklig ar man verkligen. nu ska jag ivag till spanska gymmet o halsa pa,blir gym idag gott gott dunka lite rygg. ha det bast allihopa. PEACE
4 september, 2008 at 21:14 #725522Anonym anvandareMemberHoppas du fortfarande trivs med livet i söder. Vore kul om du kunde lägga in någon bild på dagsformen nu Cesse.
Det var ju ett tag sedan man såg dig.
mvh Paul10 september, 2008 at 17:59 #725523Anonym anvandareMemberpaul wrote:Hoppas du fortfarande trivs med livet i söder. Vore kul om du kunde lägga in någon bild på dagsformen nu Cesse.
Det var ju ett tag sedan man såg dig.
mvh PaulTja bror! Ska fixa det men forst ordna till lite pa formen hehe, blivit mycket bilakning under tiden i sverige och kanner mig salig, men ar igang har nere sa inga problem. Hoppas du har det great i gotet, vi hores av.
;MVH cesse:emo-thumb
10 september, 2008 at 18:01 #725524Anonym anvandareMemberTenta pa fredag och lite har man pluggat inte bra men motivationen da man ska ta ett ar av och en tenta hanger ar sa dar da, men bara tuta och kora. Gymmet rullar pa bra har i spanien igen och det ar bara dunka pa, nar lonen kommer blir det lite investering i protein, pre work out samt kreatin produkter och nagon forbrannare med. PEACe out//cesse boy
10 september, 2008 at 18:02 #725525Anonym anvandareMembertva dagar pa beachen med donnan blev det med i helgen, riktigt harligt, men nu bara hoppas pa att fa ett nagorlunda jobb att dra in pengar, for de betalar kasst har. PEACE
10 september, 2008 at 20:37 #725526Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:tva dagar pa beachen med donnan blev det med i helgen, riktigt harligt, men nu bara hoppas pa att fa ett nagorlunda jobb att dra in pengar, for de betalar kasst har. PEACEAhhh….what a life u have!
In me lite bilder från beachen….10 september, 2008 at 20:39 #725527Anonym anvandareMemberPälle wrote:Ahhh….what a life u have!
In me lite bilder från beachen….will see what we can do
12 september, 2008 at 19:15 #725528Anonym anvandareMemberRygg pass samt triccar o mage idag, skooooont, bara rulla pa fin fint. Ikvall ska jag traffa en polare och imorgon blir det dags tripp till Segovia med min kara alskling for att se lite mer av Spanien och sondag spansk marknad pa el Rastro, blir fin fint det:). snart kommer lon och da blir det till att handla pa sig kosttillskott, har bara lite prottepulver nu men da pengarna kommer da smaller vi pa . MVH cesse
12 september, 2008 at 19:59 #725529Anonym anvandareMemberHoppas livet leker !!
du förtjänar det grappen !!
Hälsningar gävle;)15 september, 2008 at 15:59 #725530Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Hoppas livet leker !!
du förtjänar det grappen !!
Hälsningar gävle;)tja mannen! allt har sin fina gàng, fixat jobb, hade forsta dagen idag, fin fint 09.00-14.00 ratt skont ma jag saga, bara kora pa. Gymmet ikvall, ben axlar o mage, YEAH.hoppas du haller stallningarna pa klubben . PEACE:emo-thumb
15 september, 2008 at 16:01 #725531Anonym anvandareMemberhelgen var go med en dagstripp till Segovia, mycket vackert samt ett besok till el Rastro en marknad som halls i madrids centrum pa sondagar med alla mojliga saker. Well ben och axlar idag, ska bli skoj. PEACE
16 september, 2008 at 21:30 #725532Anonym anvandareMemberwell tva dagar pa jobbet nu, funkar ju fint, jobbar pa de internationella relationerna for utbytesstudenter, kanns riktigt bra och tiderna ar grymma samt laget(150m fran min lagenhet) sa man kan ej klaga direkt. Blir gym ikvall, ska dunka brost och biceps samt mage. PEACE
16 september, 2008 at 21:52 #725533Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:well tva dagar pa jobbet nu, funkar ju fint, jobbar pa de internationella relationerna for utbytesstudenter, kanns riktigt bra och tiderna ar grymma samt laget(150m fran min lagenhet) sa man kan ej klaga direkt. Blir gym ikvall, ska dunka brost och biceps samt mage. PEACELåter som ett gött pass!
Kör hårt och njut av solen;)18 september, 2008 at 19:41 #725534Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Låter som ett gött pass!
Kör hårt och njut av solen;)YES man fina krejor vettu. Ikvall blir det Rygg och triceps, om en liten stund vill saga. Hoppas allt ar bra med dig kexet, kom och trana med mig har . MVH cesse
18 september, 2008 at 19:54 #725535Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:YES man fina krejor vettu. Ikvall blir det Rygg och triceps, om en liten stund vill saga. Hoppas allt ar bra med dig kexet, kom och trana med mig har . MVH cesseNice BLI GROOOOOOOOOOV!
I wish i could man.. but ive got school up my ass:( -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.