Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1,801 through 1,813 (of 1,813 total)
  • Author
    arne_fan wrote:
    Nice BLI GROOOOOOOOOOV!
    I wish i could man.. but ive got school up my ass:(

Jag forstar mannen, men kanske nagon helg vem vet :). Well keep it up I got my eye on you boy. BLI GROV!!!!

MVH Cesse:up:

RYGG OCH TRICEPS igar, fin fina grejor och vilken fint tryck i musklerna idag. kort latt denna vecka, har min plan att go back to my old training routine som gav mig bra okningar samt massa forra aret fran sommaren 2006 till slutet av sommaren 2007, sa ska bli kul att dunka pa och se vad som sker. Snart ar det lon och det ska bli saaaaaaa skont :). Well Jag och min kara alskling far till Barcelona i helgen vilket ska bli riktigt trevligt. Ha det bast allihopa och ha en GROV HELG :).

MVH cesse

Hej Allihopa! Idag blir det ben och axlar samt mage. blev inget igar helt slut efter resan till Barcelona i helgen som har varit en mycket intensiv men dock underbar helg och med en tva bussresor som inte var sa bekvama hehehe, 7 timmar buss, but I survive ar faktiskt inte hela varlden.nu ska jag kaka lite grot och fullkornsmackor. PEACE!!!!

aahh..ändring av schema? kul med förnyelse, klart det kommer gå uber!!

Kanske sj tittar ner i Spanien i vinter, e lite sugen att åka på ett hoppläger där nere. men ja vet inte, kanske! Money u know, it takes money

Ha det gött så länge

Passet kandes bra igar, men lite halv segt nu att inte ha haft cash for att kunna kopa pa sig bra kost tillskott, men dock vander det imorgon da lonen kommer TJOHO, och javlar vad vi ska trana pa bra, back to the roots the good old summertraining program. PEACE out

Pälle wrote:
    aahh..ändring av schema? kul med förnyelse, klart det kommer gå uber!!

Kanske sj tittar ner i Spanien i vinter, e lite sugen att åka på ett hoppläger där nere. men ja vet inte, kanske! Money u know, it takes money

Ha det gött så länge

Yes back to the roots, bra med fornyelse i vardagen. Later great, vart i spanien ska du och om du kommer ned? sant sant kostar att aka. Hoppas traningen rullar pa bra. MVH cesse

igar dunkade jag rygg och triceps, fan sa skont det var. har fatt lon i sverige for sista sommarjobbar manaden sa det ar gott, blir till madrid imorgon och inhandla kosttillskott nu ar det growing season. Damen och jag har fatt ha 3 underbara lediga dagar ihop och bara haft det sa gott med MYCKET KARLEK och OMHET :D. Tittat pa MR OLYMPIA och det ar fan nastan svart att halla tillbaka tararna, blir sa rord da jag ser DEXTER JACKSSON fa kliva upp pa hogsta placeringen efter sa manga harda ar av slit och att ANTLIGEN en kille med estetisk fysik som ej har lamnat sig for att bli massa monster far kliva hogst upp pa pallen och ta emot the number one price, det gor att jag ryser i kroppen. Det var ett forjavla grymt startfalt och jag ros ocksa da jag sag Phil Heath kliva upp pa 3e, han ar The gift finns inget mer att saga, karln ar sa javla grov men anda harmoniskt. Men att fa se Dexter efter alla sina ar i Branschen kliva upp hogst upp pa pallen gor mig fan rord. En GREAT HELG :). MVH cesse

Hej hej! Blev splitt denna vecka, men ratt gott, och da jag menar med `splitt sa separera jag pa axlar och ben sa korde axlar i mandags, helt ok men inte mer, dags att fixa tillskott, javla less att vara utan, visst mat finns men vill ha mina proteiner, krealkalyl, no explode etc, time to get hard in the game again och peppa pa. Ikvall blir det ben och mage, imorgon brost och biceps, fredag rygg och triceps och lordag ett extra pass med nagot, men vi far se vad. PEACE

Ben och mage idag, var skont pass. borjade med ben boj, 6 set sedan superset mellan hacksquat och benpressen for att avsluta med bensparkar fram och bak, gott gott. Well nu ar det sangen och jobba under dagen, sedan brost imorgon och biceps. PEACE

passet var trevligt igar, kandes fina fisken. nu ar det vila sedan gymmet med damen klockan 20.30, det blir brost och biccar idag. PEACE

da ar donnan borta tre dagar pa jobb vilket suger, men sant ar livet. ikvall blir det ett fint rygg pass samt mage pa det och imorgon dunkar vi armarna. LET´s GO TO WAR MAN!!!!!:)

rygg avklarat och roligt var det, fint tryck genom hela passet. vikten ligger pa 94kg tomd, tankte halla mig dar och max upp till 96kg. Imorgon ar det armar som vantar samt mage. ska fixa en fin aggomelett sedan sangen pa det. PEACE :)

idag fick jag en sa underbar kansla nar jag dunkade armarna, och det var inte for pumpen utan ett allmant valmaende som var lange sedan jag kande pa gymmet, jag hade gloden i kroppen och sjalen igen att kanna att jag ar pa vag och vill lyfta pa hart igen och det sprudlade i kroppen och harmonin var kalas. Vill med detta tacka alla som varit in och tittat i journalen under den tid jag fort den och hoppas ni dunkar pa hart i gymmet. pa mandag paborjar jag en ny journal for min tid i spanien och gymmandet har. Fridens.

MVH César :)

Viewing 13 posts - 1,801 through 1,813 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.