- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 maj, 2007 at 08:41 #723916Anonym anvandareMember
Ser ut som du vet vad du vill!!!!!!!!!!!!!!!:up:
Take care /Palle
6 maj, 2007 at 10:03 #723917Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Lite till här medUnderbart, bara ryser när jags er bilderna 😮 !
Jobba på! /J.6 maj, 2007 at 10:58 #723918Anonym anvandareMemberSå jävla nice alltså! Förmodar att du är en ”Campushallare” precis som 013? Blir lite smått avis när man ser hur fint det verkligen blivit därborta. Synd att en annan har så långt ut dit annars hade det varit ett trevligt alternativ! Kämpa på Cesseman! :nod
6 maj, 2007 at 12:16 #723919Anonym anvandareMemberthess wrote:goa bilder mannen!du kör på bra.. :emo-thumbTack Thess! var kul att få lite pics, så man kan visa lite från passen. Fan vilket great väder det är idag, ska iväg om 1,5 timme o träna.
Ha det kalas.
MVH Cesse
6 maj, 2007 at 12:18 #723920Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Kul med bilder ju . nu saknas det bara en Video !!!!!Hej Vanessa! Ja det var skoj o få upp några, ska försöka få fler framöver samt ett videoklipp. Vet du om man kan ladda upp quicktime här eller får man ta o göra det på youtube?
Ha en grym dag.
MVH Cesse
6 maj, 2007 at 12:19 #723921Anonym anvandareMember__P wrote:Nae ingen träning för mig idag. I fredags blev det dock ett bröst/rygg pass och mycket mat iform av goda hambugerare efter .Imorn är det axlar och mage som står på schemat, eller idag kanske det är om man kollar på klockan…Kör hårt på passet imorn!
YEah nice o snaska lite på burgare, vore mumma. ska laga kyckling nu sedan blir det gymmet vid 13.30 köra baksida axlar, vader o nacke samt mage. ha det great. lycka till på ditt pass med, dunka skiten ur dig
MVH Cesse
6 maj, 2007 at 12:20 #723922Anonym anvandareMemberPalle wrote:Ser ut som du vet vad du vill!!!!!!!!!!!!!!!:up:Take care /Palle
Tjena Man! Jovars, TRAIN HARD otherwise GO HOME :emo-thumb bara dunka. Ha en kalas dag, vi höres.
MVh Cesse
6 maj, 2007 at 12:21 #723923Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Underbart, bara ryser när jags er bilderna 😮 !
Jobba på! /J.Kul att de peppar , ska försöka ta flera framöver på andra pass, blir fin fint. Lovar att jobba på. Hoppas du får en fin dag i solen.
MVH cesse
6 maj, 2007 at 12:23 #723924Anonym anvandareMemberMattias Askbom wrote:Så jävla nice alltså! Förmodar att du är en ”Campushallare” precis som 013? Blir lite smått avis när man ser hur fint det verkligen blivit därborta. Synd att en annan har så långt ut dit annars hade det varit ett trevligt alternativ! Kämpa på Cesseman! :nodStämmer bra, men jag skulle vilja ha ett lite mera hardcore alternativ, men det är nära och har allt man behöver, så det är bra. Okej tränar du i stan eller? Ska kämpa på, I promise, hoppas du också kämpar på :emo-thumb .
MVH Cesse
6 maj, 2007 at 12:23 #723925Anonym anvandareMemberSolen skiner och det är varmt som fan i lyan. Ska steka ihop kyckling nu sedan gymmet vid 13.30. blir släppass idag som sagt var.
MVH Cesse
6 maj, 2007 at 15:11 #723926Anonym anvandareMemberhär är det svalt och skönt i lyan och jag ska också plåga en kyckling i pannan, 17.00 blir det triceps, axlar och även helst mage.
Men mage går fan inte träna. Hinner aldrig med det. Tränat mage ordentligt kanske 4 gånger i år. Får hoppas all böj och mark smider till den ändåkul med lite bilder! gymmet ser ganska fräscht ut…?
6 maj, 2007 at 15:27 #723927Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Stämmer bra, men jag skulle vilja ha ett lite mera hardcore alternativ, men det är nära och har allt man behöver, så det är bra. Okej tränar du i stan eller? Ska kämpa på, I promise, hoppas du också kämpar på :emo-thumb .MVH Cesse
Jotack! Jag såg den berömda hacksquat maskinen, bra alternativ om man vill träna på att bli bättre på knäböj med stång! Oturligt nog har inte Nautilus nere vid Åhléns det ännu, men vi får se om resterande utrustning kommer till i höst! Vadträning t.ex. har totalt uteslutits då det ej finns varesig sittande eller stående maskin, hur frustrerande blir det inte på en skala!? heheh, aja är nog inte kvar där i höst ändå! Kommer eventuellt ta och joina gänget borta på Gymbolaget i Tannefors! Måste bara försäkra mig om att det som behövs finns där först! .. Men som sagt, jag kämpar på! Har inte fastnat på bild ännu så därför väntar jag ett litet tag till, så ja hinner få den definition ja vill visa upp! Tålamodet börjar dock ta slut så vem vet, förr eller senare dyker det upp nåt här.
Ha de bäst! Tänker följa denna tråd o se utvecklingen!
6 maj, 2007 at 15:50 #723928Anonym anvandareMembermikaelf wrote:här är det svalt och skönt i lyan och jag ska också plåga en kyckling i pannan, 17.00 blir det triceps, axlar och även helst mage.
Men mage går fan inte träna. Hinner aldrig med det. Tränat mage ordentligt kanske 4 gånger i år. Får hoppas all böj och mark smider till den ändåkul med lite bilder! gymmet ser ganska fräscht ut…?
Hej mannen! fan vad kul att du skriver, var ju skita länge sedan, vart har du hållt hus? har inte sätt nå uppdates i din journal på ett tag, varit skadad? hoppas det rullar på annars med träningen. Ja gymmet är fräscht om man säger så, men jag skulle hellre hänga på ett riktigt hardcore ställe som är lite mer skitigt om du förstår mig rätt, diggar det mer. Hoppas du får ett kalas pass nu ska jag äta mat.
MVH Cesse
6 maj, 2007 at 15:53 #723929Anonym anvandareMemberMattias Askbom wrote:Jotack! Jag såg den berömda hacksquat maskinen, bra alternativ om man vill träna på att bli bättre på knäböj med stång! Oturligt nog har inte Nautilus nere vid Åhléns det ännu, men vi får se om resterande utrustning kommer till i höst! Vadträning t.ex. har totalt uteslutits då det ej finns varesig sittande eller stående maskin, hur frustrerande blir det inte på en skala!? heheh, aja är nog inte kvar där i höst ändå! Kommer eventuellt ta och joina gänget borta på Gymbolaget i Tannefors! Måste bara försäkra mig om att det som behövs finns där först! .. Men som sagt, jag kämpar på! Har inte fastnat på bild ännu så därför väntar jag ett litet tag till, så ja hinner få den definition ja vill visa upp! Tålamodet börjar dock ta slut så vem vet, förr eller senare dyker det upp nåt här.Ha de bäst! Tänker följa denna tråd o se utvecklingen!
Jag dunkar alltid böjen först sedan hacksquat och efter det benpressar. började typ köra ben ordentligt för ett år sedan, varit skjut dålig på det innan, men nu jävlar, älskar det. började med att jag bara körde ben böj 10 set sedan har jag nu det senaste 2 månader utökat med hacksquat och benpressar, känns bra. Gymbolaget verkar ju lätt bäst i Linköping, verkar vara mycket hardcore folk där, skulle nog trivas grymt bra av att träna där. okej ser framemot om när du skickar upp lite pics. hur länge har du tränat? Kör så det ryker, nu är det mat för min del .
MVH Cesse
6 maj, 2007 at 16:08 #723930Anonym anvandareMemberTänkte egentliten skita i att lägga upp detta eftersom det var ett pass bara körde för att jag inte hann allt igår, men drog in lite andra saker med så skriver väl ner det.
¨
SLÄPPASS
stående vadpressar i smithen
*80kg 15 reps
*100kg 15 reps
*150kg 12 reps
*150kg 12 reps
*150kg 10 repsBaksida axlar, drag med rep mot pannan
*15kg 15 reps
*15kg 15 reps
*15kg 15 reps
*15kg 15 repsChins
*KV 5 reps
*KV 5 reps
*KV 5 Repsbaksida axlar i cablecross liggande på planbänk
*12,5 kg 12reps
*12,5 kg 12reps
*12,5 kg 12reps
*12,5 kg 12repsShrugs med hantlar
*36kg 10 reps
*50kg 15 reps
*50kg 15 reps
*50kg 15 repsShrugs med stång
*110kg 10 reps
*110kg 10 reps
*110kg 8 repsbaksida axlar sittande i maskin
*30kg 15 reps
*40kg 10 reps
*40kg 10 reps
*40kg 10 repsdips
*KV 28 repsSittande vadpressar i maskin
*70kg 12 reps
*80kg 12 reps
*100kg 10 repsCrunches på lutande bänk
*KV 15 reps
*KV 15 reps
*KV 15 repsBenlyft på liggandes på planbänk
*15 reps
*15 reps
*15 repsJa det var denna dag och detta var 3 dagen i rad som jag körde, blir en fjärde imorgon sedan vila tisdag, men det blir en lätt vecka nu denna som kommer med mycket reppande.
Ha det great allihopa.
MVH Cesse
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.