Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 1,813 total)
  • Author
    Steppen1983 wrote:
    Jag dunkar alltid böjen först sedan hacksquat och efter det benpressar. började typ köra ben ordentligt för ett år sedan, varit skjut dålig på det innan, men nu jävlar, älskar det. började med att jag bara körde ben böj 10 set sedan har jag nu det senaste 2 månader utökat med hacksquat och benpressar, känns bra. Gymbolaget verkar ju lätt bäst i Linköping, verkar vara mycket hardcore folk där, skulle nog trivas grymt bra av att träna där. okej ser framemot om när du skickar upp lite pics. hur länge har du tränat? Kör så det ryker, nu är det mat för min del :).

MVH Cesse

Heheh, ska det köras hårt & tungt så ska det! Gillar Hacksquaten för att man får en striktare rörelse om man bli slänga på några kilon. Sedan stången bakom nacken! Gör fortfarande lite ont men man vänjer sig antar jag ju mer man kör det! Blivit för lite med andra ord…. Jag hade nästan vågat säga att Campushallen är bäst i stan, men eftersom jag bara hört hur bra det är och inte sett det irl (förutom bilder) så tyder det på att det mesta finns där och det ska man va rätt tacksam för tycker jag! Det är inte många gym som är ”kompletta” i den här stan. Man har sina favoritredskap! Har några stycken från Sporthallens Gym där allting började för 1år och 3mån sen så jag har inte byggt på allvar (5 dar/v) så länge. Dock har det gett ett jäkla bra resultat! Iallafall en favorit därifrån är Vertical Traction-maskinen ur Technogyms Isotonic Line, surfa in på deras site så förstår du vad jag menar! En striktare variant av latsdraget. Bränner som satan på baksidan!

Steppen1983 wrote:
    Hej mannen! fan vad kul att du skriver, var ju skita länge sedan, vart har du hållt hus? har inte sätt nå uppdates i din journal på ett tag, varit skadad? hoppas det rullar på annars med träningen. Ja gymmet är fräscht om man säger så, men jag skulle hellre hänga på ett riktigt hardcore ställe som är lite mer skitigt om du förstår mig rätt, diggar det mer. Hoppas du får ett kalas pass nu ska jag äta mat.

Jo fan jag har börjat skriva lite igen nu, varit lite kass motivation ett tag samt mycket jobb så ont om tid. Men som jag skrev i min tråd så har jag bara bommat ett pass; rygg förra veckan. Men det var ju bara bra, denna veckan kom jag tillbaks och vågade öka på lite i marken.

Det är dock inte så trevligt att få en dammråtta som blåser, via väggen framför, upp mot fejan när man andas ut på väg upp i knäböjen.
    Grisigt som fan i källarn på sats (enda maskinfria rummet).

Mattias Askbom wrote:
    Heheh, ska det köras hårt & tungt så ska det! Gillar Hacksquaten för att man får en striktare rörelse om man bli slänga på några kilon. Sedan stången bakom nacken! Gör fortfarande lite ont men man vänjer sig antar jag ju mer man kör det! Blivit för lite med andra ord…. Jag hade nästan vågat säga att Campushallen är bäst i stan, men eftersom jag bara hört hur bra det är och inte sett det irl (förutom bilder) så tyder det på att det mesta finns där och det ska man va rätt tacksam för tycker jag! Det är inte många gym som är ”kompletta” i den här stan. Man har sina favoritredskap! Har några stycken från Sporthallens Gym där allting började för 1år och 3mån sen så jag har inte byggt på allvar (5 dar/v) så länge. Dock har det gett ett jäkla bra resultat! Iallafall en favorit därifrån är Vertical Traction-maskinen ur Technogyms Isotonic Line, surfa in på deras site så förstår du vad jag menar! En striktare variant av latsdraget. Bränner som satan på baksidan!

Aight jag förstår vad du menar, visst de är komplett i sin del så för allt finns där så man kan träna allt, så absolut, jag saknar bara lite du vet, lite skitigare lite mer gooo på folk i allmänhet, Gym spirit eller byggar spirit. är själv uppväxt på en lyftarklubb där det finns alla möjliga typer av legender men framförallt lyftare som peppar på en när man ska köra och allt och dunkar järnet själva, gillar den spiriten. Campus är ju mer fin gym skulle jag säga som är till för allt o alla, men det är ju mest disco där om vi säger så. Hoppas det rullar på bra, ska checka om du har en journal med som man kan följa.

MVh Cesse

mikaelf wrote:
    Jo fan jag har börjat skriva lite igen nu, varit lite kass motivation ett tag samt mycket jobb så ont om tid. Men som jag skrev i min tråd så har jag bara bommat ett pass; rygg förra veckan. Men det var ju bara bra, denna veckan kom jag tillbaks och vågade öka på lite i marken.

Det är dock inte så trevligt att få en dammråtta som blåser, via väggen framför, upp mot fejan när man andas ut på väg upp i knäböjen.
    Grisigt som fan i källarn på sats (enda maskinfria rummet).

AIght man jag förstår, men nu jävlar kör vi :emo-thumb . hoppas du håller uppe glöden o har lite tid för att lyfta.

MVH Cesse

Mattias: GB har nog allt du behöver – om du inte letar efter någon fancy schmancy-maskin. ;)

Steppen1983 wrote:
    Gymbolaget verkar ju lätt bäst i Linköping, verkar vara mycket hardcore folk där, skulle nog trivas grymt bra av att träna där.

Det är sjukt hardcore på GB – alla går och skriker ”Yip yip”, ”lightweight” hela tiden. Skämt åsido, det är ett riktigt bra gym om man vill bli motiverad och inte har något emot att bli dominerad viktmässigt – på stången eller på vågen. :D

Jay wrote:
    Mattias: GB har nog allt du behöver – om du inte letar efter någon fancy schmancy-maskin. ;)

Det är sjukt hardcore på GB – alla går och skriker ”Yip yip”, ”lightweight” hela tiden. Skämt åsido, det är ett riktigt bra gym om man vill bli motiverad och inte har något emot att bli dominerad viktmässigt – på stången eller på vågen. :D

Låter great Jay, då stämmer min bild över gymmet rätt bra :) , måste fan ta mig dit o testa o köra.

Ha en kalas dag.

MVH Cesse

Kör du triceps med hantel bakom huvudet sittande eller liggande?

Är det mer hardcore att köra stående vadpressar i smithen än i maskinen?

Squeeze em osv… :ike:

det finns bara en vadövning som är hardcore och det är väl ändå donkey raises?

Steppen1983 wrote:
    Aight jag förstår vad du menar, visst de är komplett i sin del så för allt finns där så man kan träna allt, så absolut, jag saknar bara lite du vet, lite skitigare lite mer gooo på folk i allmänhet, Gym spirit eller byggar spirit. är själv uppväxt på en lyftarklubb där det finns alla möjliga typer av legender men framförallt lyftare som peppar på en när man ska köra och allt och dunkar järnet själva, gillar den spiriten. Campus är ju mer fin gym skulle jag säga som är till för allt o alla, men det är ju mest disco där om vi säger så. Hoppas det rullar på bra, ska checka om du har en journal med som man kan följa.

MVh Cesse

:| Disco,, det blir vad man gör det till:emo-thumb

013 wrote:
    :| Disco,, det blir vad man gör det till:emo-thumb

Hehe helt sant Big man, jag trivs absolut, men skulle ju vilja ha flera av din sort där om du förstår mig rätt, mer hardcore och mer inspirerande. Hoppas du har haft en bra helg.

MVH cesse

newb123 wrote:
    Kör du triceps med hantel bakom huvudet sittande eller liggande?

Är det mer hardcore att köra stående vadpressar i smithen än i maskinen?

Squeeze em osv… :ike:

tjena man! jag brukar köra sittande utan stöd. Hmm hardcore och hardcore, jag tycker vadpressar i smithen är sköna får bra tryck, men stående vadpressmaskinen är ju riktigt bra, fast det är min smak, smaken är som baken 8)

Ha det great.

MVh Cesse

mikaelf wrote:
    det finns bara en vadövning som är hardcore och det är väl ändå donkey raises?

Hehe den är ju riktigt oldschool, hardcore som det bara kan bli :emo-thumb

__P wrote:
    :) Det blev ett bra pass tillslut. Axlarna känns rejält möra, tar emot att skriva detta.

Angående gymdiskussionen så finns det ju inte så mycket att välja på om man är student och inte orkar ta sig ner till stan.
    Campushallen är väl det enda altenativet (för mig är i alla fall tiden med gym i stil med [http://www.basiqhb.se/] förbi….)

Lite disco är det allt på campus, de borde slänga ut en del skumma maskiner och ställa in lite flera hantlar… men men, kunde varit värre.

Vad är det som står på schemat imorn?

Tjena man! Härligt att höra att det fick sig en WREDIG omgång :emo-thumb . Nej det är sant som du säger, jag väljer Campus för att det är nära mest, jag menar inte kul att pröjsa 3500 för att bara använda ett gym när man prösjar en tredjedel av det hemma för att gymma, men de har allt man behöver för att dunka skiten ur sig. Men jag vill ha lite mer hardcore, men men ska ju vara ett ställe för alla så, bara köra på som vanligt :). Imorgon blir det bröst o biceps, sedan vila vill jag lova, blir 4e dagen i rad som jag kör imorgon.

själv då?

ha det great.

MVH Cesse

__P wrote:
    Inte riktigt bestämt. Armar imorgon eller på tisdag, får se hur det känns. Kanske skulle spara det till tisdag och sitta och se stor ut när Plexus kommer på besök :P

Aight, låter gött. Jag ska dunka pattar o biccar i morgon. På tisdag så ska jag komma med en låda choklad och massa mcdonalds mat till årsmötet och snaska på det när plexus föreläser och säga att detta är vad som byggde mig :) . Skämt o sido det kommer nog bli en grym föreläsning.

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    Aight, låter gött. Jag ska dunka pattar o biccar i morgon. På tisdag så ska jag komma med en låda choklad och massa mcdonalds mat till årsmötet och snaska på det när plexus föreläser och säga att detta är vad som byggde mig :) . Skämt o sido det kommer nog bli en grym föreläsning.

MVH Cesse

Här inne ser allt att flyta på som det ska!:up:
    Hmmmm,dåligt med bilder i dinjournal va?:P Eller har jag missat dom?
    Gud vad kul att höra på en föreläsning med Plexus:up:
    Kör hårt med dina tuttar&biceps idag!!
    Keep It Upp!//S*

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.