- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 maj, 2007 at 09:01 #723946Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Kul att de peppar , ska försöka ta flera framöver på andra pass, blir fin fint. Lovar att jobba på. Hoppas du får en fin dag i solen.
MVH cesse
och yes, bring it on med bilder!
ME LIKE!
Träna på, ett och två! /J.7 maj, 2007 at 12:04 #723947Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Här inne ser allt att flyta på som det ska!:up:
Hmmmm,dåligt med bilder i dinjournal va? Eller har jag missat dom?
Gud vad kul att höra på en föreläsning med Plexus:up:
Kör hårt med dina tuttar&biceps idag!!
Keep It Upp!//S*Hej tjejen! YEs det rullar på fint. Ja du har nog missa dem ska nog ligga på sidan 19-20 i min journal eller 18-19, får titta där, finns några upplagda. Yes ska bli intressant som fan att lyssna på honom, verkar vara en grym kille. Lovar att dunka järnet idag men först skolan, blir att köra på kvällen. Hoppas du får en kalas dag.
MVH Cesse
7 maj, 2007 at 12:06 #723948Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:och yes, bring it on med bilder!
ME LIKE!
Träna på, ett och två! /J.YES GIRL :emo-thumb . Ha en kalas dag. Blir pattar o biccar för mig på kvällen.
MVH Cesse
7 maj, 2007 at 22:01 #723949Anonym anvandareMemberJa fjärde dagen i rad, galet kör max 3, och tycker 2 funkar bäst men blev nu 4 dagar i rad. kommer totalt bara köra 3 dagar denna vecka annars är det risk att man bli överkörd o orkeslös, men trots fjärde dagen irad så gick det helt ok. tänkte att jag bara skulle reppa mycket men kunde inte hålla mig från att dunka lite . Så här blev dagens pass
BRÖST O BICEPS
Plan hantelpress
*16kg 25 reps
*23kg 20 reps
*36kg 17 reps hjälp på de två sista
*36kg 11 reps
*41kg 6 reps
*43kg 3 repsLutande hantelpress
*33kg 10 reps
*41kg 5 reps
*41kg 7 reps hjälp på två sista
*36kg 7 reps hjälp på sistaHantelflyes lutandebänk
*23kg 10 reps
*26kg 6 reps
*26kg 6 reps
*26kg 6 repsBicepscurl med EZ stång
*stången(10kg) 12 reps
*30kg 12 reps
*40kg 12 reps
*50kg 4 repsFan var inte gött här, kändes av som fan i underarmarna och handlederna, ömmade bra, så det märktes att man var rätt nött, men men får duga.
Stående bicepscurl med hantlar
*21kg 7 reps
*21kg 7 repsHammercurl med hantlar
*23kg 4 reps droppade till 16kg o körde 5 reps
*23kg 4 reps droppade till 16kg o körde 5 repsSkottscurl med hantel
*13kg 10 reps
*13kg 10 reps
*13kg 10 repsenarms curl i cablecross
*30kg 6 reps
*30kg 5 reps, droppa till 15 o reppa 5 till
*30kg 5 reps, droppa till 15 o reppa 5 tillKörde sedan cardio i högt tempo, drog 2,5km på 19,10 min men sedan vet man inte hur mycket maskinen stämmer, jaja skönt var det.
Där var det slut o nu blir det bara mat o vila i minst en dag. Ska på föreläsning imorgon, Johan Oldenmark kommer o snackar på vårt gym om distans och balans i träningen, ska bli grymt intressant o roligt.
MVH Cesse:up:
7 maj, 2007 at 22:29 #723950Anonym anvandareMemberBra jobbat idag :emo-thumb
7 maj, 2007 at 22:39 #723951Anonym anvandareMemberXtreme-G wrote:Bra jobbat idag :emo-thumbTack detsamma, du är en stark rackare :emo-thumb , bara fortsätta dunka på som vanligt. ses imorgon.
Ät väl o sov gott.MVH Cesse
7 maj, 2007 at 22:40 #723952Anonym anvandareMember__P wrote:Fint pass! Som alltid!
I 101 (I-huset) kommer han till så du inte står och väntar inne i gymmetTack, det var fina ord. Hur har din dag varit? Japp såg tiden o platsen, men tack för påminnelsen .
Ät på o ha en skön kväll. Nu är det kyckling o ris samt feta ost som gäller, MUMMA.
MVh Cesse
8 maj, 2007 at 01:33 #723953Anonym anvandareMember__P wrote:Bara bra blev en vilodag idag, eller rättare sagt en heldag och några timmar till i skolan så orkade inte träna. Blir imorn istället, ett armpass innan Oldenmark.Hmm vet du om gäller 18:00 för ”förtäring” gäller fortfarande?
Kykling/ris/fetaost Samma som varje kväll?
18.30 börjar hans föreläsning, jag pallar inte åka på årsmötet 17.30 o lyssna, så jag drar dit till 18.30, men mat skulle det vara men undra om det serveras under hans föreläsning 18.00, hmmm, kanske ska dra tidigare endå . Skönt med armpass innan, kan du flexa the gunz för honom .
nej sist var det pasta, köttfärs o feta ost, nu var det kyckling, ris o feta ost, .
Ha det great nu är det sängen ses imorgon.
MVh Cesse
8 maj, 2007 at 07:28 #723954Anonym anvandareMemberMannen ,,sova ger muskler o tillväxt,, inte sitte uppe o pilla på sig själv till klockan 2=) ses mannen..
8 maj, 2007 at 09:38 #723955Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Ja fjärde dagen i rad, galet kör max 3, och tycker 2 funkar bäst men blev nu 4 dagar i rad. kommer totalt bara köra 3 dagar denna vecka annars är det risk att man bli överkörd o orkeslös, men trots fjärde dagen irad så gick det helt ok. tänkte att jag bara skulle reppa mycket men kunde inte hålla mig från att dunka lite . Så här blev dagens pass
BRÖST O BICEPS
Plan hantelpress
*16kg 25 reps
*23kg 20 reps
*36kg 17 reps hjälp på de två sista
*36kg 11 reps
*41kg 6 reps
*43kg 3 repsLutande hantelpress
*33kg 10 reps
*41kg 5 reps
*41kg 7 reps hjälp på två sista
*36kg 7 reps hjälp på sistaHantelflyes lutandebänk
*23kg 10 reps
*26kg 6 reps
*26kg 6 reps
*26kg 6 repsBicepscurl med EZ stång
*stången(10kg) 12 reps
*30kg 12 reps
*40kg 12 reps
*50kg 4 repsFan var inte gött här, kändes av som fan i underarmarna och handlederna, ömmade bra, så det märktes att man var rätt nött, men men får duga.
Stående bicepscurl med hantlar
*21kg 7 reps
*21kg 7 repsHammercurl med hantlar
*23kg 4 reps droppade till 16kg o körde 5 reps
*23kg 4 reps droppade till 16kg o körde 5 repsSkottscurl med hantel
*13kg 10 reps
*13kg 10 reps
*13kg 10 repsenarms curl i cablecross
*30kg 6 reps
*30kg 5 reps, droppa till 15 o reppa 5 till
*30kg 5 reps, droppa till 15 o reppa 5 tillKörde sedan cardio i högt tempo, drog 2,5km på 19,10 min men sedan vet man inte hur mycket maskinen stämmer, jaja skönt var det.
Där var det slut o nu blir det bara mat o vila i minst en dag. Ska på föreläsning imorgon, Johan Oldenmark kommer o snackar på vårt gym om distans och balans i träningen, ska bli grymt intressant o roligt.
Du kör inte alla set till fail. Ngn spec. tanke med det?
Nu är jag ju visserligen slö o glömsk så jag orkar inte bläddra bakåt o jag vet inte om du har ngn spec. träningsfilosofi i bakgrunden :p8 maj, 2007 at 09:46 #723956Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Ja fjärde dagen i rad, galet kör max 3, och tycker 2 funkar bäst men blev nu 4 dagar i rad. kommer totalt bara köra 3 dagar denna vecka annars är det risk att man bli överkörd o orkeslös, men trots fjärde dagen irad så gick det helt ok. tänkte att jag bara skulle reppa mycket men kunde inte hålla mig från att dunka lite . Så här blev dagens pass”PASS”
Körde sedan cardio i högt tempo, drog 2,5km på 19,10 min men sedan vet man inte hur mycket maskinen stämmer, jaja skönt var det.
Hmm vi har kört fyra dagar i rad ganska länge nu och det verkar funka rätt så bra trots allt. Men vi gör det mest för att få flyt i vårat schema då jag har barn varannan helg. Så då kör vi mån-torsd. vila fre-söndag.
Kör man en dag med enbart ben så får iaf ö-kroppen vila en dag mitt i schemat.Bra pass föresten!
/Cave
8 maj, 2007 at 17:27 #723957Anonym anvandareMember013 wrote:Mannen ,,sova ger muskler o tillväxt,, inte sitte uppe o pilla på sig själv till klockan 2=) ses mannen..Hej byggarn ! Det är fan helt sant det du säger, ska bli bättre på det, det är ju faktiskt riktigt viktigt med sömnen för tillväxten o återhämtningen. försöker sova 8 tim per natt ,brukar väl snitta runt 7-7,5 tim. Hoppas du har en bra dag, ska på föreläsningen snart med Johan Oldenmark ska bli skoj.
MVh Cesse
8 maj, 2007 at 17:29 #723958Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Du kör inte alla set till fail. Ngn spec. tanke med det?
Nu är jag ju visserligen slö o glömsk så jag orkar inte bläddra bakåt o jag vet inte om du har ngn spec. träningsfilosofi i bakgrunden :pVad innebär att man kör till faliure, ska man dunka tills man måste ha hjälp på många reps eller? Jag börjadei juni 2006 kör 2 tunga veckor och en vecka lätt samt 4 dagar i veckan max för att få bra med återhämtning och vila så man orkar dunka på tungt, tycker det har funkat på bra som fan. Tung veckor 6-8 reps max och lätt veckor reppa över 12 reps, för att få en bra genomkörare av alla fibrer. Hur ser din filosofi ut? ha det great big man.
MVH cesse
8 maj, 2007 at 17:32 #723959Anonym anvandareMembermr-cave wrote:Hmm vi har kört fyra dagar i rad ganska länge nu och det verkar funka rätt så bra trots allt. Men vi gör det mest för att få flyt i vårat schema då jag har barn varannan helg. Så då kör vi mån-torsd. vila fre-söndag.
Kör man en dag med enbart ben så får iaf ö-kroppen vila en dag mitt i schemat.Bra pass föresten!
/Cave
Hej mannen! Jo allt går väl, men jag känner mig nött om jag kör så mycket, har kört 2 vila 1 kör 2 vila två sedan tillbaka till samma igen i ett år snart, tycker det funkat great för att bygga upp mig o ha bra med kraft till passen, men alla är vi olika. Som de säger man ska aldrig ändra på ett vinnande koncept, kör de som du känner funkar bäst för dig, sedan visst kan man testa annat ibland, men har man hittat något som man växer bra på och utvecklas bra är det dumt att ändra tycker jag. Tack för det ska försöka dunka på hårt imorgon.
Take care.
MVh Cesse
8 maj, 2007 at 17:33 #723960Anonym anvandareMemberJa då är det dags snart för att dra på föreläsning och lyssna på Johan Oldenmark, ska bli inspirerande o kul, riktigt pepp.
Ha det great allihopa, imorgon kommer rygg o triceps dunkas.
MVH Cesse
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.