- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 maj, 2007 at 17:39 #723961Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Ha det great allihopa, imorgon kommer rygg o triceps dunkas.
good ol’ deadlift!?
pound ’em!
Fridh8 maj, 2007 at 18:03 #723962Anonym anvandareMemberhey mannen hur går de för dig??keep it going :emo-thumb
8 maj, 2007 at 18:36 #723963Anonym anvandareMembertja cesse,du kämpar på bra ser jag,vad e dina mål?ska du upp på scenen?lycka till mvh paul:emo-thumb
8 maj, 2007 at 18:46 #723964Anonym anvandareMemberpaul wrote:tja cesse,du kämpar på bra ser jag,vad e dina mål?ska du upp på scenen?lycka till mvh paul:emo-thumbsaknar bilder*host*
8 maj, 2007 at 21:20 #723965Anonym anvandareMemberHej gott folk! Kommit hem precis från ett mycket intressant och roligt seminarium med Johan ”Plexus” Oldenmark, vilken dude, så inspirerande och grym på att prata, var riktigt givande. 5 av 5 möjliga, strålande .
Nu är det mat och plugg som gäller, är riktigt peppad inför mitt träningspass imorgon.
MVH cesar
8 maj, 2007 at 21:28 #723966Anonym anvandareMembermikaelf wrote:good ol’ deadlift!?pound ’em!
FridhHEY ! Ja för fan imorgon kör vi grabben, ska bli skoj.
Hoppas du har haft en bra dag.
MVh Cesse:emo-thumb
8 maj, 2007 at 21:31 #723967Anonym anvandareMemberthess wrote:hey mannen hur går de för dig??keep it going :emo-thumbHej tjejen! kul att du tittar in:) . ja det rullar på fint, vila idag riktig skönt o min kropp behövde de verkligen, man har lärt sig sina begränsningar för hur många dagar i rad man pallar, o för mig är 2 dagar perfekt med en dags vila och sedan 2 dagar träning igen och två dagar vila på det efter. Varit på ett riktigt bra seminarium med Johan Oldenmark, vilken kille, riktigt pratglad rolig och grym på att förmedla sitt budskap, var kalas. .
Imorgon är det rygg o triceps som väntar samt mage, ska bli skoj. Hoppas du har haft en bra dag. vi höres och bilder kommer snart igen, måste bara ha någon som kan fota.
MVH cesse
8 maj, 2007 at 21:33 #723968Anonym anvandareMemberpaul wrote:tja cesse,du kämpar på bra ser jag,vad e dina mål?ska du upp på scenen?lycka till mvh paul:emo-thumbHej Paul!
Man tackar:) , försöker köra på så gott jag kan som jag alltid säger, oftast funkar det bra och ibland mindre bra. Nja jag tycker träning är jävligt kul och älskar att köra på.Scenen har jag nog en bra bit till, men tänkte nog försöka höja min placering på Body fototävlingen i år. Hur ser det ut själv, ska du tävla snart? Keep on pumping, vi höres.
MVH César
8 maj, 2007 at 22:31 #723969Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Hej gott folk! Kommit hem precis från ett mycket intressant och roligt seminarium med Johan ”Plexus” Oldenmark, vilken dude, så inspirerande och grym på att prata, var riktigt givande. 5 av 5 möjliga, strålande .Nu är det mat och plugg som gäller, är riktigt peppad inför mitt träningspass imorgon.
MVH cesar
Det hade jag velat se, Johan rocks!!! :worship:
8 maj, 2007 at 22:41 #723970Anonym anvandareMemberNu hittade jag bilderna!
Köttiga armar:up:
Aha,du ska vara med på fototävlingen!?Kul…Lycka till!
Kör på nu du gör det kanon bra!!
TAKE CARE//s*9 maj, 2007 at 20:34 #723971Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Det hade jag velat se, Johan rocks!!! :worship:Ja du han är fan helt jävla underbar, vilken snubbe att föreläsa, rolig som fan och tar allt på ett så bra sätt, grymt sympatisk människa, diggar honom skarpt. Nu är det fortsätta att plugga 😮 segt som fan men men måste, imorgon ska det dunkas iallafall på gymmet.
MVH Cesse
9 maj, 2007 at 20:36 #723972Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Nu hittade jag bilderna!
Köttiga armar:up:
Aha,du ska vara med på fototävlingen!?Kul…Lycka till!
Kör på nu du gör det kanon bra!!
TAKE CARE//s*Hehe thanks . Var med i förra årets, men de publicerade ju bilderna sedan i mars numret, var ju inte i form direkt, gick in på massa hehe om vi säger så, men glad endå över min placering, får försöka bygga på lite mer och blir hårdare, så är det bara. Hoppas du har haft en bra dag. Ska köra på hårt imorgon, blivit mycket plugg idag så är helt nött i skallen;) .
take care.
MVH Cesse
9 maj, 2007 at 20:37 #723973Anonym anvandareMemberPlugga tar bra på en med. varit i skolan idag från 08.00 till 19.30, så man är rätt seg. har ätit kyckling o ris precis vilket var mycket gott och välbehövligt. Nu blir det lite mer plugg sedan sängen i tid så man kan köra ett bra Rygg o Triceps pass imorgon.
Peace out from Cesse
9 maj, 2007 at 20:47 #723974Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Plugga tar bra på en med. varit i skolan idag från 08.00 till 19.30, så man är rätt seg. har ätit kyckling o ris precis vilket var mycket gott och välbehövligt. Nu blir det lite mer plugg sedan sängen i tid så man kan köra ett bra Rygg o Triceps pass imorgon.Peace out from Cesse
Nice med vilo dag ändå du får kötta ryggen imorgon
10 maj, 2007 at 00:14 #723975Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Nice med vilo dag ändå du får kötta ryggen imorgonHelt klart Vanessa, men imorgon är det bara DRIVE IT ALL OUT . Hoppas du har haft en bra dag. vi höres.
MVH Cesse
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.