Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,813 total)
  • Author
    __P wrote:
    Vilken tid blir det imorn?

Tja man! visst var det en grym föreläsning? jag drar nog rätt sent runt åtta, halv nio på kvällen, tenta på ´lördag så gäller att plugga på. Ha det great.

MVH Cesse

matlådan packad o prottedrinken blandad för morgondagen så man pallar några timmar på skolan, sedan hem o äta igen för att dra iväg på ett rygg o triceps pass, kommern og dunkas vid 20.00-20.30 en timme framåt. Sov gott allihopa.

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    matlådan packad o prottedrinken blandad för morgondagen så man pallar några timmar på skolan, sedan hem o äta igen för att dra iväg på ett rygg o triceps pass, kommern og dunkas vid 20.00-20.30 en timme framåt. Sov gott allihopa.

MVH Cesse

Så ska det se ut om man vill nå toppen: PLANERING!
    Bra jobbat!
    Trevlig helg mannen! /J.

superberggren wrote:
    Så ska det se ut om man vill nå toppen: PLANERING!
    Bra jobbat!
    Trevlig helg mannen! /J.

Yes girl, bara köra på, och det känns så mycket bättre, behöver inte oroa sig för att vara hungrig osv. Hoppas du har en bra dag.

MVH Cesse

Tja man! Var ju tvungen att fixa en användare så jag kunde se bilderna vi tog. Men vem vet, kanske blir en liten träningsjournal här i framtiden. :) Vi får se, håller axeln och jag har tid så varför inte.. På lördag drar vi ett hårt pass, ska bara fundera ut vad det blir. Har ju vilat bra i veckan så jag är redo! Ha det gott så hörs vi till helgen.

/Henke

__P wrote:
    Japps det var underhållande :) Han hade en del intressanta synpunkter även fast man kanske inte håller med om alla. Micron död om 10 år, tveksamt ;)

Kanske borde varit lite mer träning/kost, även fast det bara var det det handlade om det iof. Jag vet inte om jag var speciellt intresserad av att veta hans favorit 3-rätters middag….

Var intressant då han berätta om hur hans träning hade gått ner i kvantitet genom åren, vilan är nog en faktor som många glömmer bort, jag också, så nu blir det 3 gymfria dagar.

Din fråga var bra, angående utvecklingen av moderna kroppsbyggare, tyvärr svarade han väl inte riktigt på vad han tyckte om det, mer än att han hade hållt sig i samma viktklass de senaste 10 åren eller vad det var.

Får ge det betyget 4/5. 5/5 hade det blivit om någon(tjejerna som satt längst fram och fnittra…) hade bett honom ta av sig kläderna så man fått se musklerna på nära håll :)

Hoppas passet gick bra idag! Det kommer väl in här senare så man kan detaljgranska :P

// P

Tja man! Funka på helt ok, lite seg av allt pluggande,men det kommer updates strax. Jag håller med dig nog, men jag diggade hans sätt att prata och vara så därför tycker jag det ändå var 5/5 men visst angående min fråga så var det ju inte direkt rakt svar, många drar sig när det gäller just det, men visst han tyckte väl att de har gått rätt galet, men som sagt var får tänka på att han talar till en bred massa, alla förstår inte om man nog skulle ta fram sanningen och försöka förklara hur det verkligen är. Ja det hade varit kul att se han posa lite, flexa kroppen, fan karln är 47 år, kan inte fatta det ser ju mer ut som 35. Hoppas du vilar o äter bra. Nu ska jag dricka min prottedrink.

PEACE Cesse boy

Redders wrote:
    Tja man! Var ju tvungen att fixa en användare så jag kunde se bilderna vi tog. Men vem vet, kanske blir en liten träningsjournal här i framtiden. :) Vi får se, håller axeln och jag har tid så varför inte.. På lördag drar vi ett hårt pass, ska bara fundera ut vad det blir. Har ju vilat bra i veckan så jag är redo! Ha det gott så hörs vi till helgen.

/Henke

Genetiska undret har anlänt till forumet, VÄLKOMMEN :D . Skit kul att du reggade dig med, hoppas verkligen på att du för en journal sedan när du är helt hundra samt lägger upp bilder som jag kan ta på dig, kommer bli kalas. SKa bli kul att köra med dig på lördag är pepp som fan. Kom nyligen hem från ett rygg o axelpass, skallen var rätt tung efter allt plugg, men funka på att köra. Nu är det mat sedan sängen, Juan Carlos väntar imorgon 08.15 hehe.

MVH Cesse

Ja idag blev det rygg o triccar. Hjärnan o jag var typ död igår efter 12 tim på skolan, så fick bli vila o mat. Rätt seg idag med, tenta på lördag så man får ligga i, men hade sovit ok i natt så kände att de skulle nog gå att köra på. Passet såg ut så här och ja inte direkt superduper, men inte skitkasst heller:

Rygg och Triceps

Drag bakom nacken med rakstång:
    *50kg 20 reps
    *70kg 10 reps
    *90kg 7 reps

Drag med triangel till bröstet
    *50kg 10 reps
    *100kg 3 reps, droppa till 70kg o körde 10 reps
    *90kg 5 reps

Stående rodd
    *60kg 10 reps
    *90kg 8 reps
    *100kg 5reps, droppade till 60kg körde 10 reps

T-Bar row
    *70kg 10 reps
    *70kg 10 reps

Bellyback
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps

Sittande Rodd med triangel
    *50kg 10 reps
    *90kg 8 reps
    *90kg 8 reps

Rep pushdowns för att värma triccan
    *20kg 25 reps
    *30kg 15 reps

Dips
    *KV 20 reps
    *KV 18 reps

sittande enarms hantel press bakom huvudet
    *11kg 12 reps
    *16kg 8 reps

Pushdowns i cablecross
    *60kg 15 reps
    *80kg 10 reps
    *80kg 10 reps
    *80kg 10 reps

Enarms pushdowns med omväntgrepp
    *10kg 12 reps
    *20kg 10 reps
    *25kg 7 reps

Sedan avslutade vi med lite crunches på lutande bänk
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps

Så nu är det sängen ska fan på föreläsning om 8 timmar, så måste käka o sova. Tenta på lördag, fan jag hoppas jag får bort den där jäveln.

Ha det great allihopa.

MVH Cesseboy

Steppen1983 wrote:
    Ja idag blev det rygg o triccar. Hjärnan o jag var typ död igår efter 12 tim på skolan, så fick bli vila o mat. Rätt seg idag med, tenta på lördag så man får ligga i, men hade sovit ok i natt så kände att de skulle nog gå att köra på. Passet såg ut så här och ja inte direkt superduper, men inte skitkasst heller:

Rygg och Triceps

*50kg 20 reps
    *70kg 10 reps
    *90kg 7 reps

*50kg 10 reps
    *90kg 5 reps

Stående rodd
    *60kg 10 reps
    *90kg 8 reps

T-Bar row
    *70kg 10 reps
    *70kg 10 reps

Bellyback
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps

*50kg 10 reps
    *90kg 8 reps
    *90kg 8 reps

*20kg 25 reps
    *30kg 15 reps

Dips
    *KV 20 reps
    *KV 18 reps

*11kg 12 reps
    *16kg 8 reps

Pushdowns i cablecross
    *60kg 15 reps
    *80kg 10 reps
    *80kg 10 reps
    *80kg 10 reps

*10kg 12 reps
    *20kg 10 reps
    *25kg 7 reps

*KV 15 reps
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps

Så nu är det sängen ska fan på föreläsning om 8 timmar, så måste käka o sova. Tenta på lördag, fan jag hoppas jag får bort den där jäveln.

Ha det great allihopa.

MVH Cesseboy

Grymt bra jobbat som vanligt!:up:
    Lycka till nu med tentan på lördag!*fixar du lätt*
    Gå & lägg dig nu så du orkar upp imorgon:nod
    Sj jobbar jag till 07.30,så jag har några timmar kvar,Hehe!!
    Hoppas du får en trevlig helg//s*

SUSAN wrote:
    Grymt bra jobbat som vanligt!:up:
    Lycka till nu med tentan på lördag!*fixar du lätt*
    Gå & lägg dig nu så du orkar upp imorgon:nod
    Sj jobbar jag till 07.30,så jag har några timmar kvar,Hehe!!
    Hoppas du får en trevlig helg//s*

Tack Susan, värmer att höra ;) . Försökte dunka på så gott det gick, men nästa vecka kör vi på ännu hårdare. Tack jag hoppas det ska gå vägen, vill verkligen sätta denna. Okej hoppas du har det bra på jobbet. vad jobbar d med förresten? Grymma bilder du slängde upp på dig, både de senaste träningsbilderna och dem som var lite mer sensuella ;), hot hot. Trevlig helg önskar jag dig med. Ha det great.

MVH Cesse!!!

Nu har jag ätit klart. Måste bara infoga en bild på en av världens bästa bodybuilders genom tiderna med sådan grym muskulatur och symmetri. God natt.

asså?jaja men det kommer nog snart,det med tävling tänkte jag på,funderar på sm nu i höst.har du inga bilder o bifoga mannen,vore kul o se förändringar

Riktigt BRA jobbat Cesse!
    trevlig helg, nu drar jag till GBG och har en toppen weekend!
    Ta hand om dig! /J.

Steppen1983 wrote:

Rygg och Triceps

*50kg 20 reps
    *70kg 10 reps
    *90kg 7 reps

*50kg 10 reps
    *90kg 5 reps

Stående rodd
    *60kg 10 reps
    *90kg 8 reps

T-Bar row
    *70kg 10 reps
    *70kg 10 reps

Bellyback
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps

*50kg 10 reps
    *90kg 8 reps
    *90kg 8 reps

*20kg 25 reps
    *30kg 15 reps

Dips
    *KV 20 reps
    *KV 18 reps

*11kg 12 reps
    *16kg 8 reps

Pushdowns i cablecross
    *60kg 15 reps
    *80kg 10 reps
    *80kg 10 reps
    *80kg 10 reps

*10kg 12 reps
    *20kg 10 reps
    *25kg 7 reps

*KV 15 reps
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps

Ha det great allihopa.

MVH Cesseboy

Bra jobbat. var ingen liten mängd set.

Vet hur det är med tentapluggandet. Finns sällan energi till ngt annat.
    Folk klagar på att det är jobbigt att jobba o träna.
    Att plugga o träna är då bra mkt värre. Man är ju aldrig ledig.
    Pluggar man inte så är man stressad för att man borde plugga ;)

__P wrote:
    Japps, men att träna i tentaperiod är det skönaste som finns. Hjärnan behöver inte tänka på någonting, det är bara att låta kroppen göra jobbet ;)

Ja om man har orken över att ta sig till gymet så instämmer jag.
    Samma sak med övriga saker man möjligen kan grubbla över under dagarna.
    De flesta problem försvinner för ngn timme och man får koppla av från vardagen.

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.