Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 1,813 total)
  • Author

Du e ju riktigt stark du Cesse! Fortsätt så nu!:)

Macke89 wrote:

+1

Kan bara hålla med. Du e stark killen!:up:
    / Cave

paul wrote:
    asså?jaja men det kommer nog snart,det med tävling tänkte jag på,funderar på sm nu i höst.har du inga bilder o bifoga mannen,vore kul o se förändringar

Yes så är det. Aight låter bra mannen, du har tävlat förut va? såg ut att vara i jävla form på avataren :emo-thumb nice work. Jovars slänger upp lite bilder så kan du få se. den ena är när jag precis har tränat i 2 mån typ och den andra är från oktober 2006. har infogat dem tidigare vet jag men de verkar inte vilja komma upp har jag sätt. Ha det great. MVH Cesse

superberggren wrote:
    Riktigt BRA jobbat Cesse!
    trevlig helg, nu drar jag till GBG och har en toppen weekend!
    Ta hand om dig! /J.

Tack så mycket tjejen ;) detsamma. Hoppas allt är bra med dig. Och ha en grym helg nu i GBG.

MVH CEsse

haha det e gött cesse….fan tycker du liknar loi ferrigno(säkert felstavat)keep it up:emo-thumb…jodå jag har tävlat,luciapokalen 06,ska köra nu i december igen och försöka nu till sm oxå

Lindmark wrote:
    Bra jobbat. var ingen liten mängd set.

Vet hur det är med tentapluggandet. Finns sällan energi till ngt annat.
    Folk klagar på att det är jobbigt att jobba o träna.
    Att plugga o träna är då bra mkt värre. Man är ju aldrig ledig.
    Pluggar man inte så är man stressad för att man borde plugga ;)

Thanks man försökte så gott jag kunde, var bra seg i huvudet. ja det tar på en att läsa i böckerna inför tenta om man ligger i, så visst, men nu är det snart över. Blir träning imorgon på eftermiddagen efter tentan, ska dunka axlar o ben. Hoppas du har en bra kväll.

MVH Cesse

paul wrote:
    haha det e gött cesse….fan tycker du liknar loi ferrigno(säkert felstavat)keep it up:emo-thumb

hahaha det var en trevlig jämförelse, mannen som var hulken 8) . . När börjar dieten om du ska på sm o tävla? Hoppas du har en grym kväll, keep up your good work to :).

MVH cesse

__P wrote:
    Japps, men att träna i tentaperiod är det skönaste som finns. Hjärnan behöver inte tänka på någonting, det är bara att låta kroppen göra jobbet ;)

Sant, rensar tankar bra, om man sovit bra och inte är helt nipprig av tenta noja hehe samt att man har ork, rätt seg i skallen om man dunkat typ 8-10 tim ;) . Hoppas du får en grym kväll och om du ska på utekravallen, take it easy.

MVh Cesse

Macke89 wrote:

Tack Macke, var kul att höra, anser mig inte själv direkt som en strong dude, finns alltid dem som är starkare hehe :). Bara dunka på så gott man kan, sakta men säkert kommer resultaten o ökningarna. Hoppas det går bra för dig, keep on fighting.

MVH Cesse

mr-cave wrote:
    +1

Kan bara hålla med. Du e stark killen!:up:
    / Cave

Thanks man :) , värmer att höra, men som sagt var finns alltid dem som är starkare, bara kämpa på så kommer resultaten. Men visst det är lätt att alltid säga så som man gör, men man vet hur det känns typ när man inte kan träna eller man skadat sig eller har haft uppehåll och man vet vad man tränat på, då är det lätt att tycka att man jävlar var stark tidigare så man ska väl vara glad över det man presterar med så klart. Hoppas det rullar på bra för dig.

MVH Cesse

Mummat i mig lite osötad mussli med minimjölk, ska käka lite kyckling med. varit på skolan i 10 tim i dag, helt däck i skallen, tenta imorgon. nu är det bara vila innan o äta. Imorgon på eftermiddagen kommer ben o axlar dunkas. Ha en bra kväll allihopa.

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    hahaha det var en trevlig jämförelse, mannen som var hulken 8) . . När börjar dieten om du ska på sm o tävla? Hoppas du har en grym kväll, keep up your good work to :).

MVH cesse

jag kör ju ABCDE dieten så jag har 2 veckors deff som börjar nu på söndag

Steppen1983 wrote:
    Tack Macke, var kul att höra, anser mig inte själv direkt som en strong dude, finns alltid dem som är starkare hehe :). Bara dunka på så gott man kan, sakta men säkert kommer resultaten o ökningarna. Hoppas det går bra för dig, keep on fighting.

MVH Cesse

Hehe, de finns nog många som är starkare men bara för att de finns de betyder de inte att du är klen!:) Vad är dagsvikten?

paul wrote:
    jag kör ju ABCDE dieten så jag har 2 veckors deff som börjar nu på söndag

Aight man, låter bra, keep up the good work och trevlig helg. :)

Vi höres.

MVH Cesse

Macke89 wrote:
    Hehe, de finns nog många som är starkare men bara för att de finns de betyder de inte att du är klen!:) Vad är dagsvikten?

Hehe nej det är kanske sant :| . Dagsvikten ligger på 95kg. Hur rullar det på själv? ha det great.

MVh Cesse

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.