Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,813 total)
  • Author

du med mannen

Steppen1983 wrote:
    Hehe nej det är kanske sant :| . Dagsvikten ligger på 95kg. Hur rullar det på själv? ha det great.

MVh Cesse

Oj, tja om ja säger så här, dra av ca 30 kg från din vikt så hehe:P 65 väger jag, liten och klen men de ska bli bättre!:)

Macke89 wrote:
    Oj, tja om ja säger så här, dra av ca 30 kg från din vikt så hehe:P 65 väger jag, liten och klen men de ska bli bättre!:)

Hur lång är du då? tycker du verkar ha fin kvalitativ muskulatur på den vikten, bara fortsätta kämpa på som du gör så kommer du öka på. MVH Cesse:emo-thumb

__P wrote:
    Nae det blir en lungt helg för mig. Lycka till imorn på tentan! :emo-thumb

Gött då mannen. jag ska iväg o dunka lätt nu rätt slut i skallen efter tentan .

PEACE cesse

Ja gott folk då var det lördag, tänkt att dunka ben o axlar, men min hjärna o kropp är nog lite väl seg för det efter tenta skrivningen, så dunkar det imorgon, men vi ska köra lite släp idag, baksida axlar, mage o vader, blir nog fint och imorgon dunkar vid benen o axlarna. Ha det great.

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    Yes så är det. Aight låter bra mannen, du har tävlat förut va? såg ut att vara i jävla form på avataren :emo-thumb nice work. Jovars slänger upp lite bilder så kan du få se. den ena är när jag precis har tränat i 2 mån typ och den andra är från oktober 2006. har infogat dem tidigare vet jag men de verkar inte vilja komma upp har jag sätt. Ha det great. MVH Cesse

Kanonbra före o efter bilder…:emo-thumb Känner igen mig lite i din förebild… Var också riktigt smal när det begav sig.:D Lika långa också…

Ser bra ut det här. Kämpa på nu!:bb:

Bamse wrote:
    Kanonbra före o efter bilder…:emo-thumb Känner igen mig lite i din förebild… Var också riktigt smal när det begav sig.:D Lika långa också…

Ser bra ut det här. Kämpa på nu!:bb:

Tack för dem fina orden:) . Ja det hela började med att man ville bli lite starkare och sedan lärde man sig mer om kost o träning, såg att det började hände grejor och blev helt biten. Kul med folk som själv har börjat från samma stadium. Hoppas det går bra för dig med pumpandet, bara keep on fighting. Som sagt var man kanske får ta sig till Bollnäs o dunka ett pass någongång i sommar. Ha det great.

MVH Cesse

Ja gott folk, blir axlar o ben imorgon eftersom jag var bra nött idag o kände att de inte hade blivit något grym powerpass då. Men vi dunkade igenom baksida axlar och lite biccar också faktiskt samt mage. Så här såg det ut.

Baksida axlar, biccar o mage

Drag med rep mot huvudet
    *15kg 20 reps
    *20kg 18 reps
    *20kg 16 reps

Liggande på bänk med drag från övre trissan i Cablecross
    *12kg 15 reps
    *15kg 12 reps
    *15kg 10 reps
    *15kg 10 reps

enarms drag åt sidan, stående framåtlutande i CC
    *7,5kg 12 reps
    *7,5kg 12 reps
    *10kg 10 reps
    *10kg 10 reps

Baksida axlar i maskin
    *40kg 10 reps
    *40kg 10 reps
    *40kg 10 reps

scottcurl med hantel
    *11kg 10 reps
    *16kg 10 reps
    *21kg PB 4 reps, hjälp på den sista

enarms Koncentrationscurl sittande på bänk
    *16kg 8 reps

Sedan körde vi lite mage i maskin med
    *60kg 10 reps
    *60kg 10 reps
    *60kg 10 reps

Ja nu är det dusch och mat sedan tidig säng, kommer nog garanterat däcka tidigt eftersom jag inte sov så mycket i natt.

Trevlig kväll.

MVH CEsse

hittade inte dina mått cesse…kan du inte leta upp ett måttband och skicka in dom.tycker det e spännande att läsa,och se förändringarna..btw är inte cable cross en övning?när man har en kabel i vardera handen och drar dom neråt mot skrevet:

paul wrote:
    hittade inte dina mått cesse…kan du inte leta upp ett måttband och skicka in dom.tycker det e spännande att läsa,och se förändringarna..btw är inte cable cross en övning?när man har en kabel i vardera handen och drar dom neråt mot skrevet:

Nej har inte dunkat upp nå speciella mått faktiskt men de jag vet kan jag nämna. Ja kanske det är, maskinen heter ju cable cross så därför pynta jag ned att jag tränade i den, men du vet nog vad jag menar. får väl annars försöka förklara på något sätt :) .

Mått:

Armar: 44cm

Ben: 66cm 😮 försöker bättra på det så gott jag kan

Vader: 41cm, också något som ska utvecklas mer.

Underarmar: 35cm

Hoppas du har haft en bra kväll. snart är det sängen imorgon ska det tränas på, man vill ju vara utvilad.

MVH Cesse

Nej gott folk nu är det sängen. God Natt.

MVH Cesse

SHit märktes verkligen att man sov lite natten till lördag, idag har jag nog slaggat 13 tim och är jäävligt seg i skallen men ska dra nu om 4 min o dunka ben o axlar, hoppas det funkar någorlunda är lite orolig att det kan bli si så där, men men bara dunka på. Updates senare.

PEACE cesse

Bra PASS!
    Kämpa på, ett och två! Mer bilder!
    Jag blir tok inspirerad! Kram/J.

Steppen1983 wrote:
    Tack så mycket tjejen ;) detsamma. Hoppas allt är bra med dig. Och ha en grym helg nu i GBG.

MVH CEsse

Yes, fick mig en tok helg i GBG!
    Så grymt!
    Tränat på att INTE göra ett skvatt, äta gott, sett 3 st filmer något jag inte gjort på jag vet inte när. Tränat m grymmo coachen på NYTT gym och bara glidit runt.
    NU drar jag hem till Säffle igen, längtar!
    Borta bra men hemma BÄST!
    Kram/J.;)

superberggren wrote:
    Bra PASS!
    Kämpa på, ett och två! Mer bilder!
    Jag blir tok inspirerad! Kram/J.

Tack för dina fina ord tjejen ;) , kul att höra. Blev ett bra pass trots att jag var rätt nött i skallen. Updates kommer strax och bilder kommer jag fixa mer av nästa vecka, ska försöka fota på. Kul att din helg var bra, lät riktigt skönt, men nu tillbaka hem igen o köra på, du är grym. Ha det great.

KRAM//cesse

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.