Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,813 total)
  • Author

Glömde att säga att jag tränat i 6 år med, och ja lite skillnad har det väl blivit. Man måste bara köra på och tro på sig själv samt älska det man gör. Det går inte vara en av dem som bara går till gymmet och tror att om man tittar lite på vikterna så växer man, eller nissarna som drar ut och super 3 dagar i veckan på krogen, kommer ju inte ge några muskler direkt.
    Självdisciplin, Vilja, Psyke är det som krävs för att ta sig fram.

Tänkte dra ett citat från the Man himself som verkligen har visat detta och som jag tycker är en stor inspiration för oss alla, MR Zonecapone. Du rockar mannen och har verkligen gett allt för träningen, en hårdkörare som lever och andas bodybuilding 24 timmar om dygnet, HARDCORE.

”THE SKY IS THE LIMIT…IF I CAN DO IT SO CAN YOU!
    NO MORE EXCUSES..
    IF YOU TRAIN HARDER THAN THE REST..
    IF YOU ARE WILLING TO EAT WHAT YOU GOTTA EAT…
    IF YOU GOT THE GUTS TO DIG DOWN DEEP INTO YOURSELF
    YOU TOO CAN DO IT!!!
    DONT YOU EVER LET ANYBODY SAY YOU CANT!”

Var uppe 06.45, ut o gick en timme i spåret, skönt som tusan, vackert väder, sedan hem o fixa frukosten samt dra till skolan o plugga. Ikväll väntas ett bröst pass om det blir som jag tänkt. PEACE:up:

Ja som sagt var idag var det TETAS på schemat, lika som benen 11 dagar sedan, men men bara köra på. var sjuuuukt varmt på gymmet på kvällen med. ventilationen var inte den bästa direkt samt att många tränade då.

Passet såg ut så här.

PLAN HANTELPRESS:

*16 kg 15 reps
    *22,5 kg 12 reps
    *31kg 12 reps
    *41kg 10 reps med hjälp på den sista
    *41 kg 6 reps
    *31 kg 10 reps

Svettades som en galning efter första övningen o klunka i mig bra med vatten

Lutande hantelpressar:

*22,5kg 10reps
    *31 kg 10 reps
    *31 kg 10 reps
    *31 kg 8 reps

Hantelflyes på lutande:

*13 kg 12 reps
    *21kg 10 reps
    *21 kg 10 reps
    *21 kg 10 reps

Cable crossovers

*20kg 12 reps
    *20kg 12 reps
    *25kg 10 reps
    *20kg 10 reps

Cable crossovers på knä

*12kg 14 reps
    *12kg 12 reps
    *12kg 12 reps
    *12kg 12 reps

Bra tryck i tuttarna blev det, riktigt bra kontakt. Sedan blev det lite mage i maskin 3 set och 10 reps.

Nu är det mat sedan plugga lite.

PEACE out!!!:emo-thumb

Har inte tagit bild på dem så slänger in en ben bild för skoj skull. peace:)

FInns en hel del att bygga ut på dem, men det är ju så när man är rätt lång, måste man ha mer size för att se fyllig ut.

Pectoralis wrote:
    ser bra ut på vikterna..men kötta benen som sagt… kör hårt :)

Thanks man, försöker så gott jag kan. tänkte om jag skulle slänga in lite extra på benen alltså ett extra pass, dunkar ju 3 bas övningar per pass, problemet varför de släpar mer är också att jag var en av de personer som sket i ben i bra många år, och insåg det förrän på senare tid att det kommer behövas. nu älskar jag att köra det.:up:

var uppe vid 06.45 i morse, dona med matlåda sedan komma iväg till skolan, cykeln är paj sedan en månad tillbaka o har ej orkat fixa den, vilket ger en bra anledning till att gå, tar cirka 18-20 min att gå till skolan så det är bra. Lyssnat på 15 olika föredrag idag från 08.15 till 12.30 rätt trött, sedan har man tenta på fredag, men ska vila lite nu, ta en powernapp, sedan plugga på i 3-4 timmar för att sedan ta mig till gymmet vid kvällen o köra ett efterlängtat rygg pass, YEAH BOY, COME ON DIIICEL SHOOOW THEM :p .

Mer uppdateringar ikväll.

Peace//cesse boy:)

Kom hem för 5 min sedan från gymmet, skönt att köra lite kvällsträningen, nästan inte en kotte där, så gött så. Dagens pass var ett bra pass, kul att köra mark igen efter 1,5 månads hel vila från den.

Passet såg ut så här.

RYGG

Drag med rak stång bakom naken:

*40 kg 15 reps
    *50 kg 15 reps
    *70 kg 12 reps
    *80 kg 10 reps
    *80 kg 10 reps

Skönt tryck i ryggen.

Marklyft:

*70 kg 10 reps
    *100kg 5 reps
    *130kg 2 reps
    *160kg 1 reps
    *180kg 1 reps
    *100kg 10 reps

Kändes helt okej, ville mest köra explosivt o se hur det kändes, så reppa mycket lite, men kul var det.

Drag med triangel till bröstet:

*50kg 12 reps
    *80kg 10 reps
    *90kg 7 reps
    *90kg 6 reps

Stående stångrodd:

*50kg 12 reps
    *80kg 10 reps
    *80kg 10 reps
    *90kg 6 reps
    *100kg 4 reps
    *50 kg 10 reps

Sedan kunde jag inte hålla mig så körde lite T- bar row med :p

T-bar row:

*50kg 10 reps
    *60kg 10 reps

Rodd med rak stång:

*50kg 10 reps
    *60kg 10 reps
    *60kg 10 reps

Rodd med triangel:

*80kg 6 reps
    *80kg 6 reps

Blev lite mer övningar än vanligt men ville dunka ur mig ordentligt, nästa gång blir det inte lika många, men jävlar vad gött pass det var och bra tog det. nu är det duschen sedan mat o sängen så man kommer ut o går lite imorgon på förmiddagen. PEACE out!!

MVH Césse boy:up:

jajemensan, subscribad här Steppen…

fint att våga panga lite mark efter mer än en månads vila .)

ser bra ut du lär ju öka en del i vikter om du vart borta ett tag :up: tror ja sett dej på CH

mikaelf wrote:
    jajemensan, subscribad här Steppen…

fint att våga panga lite mark efter mer än en månads vila .)

Ja men det var på tiden att man körde mark,vet ej varför jag hållt mig, aldrig fel att vila lite från någon övning, men blev bra länge kände, men har kört bellyback o annat för att hålla ryggen stark, men nu ska vi rulla på vidare med marken. :up:

hainz wrote:
    ser bra ut du lär ju öka en del i vikter om du vart borta ett tag :up: tror ja sett dej på CH

tja man! ja vi får hoppas det, var väl tanken att vila upp sig från marken för att förhoppningsvis kunna komma vidare över lite platåer;) . Jaha, ja det var ett tag sedan man var där stället brann ju ner till grunden. brukar du hänga i Gävle eller?

MVH Césse

Vädret är vackert, men inte lika varmt som igår. Klockan är nu 13.00 och jag har varit ute och gått 1 timme o 20 min i spåret, riktigt gott. tagit ett äpple nu samt en proteindrink. Strax är det duschen sedan mat och efter det plugg. Har hel vila från styrke idag men är bra sugen att dra o köra lite extra, svårt att hålla sig :) men vi märker hur pluggandet går. Jag har ju turen att ha ett gym som är öppet till 23.00 på kvällen, så då kan man dra iväg o köra lite kvällspass. ha det bra allihopa.

MVH Césse boy

Steppen1983 wrote:
    tja man! ja vi får hoppas det, var väl tanken att vila upp sig från marken för att förhoppningsvis kunna komma vidare över lite platåer;) . Jaha, ja det var ett tag sedan man var där stället brann ju ner till grunden. brukar du hänga i Gävle eller?

MVH Césse

Campushallen alltså

hainz wrote:
    Campushallen alltså

heheh DOOOOO . Det har du säkert gjort jag brukar träna på där 4 dagar i veckan. var där sent igår kväll o körde. Men som sagt var tiden man är där varierar beroende på hur mycket jag har i skolan. ska du dit o köra idag/ikväll? ha det gott.

MVH Cesse

Tänkte att jag slänger upp några helt rykande färska bilder på ryggen.

Peace:emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.