Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 1,813 total)
  • Author

Ja gott folk var ju rätt mör i skallen, men det rullade på bra endå, stuvade om och testade en annan ordning för att testa på och försöka dunka mer i de två första övningarna. Så här blev resultatet.

BEN OCH AXLAR

Hacksquats
    *60kg 15 reps
    *60kg 15 reps
    *80kg 10 reps
    *130kg 5 reps
    *180kg 2 reps PB :)
    *160kg 5 reps PB
    *160kg 4 reps

Ja det kändes gött i benen och få DUNKA ur lite med denna gobit som första.

Benpressar
    *180kg 15 reps
    *250kg 6 reps
    *260kg 4 reps
    *270kg 2 reps
    *220kg 10 reps

var bra trött nu, tog bra som fan så kändes speciellt att dunka benböj sedan.

Benböj i smith
    *60kg 15 reps
    *80kg 10 reps
    *100kg 10 reps
    *110kg 5 reps

nu var det flås och flås hehe, men skoj att vända om lite på kakan.

Sittande hantelpressar
    *21kg 12reps
    *26kg 5 reps
    *36kg 6 reps, hjälp på dem 3 av dem
    *31kg 10 reps

Sittande militärpressar i smith
    *stången(30kg) 15 reps
    *60kg 12reps
    *70kg 10 reps

hantellyft åt sidan
    *11kg 10 reps
    *19kg 4 reps, droppa till 8kg och reppa 8 reps
    *19kg 4 reps, droppa till 10kg o reppa 6 reps

Shrugs med stång
    *60kg 15 reps
    *110kg 10 reps
    *110kg 10 reps
    *110kg 8 reps

God Damn nu var man slut, promenad hem sedan och nu har man tryckt en prottedrink samt snabba kolsiar.

mat time om ett tag.

Ha det great.

PEACE Cesse

Har man stekt ihop 1,2 kg köttfärs idag och det kommer ju max räcka i tre dagar, men så är det när man behöver MEAT TO GROW :D. Nu är det snart sängen sedan upp imorgon och dunka lite promenad på morgonen samt ett bröstpass på eftermiddagen.

MVH Cesse

Slänger upp en liten serie. Kommer mer framöver.

Over and out

bra köttat, böj som 3:e övning, galet ;)

dina sköna påkar påminner om att jag måste fixa bilder på mina benslamsor nån dag också ;)

mikaelf wrote:
    bra köttat, böj som 3:e övning, galet ;)

dina sköna påkar påminner om att jag måste fixa bilder på mina benslamsor nån dag också ;)

Tjena mannen! thanks :) , det var tungt med böj som tredje men ville ju testa att orka pressa på lite mer i de andra då, funka ju rätt ok. Hehe sköna påkar var fina ord, visst de har väl växt, men jag är lång och vill ha lätt 6 cm till på dem, behövs att fyllas när man är lång, men det är bara fortsätta och dunka på. Nu är det sängen snart. hoppas du får en fortsatt skön kväll.

MVh Cesse

Ja gott folk, ny dag nya tag. Regnet öser på rätt bra här i linköping, men ska ut och knalla i 45 min, bara klä sig varmt. Senare idag blir det pattar.

PEACE Cesse

Tja!
    Rullar på bra här med ser jag.
    Helt okej pass du körde i går, speciellt ben.
    Ser ju bra ut med ”påkarna” men hur ser vaderna ut då?
    Är samma pissväder här med. Men nu laddar man för ett bröstpass i eftermiddag. *fokuserad*
    /Cave

mr-cave wrote:
    Tja!
    Rullar på bra här med ser jag.
    Helt okej pass du körde i går, speciellt ben.
    Ser ju bra ut med ”påkarna” men hur ser vaderna ut då?
    Är samma pissväder här med. Men nu laddar man för ett bröstpass i eftermiddag. *fokuserad*
    /Cave

tack mannen, men det behövs 5 cm till tycker jag minst, och speciellt mer på baksidan. vaderna är nog lite små ännu, det mäter 41cm, så ska försöka få upp dem bättre med, men det är svårt, svår muskelgrupp.Jag peppar med inför bröstpasset idag, som ska köras vid 4 tiden. Ha en kalas dag.

MVH Cesse

Ja då var man tillbaka efter en promenix på 45 min, var riktigt skönt. nu blir det duschen sedan mat och efter det skolan. Peppar för dagens bröstpass med, ska bli skoj. Updates kommer senare.

Over and Out

Ja gott folk idag har pattarna dunkas samt mage och Henke biff var med o dunkade ryggen samt mage och han pusha mig jävla bra, så tack Henke, vikterna idag är din förtjänst :) . Nå väl nu till passet.

BRÖST

Hantelpressar på planbänk
    *16kg 25 reps
    *21kg 20 reps
    *31kg 12 reps
    *46 kg 7 reps PB
    *49 kg 5 reps PB
    *49kg 5 reps

WOOOHOO detta var skoj men detta är tack vare att Henke var med och pushade o passade:emo-thumb

Lutande hantelpressar
    *31kg 10 reps
    *41kg 6 reps
    *41kg 5 reps
    *43kg 5 reps

Damn kändes bra nu, nu var man i varv.

Hantelflyes på lutande bänk
    *16kg 10 reps
    *26kg 6 reps
    *26kg 6 reps
    *26kg 6 reps

Bröstpressar i cablecross
    *20kg 12 reps
    *25kg 10 reps
    *30kg 10 reps

MAGE

Crunches på lutande bänk
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps

Benlyft på planbänk
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps

Sedan drog vi 2,5km på bandet under 19 min, så det var gött, lite intensiv cardio. Nu är det mat sedan plugg.

PEACE OUT.

MVH Cesse

Nice pass !!! Fan va man blir sugen på att träna asså. Gött att passet gick bra .

Vanessa Frykman wrote:
    Nice pass !!! Fan va man blir sugen på att träna asså. Gött att passet gick bra .

Thanks tjejen, det kändes kalas, var riktigt skönt att bara dunka på över nya barriärer när man har en som peppar o passar en. Hur mår du annars? hoppas du blir bra snart från utslagen, får en STOR KRYA PÅ DIG KRAM från mig :) .

Höres.

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    Thanks tjejen, det kändes kalas, var riktigt skönt att bara dunka på över nya barriärer när man har en som peppar o passar en. Hur mår du annars? hoppas du blir bra snart från utslagen, får en STOR KRYA PÅ DIG KRAM från mig :) .

Höres.

MVH Cesse

Hej
    Jag är hur frisk som helst men utslagen kommer under natten oftast om jag är för varm och på nya ställen varje gång. Jag är så sugen på att träna igen men kroppen behövde vila med all tung träning jag kört den senaste månaderna. Jag hoppas det förvinner nu i veckan för att annars blir jag riktig irriterad. Tex idag var det bara på 2 ställen och i början hade jag på flera olika ställen innan jag visste vad det var. Tyvärr så kliar det som bara den också. :frust: men jag är så duktig att jag låter bli för att det ska försvinna snabbare:p

Jag gillar din inställning du verkar vara en glad människa och det gillar jag.

__P wrote:
    Jaha, det är väl tyngsta hantlarna :emo-thumb Bara att ta med snöre och tejp nästa gång och binda fast ett par lätta ute i kanterna.
    43kg:s hantlarna blev det för mig idag, ska jaga ikapp dig :P

Hare bra!

Haha ja får kanske göra det, nej du det var tungt som fan, hade ju Henke som checkade och var med armbågarna, men fick ut mycket så det var skoj. Ja fan det tror jag nog att du kan göra, pattar är fan mitt sämsta nog om man tittar utvecklingmässigt, eller iallafall segaste att öka i för min del, så är det. Hoppas du har haft en bra dag annars, fan ska inte du börja föra journal? ha det great.

PEACE

Grymt bröstpass!
    Tunga pressar :up:
    Måste ha känts skönt å få mata på lite tungt oxå.
    Ska bara käka lite mat ja å så ska jag skriva i mitt bröst/ axel pass för dagen. Det gick inte av för hackor det heller! 10 övningar på 1 timme 5 bröst 5 axlar… Grät nästan på dom sista axelövningarna:D

Bra jobbat iaf!
    / Cave

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.