Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,813 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    Hej
    Jag är hur frisk som helst men utslagen kommer under natten oftast om jag är för varm och på nya ställen varje gång. Jag är så sugen på att träna igen men kroppen behövde vila med all tung träning jag kört den senaste månaderna. Jag hoppas det förvinner nu i veckan för att annars blir jag riktig irriterad. Tex idag var det bara på 2 ställen och i början hade jag på flera olika ställen innan jag visste vad det var. Tyvärr så kliar det som bara den också. :frust: men jag är så duktig att jag låter bli för att det ska försvinna snabbare:p

Jag gillar din inställning du verkar vara en glad människa och det gillar jag.

Fy fan alltså :( hårt, men jag önskar dig allt väl så du får fortsätta dunka på och visa vad du går för tjejen. Hehe du verkar vara lite av en människokännare.jag är mycket glad av mig faktiskt och gillar att hänga runt med glada människor. Diggar din och Davids inställning med, hårt tränade människor och trevliga, det är härligt, finns ingen anledning att vara hård som sten, men visst ibland kan man ha lite attityd, de skadar inte, men öjdmukhet vinner man på i längden. Mitt motto behandla andra som du själv vill bli behandlad. Är folk schysst mot mig är jag snäll tillbaka, är folk skit så tar jag inte skit utan skiter i dem eller är skit tillbaka.

Ha en kalas kväll vi höres.

MVH Cesse

mr-cave wrote:
    Grymt bröstpass!
    Tunga pressar :up:
    Måste ha känts skönt å få mata på lite tungt oxå.
    Ska bara käka lite mat ja å så ska jag skriva i mitt bröst/ axel pass för dagen. Det gick inte av för hackor det heller! 10 övningar på 1 timme 5 bröst 5 axlar… Grät nästan på dom sista axelövningarna:D

Bra jobbat iaf!
    / Cave

Thanks dalmasen :D, kul att höra. Ja det är gött att bara dunka, du vet jag diggar Bloods and Guts med Dorian Yates. Ska du se en skön hård rulle se den, grym träningsfilm tycker jag. OO shit du har dunkat på en del övningar ska bli kul att läsa ditt pass. No Pain No Gain som man säger, bara dunka på.

Ha det great.

MVH Cesse

Härligt med PB mannen. :P

Sami.A wrote:
    Härligt med PB mannen. :P

yes boy det var skoj. hoppas allt rullar på bra för dig big S. peace cesse

__P wrote:
    Japp dagen var nice, ett hårt bröst/rygg pass gör ju vilken dag som helst till en bra! Mja får se hur det blir med journal, i höst kanske.

Ohh vad skönt att ligga efter i bröst(om du nu verkligen gör det). Bröst är ju det roligaste som finns att köra :)

tyckte också det var skoj men har segt att öka tycker jag, visst man har kommit upp men utgångsläget när man började träna så maxade jag 35kg, så visst man har kommit en bit, men det var ju ett tydligt tecken att det inte fanns så mycket ork där hehe :). Men men bara kämpa på. Jag älskar ben nästan mest nu samt rygg. Gunz är väl alltid skönt att köra eftersom jag får sådan galen pump. Hoppas du får en fortsatt skön kväll.

MVH Cesse

mina pattar släpar också… i styrka det spelar inte så jävla stor roll, men form och volym släpar…

har inte så stor lust att köra dubbla bröstpass var vecka men kanske får bli det om inte min överkropp jämnar till sig lite närmaste månaderna.

Du kör på bra mannen snart e sommaren här :p

Steppen1983 wrote:
    Tack för dina fina ord tjejen ;) , kul att höra. Blev ett bra pass trots att jag var rätt nött i skallen. Updates kommer strax och bilder kommer jag fixa mer av nästa vecka, ska försöka fota på. Kul att din helg var bra, lät riktigt skönt, men nu tillbaka hem igen o köra på, du är grym. Ha det great.

KRAM//cesse

Vi är båda grymma på våra sätt: unika träningsnördar som lever för just: träning !:D
    Ha de gott! Kram /J.;)

mikaelf wrote:
    mina pattar släpar också… i styrka det spelar inte så jävla stor roll, men form och volym släpar…

har inte så stor lust att köra dubbla bröstpass var vecka men kanske får bli det om inte min överkropp jämnar till sig lite närmaste månaderna.

Sant egentligen, jag har ju garanterat problem med volymen, blivit för mycket viktkåthet, men är svårt alltså, får kanske försöka vara mer då och samt köra två dagar i veckan ett lättare o ett tyngre, ett mer att dunka och halvbra kontakt och en med bara kontakt totalt. Hoppas du har en bra dag, blir lugnt för mig idag med träningen.

MVH Cesse

thess wrote:
    Du kör på bra mannen snart e sommaren här :p

Thanks tjejen :) detsamma. ja snart är sommaren här, fan bara 3 veckor kvar sedan är man hemma och jobbar, ska bli riktigt skönt faktiskt. vi höres av.

MVH Cesse

superberggren wrote:
    Vi är båda grymma på våra sätt: unika träningsnördar som lever för just: träning !:D
    Ha de gott! Kram /J.;)

hehe sköna ord :) .

KRAM på dig!!!!

Ja gott folk nu är man hemma från skolan, fan vad det blåste på vägen hem halvstorm ute, kanske inte riktigt då men nästan :). Blir lugnt med träningen, snuvar lite i näsan samt att det blev inte allt för mycket sömn i natt :/, så vill återhämta mig genom att lägga mig i bra tid, peppar på inför morgondagens rygg pass. Nu ska jag äta fiberhavregrynsgröt, MUMMA.

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    Ja gott folk nu är man hemma från skolan, fan vad det blåste på vägen hem halvstorm ute, kanske inte riktigt då men nästan :). Blir lugnt med träningen, snuvar lite i näsan samt att det blev inte allt för mycket sömn i natt :/, så vill återhämta mig genom att lägga mig i bra tid, peppar på inför morgondagens rygg pass. Nu ska jag äta fiberhavregrynsgröt, MUMMA.

MVH Cesse

Bra sagt killen! Sömn behövs! (här med)
    Är helt död efter dagens benpass.
    Blir rygg för oss med i morrn. Bara å ladda!:up:
    Take care!
    / Cave

Jag är HELskön rakt igenom, jag lovar!

Tuff träning för en tuff BRUD! /J.

Såg bra ut på 49orna nice med pb :up: synd att de inte har tyngre hantlar än dem, de borde iaf köpa in ett par 52 och 55 tycker jag även om inte många kör på dem på CH. Keep it up :up:

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.