Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 1,813 total)
  • Author

ja mannen jag vet vad du menar med cc,var bara tvungen o dubbelkolla med dig.bra armar har du,öåren får du jobba på.typ som för mig.ha det bäst cesse

Steppen1983 wrote:
    Thanks tjejen :) detsamma. ja snart är sommaren här, fan bara 3 veckor kvar sedan är man hemma och jobbar, ska bli riktigt skönt faktiskt. vi höres av.

MVH Cesse

skojar du de e underbart ..men nu e de mycket att göra..gick en sväng på ca två timmar runt sjön här o va sugen man bli på att grilla ja o pojekn här..hehe..hörs..kör hårt och sov de e då du växer o blir stoooor.

Steppen1983 wrote:
    Ja gott folk idag har pattarna dunkas samt mage och Henke biff var med o dunkade ryggen samt mage och han pusha mig jävla bra, så tack Henke, vikterna idag är din förtjänst :) . Nå väl nu till passet.

BRÖST

Hantelpressar på planbänk
    *16kg 25 reps
    *21kg 20 reps
    *31kg 12 reps
    *46 kg 7 reps PB
    *49 kg 5 reps PB
    *49kg 5 reps

WOOOHOO detta var skoj men detta är tack vare att Henke var med och pushade o passade:emo-thumb

Lutande hantelpressar
    *31kg 10 reps
    *41kg 6 reps
    *41kg 5 reps
    *43kg 5 reps

Damn kändes bra nu, nu var man i varv.

Hantelflyes på lutande bänk
    *16kg 10 reps
    *26kg 6 reps
    *26kg 6 reps
    *26kg 6 reps

Bröstpressar i cablecross
    *20kg 12 reps
    *25kg 10 reps
    *30kg 10 reps

MAGE

Crunches på lutande bänk
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps

Benlyft på planbänk
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps
    *KV 15 reps

Sedan drog vi 2,5km på bandet under 19 min, så det var gött, lite intensiv cardio. Nu är det mat sedan plugg.

PEACE OUT.

MVH Cesse

Jag som tyckte att mitt Bröstpass gick bra:) !
    Men ditt gick ju Rikrigt Grymt bra!Grattis till PB.n också!
    Som vanligt bra jobbat:up:
    Ha en sköndag!Här skiner solen,MMmmm//S*

mr-cave wrote:
    Bra sagt killen! Sömn behövs! (här med)
    Är helt död efter dagens benpass.
    Blir rygg för oss med i morrn. Bara å ladda!:up:
    Take care!
    / Cave

Så sant så, man har svårt annars att prestera bra om man känner sig trött o sliten, även om man ätit bra, alla bitarna ska vara på sin plats. Powernapp är ju lätt att rekommendera om man känner sig iallafall manad och dra iväg, det brukar göra susen. Yeah nu är det lunch om ett tag sedan träning ikväll, har en del att plugga igenom så bara köra på. Hoppas du får en grym dag.

MVH Cesse

superberggren wrote:
    Jag är HELskön rakt igenom, jag lovar!

Tuff träning för en tuff BRUD! /J.

:buttrock:

hainz wrote:
    Såg bra ut på 49orna nice med pb :up: synd att de inte har tyngre hantlar än dem, de borde iaf köpa in ett par 52 och 55 tycker jag även om inte många kör på dem på CH. Keep it up :up:

Tack mannen, kändes bra, men blir ju så man kan dunka ur sig bättre om man har lite pass, går att pusha mera. Håller helt och hållet med dig de kan nog införskaffa liote mera vikt, kan ju skriva upp det på deras förslagslista. Hoppas du har en bra vecka. har gått och blivit lite mer snuvig men ska nog palla o dunka rygg idag så det så. Höres av.

PEACE//cesse

paul wrote:
    ja mannen jag vet vad du menar med cc,var bara tvungen o dubbelkolla med dig.bra armar har du,öåren får du jobba på.typ som för mig.ha det bäst cesse

Japp ska jobba på med dem så gott det går, få i kapp dem, som sagt var nästa del mål är att komma till 70cm i omkrets men gärna över :) . Vi fortsätter att dunka på så gott vi kan. Ha det grymt.

MVH Cesse

thess wrote:
    skojar du de e underbart ..men nu e de mycket att göra..gick en sväng på ca två timmar runt sjön här o va sugen man bli på att grilla ja o pojekn här..hehe..hörs..kör hårt och sov de e då du växer o blir stoooor.

Lovar att fixa det tjejen, sova bra, äta bra, träna hårt YEAH.

MVH Cesse

SUSAN wrote:
    Jag som tyckte att mitt Bröstpass gick bra:) !
    Men ditt gick ju Rikrigt Grymt bra!Grattis till PB.n också!
    Som vanligt bra jobbat:up:
    Ha en sköndag!Här skiner solen,MMmmm//S*

Tackar Susan, ja det var ett riktigt härligt pass o bra träningspartner hade man med, då kan man pusha på o peppa bra för att pressa platåer och våga testa.Hoppas du har en bra dag på jobbet och att solen skiner mycket över dig. Höres.

MVH Cesse

Vi rockar: du och jag :buttrock: !
    Har vart på BTB Gym i kstad hos Anna Bergli och tränat lite chins/dips + posering :bb2: idag, ikväll väntar rygg + biceps m coachen :devil: !
    Längtar all ready, du vet ju!
    Ha de gött! :friends: /J.

superberggren wrote:
    Vi rockar: du och jag :buttrock: !
    Har vart på BTB Gym i kstad hos Anna Bergli och tränat lite chins/dips + posering :bb2: idag, ikväll väntar rygg + biceps m coachen :devil: !
    Längtar all ready, du vet ju!
    Ha de gött! :friends: /J.

Låter ju så jävla great tjejen, UNDERBART. Tyvärr är jag rätt nysig av mig, torskat lite förkylning vilket suger så jag får nog vänta med passet till imorgon, ska dunka rygg då, blir kurerings dag. näsan rinner o skit, men kanske en promenad iallafall. Kör hårt ikväll som du alltid gör.

KRAM!!!

Ja gott folk, jag hade tänkt dunka rygg o mage idag men som sagt förkylningen har krupit på mer o näsan rinner och nyser endel, så ska bara äta nu och hålla mig varm, lägga mig så jag kan dunka på imorgon, vägrar att vara sjuk alltså, finns inte. så tyvärr får bli så, men imorgon ska det köras.

MVH Cesse

Ahh fan segt med mer förkylning, bara käka vitamin och mycket mat då så ger det sig säkert. Själv blev de bara 3 pass denna vecka bara då SOF börjar nu och man få köra guldgula gainers haha :up:

hainz wrote:
    Ahh fan segt med mer förkylning, bara käka vitamin och mycket mat då så ger det sig säkert. Själv blev de bara 3 pass denna vecka bara då SOF börjar nu och man få köra guldgula gainers haha :up:

Ja fan, exakt, dunka grönsaker o C vitamin osv. Vad läser du förresten? hoppas du får det great. PEACE:)

Tja Cesse! Hoppas du mår bättre idag. Lycka till med ryggpasset! Imorgon drar vi ett skönt armpass med en jävla pepp! Hörs /Henke

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.