Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 1,813 total)
  • Author
    Redders wrote:
    Tja Cesse! Hoppas du mår bättre idag. Lycka till med ryggpasset! Imorgon drar vi ett skönt armpass med en jävla pepp! Hörs /Henke

Tja Big H! jodå, lite täppt men fan vad jag har sovit hehe, sköönt som fan, ska ta en dusch nu så åker jag o dunkar sedan. Yes the gunz imorgon blir bra som fan, ska bli skoj. ha en bra dag vi höres.

MVH Cesse

ja gott folk, näsan rinner lite men annars jävligt fräsch, fan jag drar o dunkar ryggen nu, får gå som det går. Drar om en timme. PEACE out from cesse boy

Steppen1983 wrote:
    Hur lång är du då? tycker du verkar ha fin kvalitativ muskulatur på den vikten, bara fortsätta kämpa på som du gör så kommer du öka på. MVH Cesse:emo-thumb

178 lång, vägde mig i morse och nu är de 63.5 :S Kommer kanske in någon bild nu i helgen i journalen hehe:P

Macke89 wrote:
    178 lång, vägde mig i morse och nu är de 63.5 :S Kommer kanske in någon bild nu i helgen i journalen hehe:P

Aight mannen, bara fortsätta köra på, blir nog fint ska du se. hur mycket vill du väga ungefär? vad är målet? ha det great.

MVH Cesse

Ja gott folk som sagt var cesse boy är förkyld men eftersom det bara är rinnande näsa, ingen feber eller hosta tänkte jag att, nej pallar inte att sitta hemma o bara kurera, får damp, så jag drog iväg o körde ryggen, och ja det funka rätt ok endå. 45 min gick passet på och så här såg det ut.

RYGG

Drag med rakstång bakom nacken
    *50kg 15 reps
    *70kg 10 reps
    *90kg 8 reps

Drag med triangel till bröstet
    *50kg 10 reps
    *90kg 7 reps
    *90kg 7 reps

T-bar row
    *50kg 15 reps
    *80kg 8 reps
    *80kg 7 reps

Marklyft
    *70kg 12 reps
    *120kg 10 reps
    *170kg 3 reps

Rodd med triangel
    *50kg 10 reps
    *100kg 5 reps
    *100kg 5 reps

För att vara krasslig tycker jag det rullade på bra, kändes väl lite i marken må jag säga speciellt i skallen då man körde på lite, men men. Nu är det bara äta mat o hålla sig varm samt dricka varmt som gäller.

Imorgon ska THE GUNZ dunkas.

ha det bäst allihopa.

MVH Cesse

__P wrote:
    Gött pass trots förkylningen, förkyld jag också, sämsta tiden när när det snart är tentor, blir massa vitlök/vatten och soffan för mig! Hörs!

Thanks man, funkade på rätt bra trots allt som sagt var, men men man kände sig lite seg allt. Nu är det bara trycka mat, varm dryck o vila. sovit som faan i natt kan jag säga dig, blir samma imorgon´. Krya på dig mannen vi höres.

PEACE

Cesse DU är grym och absolut INTE dum men kanske lite knas… men det är just det JAG gillar med dig!
    Ta hand om dig NU!
    Keep up the good work! /J.

superberggren wrote:
    Cesse DU är grym och absolut INTE dum men kanske lite knas… men det är just det JAG gillar med dig!
    Ta hand om dig NU!
    Keep up the good work! /J.

HEHE diggar dina ord :p , kul att höra tjejen, bra att du säger det du tycker, det är viktigt. lovar att ta hand om mig. lagar kycklingfile snart klart sedan ska det mummas.

KRAM//cesse

Tiden går, ja vilken skön dag med mycket sömn, en del mat, träning och softande i mjukiskläder. ska lägga mig o läsa lite tror jag snart, peppar inför morgondagens arm o mag pass ska bli kul med Henke biff, han är gryyym. Ja ha en trevlig kväll allihopa, imorgon kommer det tas bilder med under passet. Peace out//cesse

Steppen1983 wrote:
    Ja gott folk som sagt var cesse boy är förkyld men eftersom det bara är rinnande näsa, ingen feber eller hosta tänkte jag att, nej pallar inte att sitta hemma o bara kurera, får damp, så jag drog iväg o körde ryggen, och ja det funka rätt ok endå. 45 min gick passet på och så här såg det ut.

RYGG

Drag med rakstång bakom nacken
    *50kg 15 reps
    *70kg 10 reps
    *90kg 8 reps

Drag med triangel till bröstet
    *50kg 10 reps
    *90kg 7 reps
    *90kg 7 reps

T-bar row
    *50kg 15 reps
    *80kg 8 reps
    *80kg 7 reps

Marklyft
    *70kg 12 reps
    *120kg 10 reps
    *170kg 3 reps

Rodd med triangel
    *50kg 10 reps
    *100kg 5 reps
    *100kg 5 reps

För att vara krasslig tycker jag det rullade på bra, kändes väl lite i marken må jag säga speciellt i skallen då man körde på lite, men men. Nu är det bara äta mat o hålla sig varm samt dricka varmt som gäller.

Imorgon ska THE GUNZ dunkas.

ha det bäst allihopa.

MVH Cesse

Grymt bra pass,speciellt med tanke på att du inte är 100%kry!*Jag känner igen det där,hehe*
    Ja,ät nu och drick varmt så du blir av med basskilusskerna:up:
    Hoppas du är helt fri från förkylningen imorgon!
    Skynda långsamt!
    Krya på Näsan och ha en skön kväll!//s*

SUSAN wrote:
    Grymt bra pass,speciellt med tanke på att du inte är 100%kry!*Jag känner igen det där,hehe*
    Ja,ät nu och drick varmt så du blir av med basskilusskerna:up:
    Hoppas du är helt fri från förkylningen imorgon!
    Skynda långsamt!
    Krya på Näsan och ha en skön kväll!//s*

thanks tjejen, ja det funkade bra trots allt må jag säga, men bästa är ju när man helt frisk så klart. japp ska bara äta nu och hålla mig varm, suttit i min mysdress hela dagen sedan jag kom hem från gymmet o käkat mat och tagit det lugnt. Sova snart så man är förhoppningsvis hel i morgon. ha det kalas o take care.

KRAM//cesse

Mumms, gillar kyckling!
    Trevlig regning helg!
    /J.

superberggren wrote:
    Mumms, gillar kyckling!
    Trevlig regning helg!
    /J.

Ja det är så gott så. Tack detsamma tjejen höres. KRAM

Tja!
    Har inte hunnit vart här o kollat så mycket dom senaste dagarna men såg att ditt senaste ryggpass gick riktigt bra!
    Ha en trevlig helg grabben!
    / Cave

mr-cave wrote:
    Tja!
    Har inte hunnit vart här o kollat så mycket dom senaste dagarna men såg att ditt senaste ryggpass gick riktigt bra!
    Ha en trevlig helg grabben!
    / Cave

Tjena mannen! jadå för att vara förkyld så rullade det på bra, pallade inte sitta hemma, varit hemma i två dagar och jag bar NÄÄÄ ,fan hjälper det här, så länge man inte ha feber och hostar som fan, bara dunka. känner mig skit fin idag, bara dunkat C-vitamin ätit bra med grönsaker o mat samt hållt mig varm och SOVIT mycket, så det blir armarna ikväll sedan, kommer fota en del så ska bli skoj. vi höres av mannen ha det kalas dalmasen.

MVH Cesse

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.