- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 maj, 2007 at 22:41 #724096Anonym anvandareMember
Kul m bilder..silka snyggingar speciellt minerna..diggar de..ni kör på bra,nu veill man t gymmet IGEN!! :emo-thumb;)
18 maj, 2007 at 22:54 #724097Anonym anvandareMemberBiffen!
Henke hade dock lite vackrare miner, men det betyder att han inte tar i tillräckligtHär skulle man trycka på ”Digg” dvs digg.com
Rocka på!18 maj, 2007 at 22:58 #724098Anonym anvandareMemberthess wrote:Kul m bilder..silka snyggingar speciellt minerna..diggar de..ni kör på bra,nu veill man t gymmet IGEN!! :emo-thumb;)Hahaha jag vet visst är the fighterface härligt, men så ser det ut när man tar i . Kul att du blev pepp, hoppas du får en kalas dag imorgon på gymmet om du ska pumpa på imorgon vill säga.
trevlig kväll.
MVH Cesse
18 maj, 2007 at 22:59 #724099Anonym anvandareMemberPiru wrote:Biffen!
Henke hade dock lite vackrare miner, men det betyder att han inte tar i tillräckligtHär skulle man trycka på ”Digg” dvs digg.com
Rocka på!Hehe, jodå för fan Henke dunkade på riktigt fint. Hoppas det rullar på bra för dig med mannen.
MVH Cesse
18 maj, 2007 at 23:03 #724100Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Hahaha jag vet visst är the fighterface härligt, men så ser det ut när man tar i . Kul att du blev pepp, hoppas du får en kalas dag imorgon på gymmet om du ska pumpa på imorgon vill säga.trevlig kväll.
MVH Cesse
Tackar..nej nej i morgon blir de jobb,dvs ut o traska m ovfsingar hela dagen mellan halv sju och nio på morgonen mellan ett o halv tre på dagen o sju til halv nio på källen,mina vilodagar…
ha en trevligt kväll du ma kram
18 maj, 2007 at 23:05 #724101Anonym anvandareMemberthess wrote:Tackar..nej nej i morgon blir de jobb,dvs ut o traska m ovfsingar hela dagen mellan halv sju och nio på morgonen mellan ett o halv tre på dagen o sju til halv nio på källen,mina vilodagar…ha en trevligt kväll du ma kram
HEHE vilodag, typ 4-6 tim cardio, CrAZY men jävlar vad du lär bränna bra .
MVH Cesse
18 maj, 2007 at 23:05 #724102Anonym anvandareMemberKul med bilder från Campus. Saknar det lite.
Såg ut som ett intensivt pass!
Ett litet tips ang hantelsträck bakom huvudet är att försöka få armbågarna att peka rakt framåt istället för ut åt sidorna. Prova – jag lovar att det tar något grymt mycket bättre. Det tråkiga är att man måste lasta av lite vikt.
18 maj, 2007 at 23:14 #724103Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:HEHE vilodag, typ 4-6 tim cardio, CrAZY men jävlar vad du lär bränna bra .MVH Cesse
hajemääänsan vettu,och massagestolen är väldigt omtyckt mellan varven kan ja tillägga hehe;)sleep tight..vi hörs..//Thess
18 maj, 2007 at 23:18 #724104Anonym anvandareMemberJay wrote:Kul med bilder från Campus. Saknar det lite.Såg ut som ett intensivt pass!
Ett litet tips ang hantelsträck bakom huvudet är att försöka få armbågarna att peka rakt framåt istället för ut åt sidorna. Prova – jag lovar att det tar något grymt mycket bättre. Det tråkiga är att man måste lasta av lite vikt.
Du har kört där förr en gång i tiden? Jovars det rullade på i bra takt.
Aight ska tänka på tipset, låter vettigt, men visst det är ju kul att dunka på med vikt hehe, men som sagt var bättre att köra mer korrekt.
MVH CEsse
18 maj, 2007 at 23:19 #724105Anonym anvandareMemberSer ut som du sköter dig! :up:
Take care / Palle
18 maj, 2007 at 23:22 #724106Anonym anvandareMemberPalle wrote:Ser ut som du sköter dig! :up:Take care / Palle
Trying to do my best.
Take care you to!
MVH Cesse
19 maj, 2007 at 00:12 #724107Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:YEAH BABY hahaha .yeah BUDDY menar du!
hardcore ansiktsuttryck hela vägen.Men vad f-n är det för snören du drar i? det är inte hardcore
19 maj, 2007 at 00:29 #724108Anonym anvandareMembermikaelf wrote:yeah BUDDY menar du!
hardcore ansiktsuttryck hela vägen.Men vad f-n är det för snören du drar i? det är inte hardcore
HEHE, ja du jag tycker det är två sköna avslutningsövningar för triccan o biccan, så jag kör dem . Hoppas allt är bra. nu är det fan sängen strax.
PEACE
19 maj, 2007 at 13:35 #724109Anonym anvandareMemberJa gott folk då var det helg. blir lugnt idag med bara mat och mat och plugg samt en bio på kvällen, ska bli lajbans. ska till affären nu och handla in lite mat för kylen, det behövs. Ha en kalas helg allihopa. Imorgon kommer benen att dunkas.
MVH CEsse
20 maj, 2007 at 00:57 #724110Anonym anvandareMemberJa gott folk, nu är det strax sängen, soft dag alltså, tittat på 3 avsnitt av 24, riktigt gött sedan ätit lite mumma mumma idag, varit på bio BLADES OF GLORY hehe riktigt skön film, en rolig rulle. Imorgon ska det pluggas sedan kommer benen att dunkas. Ha det great allihopa.
MVh Cesse
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.