- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 maj, 2007 at 11:45 #724111Anonym anvandareMember
Ja gott folk, solen skiner starkt i Linköping och jag pallar inte att sitta inne i 8 timmar helt, så jag ska ut o gå nu i en 1tim sedan blir det till att plugga. Ikväll ska ben o axlar tränas. Ha det great.
MVH Cesse
20 maj, 2007 at 11:58 #724112Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Ja gott folk, solen skiner starkt i Linköping och jag pallar inte att sitta inne i 8 timmar helt, så jag ska ut o gå nu i en 1tim sedan blir det till att plugga. Ikväll ska ben o axlar tränas. Ha det great.MVH Cesse
Hej Cesse!
Det gör du rätt i :up: , gå ut och skaffa dig lite energi så orkar du plugga:nerd: senare !
Och sedan gymma på :nod !
Ha en riktigt fin dag!
A lot´s of hugs from me too you, baby! /J.20 maj, 2007 at 12:02 #724113Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Hej Cesse!
Det gör du rätt i :up: , gå ut och skaffa dig lite energi så orkar du plugga:nerd: senare !
Och sedan gymma på :nod !
Ha en riktigt fin dag!
A lot´s of hugs from me too you, baby! /J.Hej go tjejen! Tror också att jag kommer bli mer fresh o full av energi. Tack detsamma tjejen. kramar från mig till dig!!!!
20 maj, 2007 at 13:02 #724114Anonym anvandareMemberoooyeah…du kör på bra ser jag:up:
20 maj, 2007 at 13:44 #724115Anonym anvandareMemberpaul wrote:oooyeah…du kör på bra ser jag:up:Tja man! kul att du tittat in. Hehe tack, försöker dunka på så hårt som det går. Du såg träningsbilderna från armpasset ellet? Ha det great.
PEACE cesse:emo-thumb
20 maj, 2007 at 15:46 #724116Anonym anvandareMemberTja man! Jag har glömt o fråga, tränar du för att bli stark som en strongman eller symmetrisk som en bodybuilder eller bara för att det är kul? Måste ju va dyngsvårt att köra strikt och få kontakt genom att köra sådär tungt? Antar att ni varierar vikter periodvis? //Matte
20 maj, 2007 at 15:55 #724117Anonym anvandareMemberja jag såg dom,alltid kul att kolla på,och roliga miner sen
20 maj, 2007 at 20:21 #724118Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Ja gott folk, nu är det strax sängen, soft dag alltså, tittat på 3 avsnitt av 24, riktigt gött sedan ätit lite mumma mumma idag, varit på bio BLADES OF GLORY hehe riktigt skön film, en rolig rulle. Imorgon ska det pluggas sedan kommer benen att dunkas. Ha det great allihopa.MVh Cesse
YES, Blades of Glory ftw! “You look like a fifteen-year-old girl, only not hot!” :p
20 maj, 2007 at 20:25 #724119Anonym anvandareMemberMattias Askbom wrote:Tja man! Jag har glömt o fråga, tränar du för att bli stark som en strongman eller symmetrisk som en bodybuilder eller bara för att det är kul? Måste ju va dyngsvårt att köra strikt och få kontakt genom att köra sådär tungt? Antar att ni varierar vikter periodvis? //MatteHelt rätt. Jag är inte feg för att dunka på, va fan strikt hit och dit och vinklar hit och dit en muskel växer bara av överbelastning hehe, men skämt o sido, det varierar, kör en combo så är det, bara rocka på. Hur går det själv? Hoppas det rullar på bra.
MVH cesse
20 maj, 2007 at 20:28 #724120Anonym anvandareMembernewb123 wrote:YES, Blades of Glory ftw! “You look like a fifteen-year-old girl, only not hot!” :pHAHAHA så jävla klockren!!!!!
20 maj, 2007 at 20:30 #724121Anonym anvandareMemberTyvärr gott folk får jag meddela att jag fega ur idag, hade inte riktigt pepp för att dunka ben o axlar, kände mig rätt tärd i huvudet vet inte varför, kan vara värmen här i lyan och att man sitter o pluggar på, men dock så blir det pass imorgon och på förmiddagen, så det blir tidig säng sedan upp äta en rejäll frulle och ta en stor kaffe och efter det bege sig till gymmet och dunka. Skolan får tyvärr gå först med, tenta nästa vecka samt en hel del andra grejor som måste fixas med i veckan så blev som det blev nu.
Ha det bäst allihopa.
MVH Cesse
20 maj, 2007 at 21:00 #724122Anonym anvandareMemberjasså.palla och palle..hehe ne skoja…ja vet precis hur du känner dig..kör på i morgon bara!!!
20 maj, 2007 at 21:07 #724123Anonym anvandareMemberTråkigt mannen.
Men kroppen överlever säkert en tenta20 maj, 2007 at 23:01 #724124Anonym anvandareMemberTja man! Tråkigt att det inte blev ngt benpass, men det är bra med lite extra vila ibland. På tis kör vi bröst om du inte vill skjuta på det en dag nu.. Hörs i veckan! /Henke
20 maj, 2007 at 23:44 #724125Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Helt rätt. Jag är inte feg för att dunka på, va fan strikt hit och dit och vinklar hit och dit en muskel växer bara av överbelastning hehe, men skämt o sido, det varierar, kör en combo så är det, bara rocka på. Hur går det själv? Hoppas det rullar på bra.MVH cesse
Aha, I see.. Helt rätt! Har dessvärre varit borta från gymet nu 2 veckor pga. separering så jag har inte varit mig själv på det sistone, men nu jävlar tänker jag resa mig och lyfta både vikt och en hela jävla maskin på gymet om så ska behövas! I’m mad, I am really mad! .. Hare gött!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.