Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 1,813 total)
  • Author
    Mattias Askbom wrote:
    Aha, I see.. Helt rätt! Har dessvärre varit borta från gymet nu 2 veckor pga. separering så jag har inte varit mig själv på det sistone, men nu jävlar tänker jag resa mig och lyfta både vikt och en hela jävla maskin på gymet om så ska behövas! I’m mad, I am really mad! :D .. Hare gött! :D

Tråkigt att höra mannen, beklagar, men hoppas du orkar ta nya krafter, verkar som att suget infinner sig. Kör hårt sedan och take care.

MVH CEsse

Redders wrote:
    Tja man! Tråkigt att det inte blev ngt benpass, men det är bra med lite extra vila ibland. På tis kör vi bröst om du inte vill skjuta på det en dag nu.. Hörs i veckan! /Henke

Det är lugnt vettu, jag ska gå o sova nu, bättre att få skolgrejor gjort sedan känna sig helt fresh, kommer dunka benen på förmiddagen samt axlarna så det blir av. Hoppas det går bra med din skrivning av arbetet. vi höres imorgon eller på tisdag.

MVH Cesseboy

thess wrote:
    jasså.palla och palle..hehe ne skoja…ja vet precis hur du känner dig..kör på i morgon bara!!!

det lovar jag tjejen, kommer dunka järnet på förmiddagen. ha det great.

MVH Cesse

Piru wrote:
    Tråkigt mannen.
    Men kroppen överlever säkert en tenta :D

Klart, mest bara seg och trött av värmen tror jag, men nu är det sängen strax och imorgon dunkar jag på, vid förmiddagen. ha en bra kväll.

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    Klart, mest bara seg och trött av värmen tror jag, men nu är det sängen strax och imorgon dunkar jag på, vid förmiddagen. ha en bra kväll.

MVH Cesse

gå o lägg dig mannen:p

Johan Ederer wrote:
    gå o lägg dig mannen:p

I will boss, I will. Natti natti allihopa :)

Steppen1983 wrote:
    Tyvärr gott folk får jag meddela att jag fega ur idag, hade inte riktigt pepp för att dunka ben o axlar, kände mig rätt tärd i huvudet vet inte varför, kan vara värmen här i lyan och att man sitter o pluggar på, men dock så blir det pass imorgon och på förmiddagen, så det blir tidig säng sedan upp äta en rejäll frulle och ta en stor kaffe och efter det bege sig till gymmet och dunka. Skolan får tyvärr gå först med, tenta nästa vecka samt en hel del andra grejor som måste fixas med i veckan så blev som det blev nu.

Ha det bäst allihopa.

MVH Cesse

DIG!
    Rätt beslut :up: !
    Ha en riktgt fin dag och plugga på!
    Massa kramar/J. ;)

Steppen1983 wrote:
    Tyvärr gott folk får jag meddela att jag fega ur idag, hade inte riktigt pepp för att dunka ben o axlar, kände mig rätt tärd i huvudet vet inte varför, kan vara värmen här i lyan och att man sitter o pluggar på, men dock så blir det pass imorgon och på förmiddagen, så det blir tidig säng sedan upp äta en rejäll frulle och ta en stor kaffe och efter det bege sig till gymmet och dunka. Skolan får tyvärr gå först med, tenta nästa vecka samt en hel del andra grejor som måste fixas med i veckan så blev som det blev nu.

Ha det bäst allihopa.

MVH Cesse

:up: Absolut rätt beslut!
    Bättre att skjuta upp passet och lägga den energin till nästa pass än att göra ett halvdant/dåligt pass!
    Men spara energi till Tentan också:-)
    Hoppas att ditt BEN&AXELPASS går riktigt bra :up:
    Ha en bra dag i solen!//S*

Steppen1983 wrote:
    Aight mannen, bara fortsätta köra på, blir nog fint ska du se. hur mycket vill du väga ungefär? vad är målet? ha det great.

MVH Cesse

runt 75 med den BF% jag har nu. Men de kommer ta tid men jag har inte alltför bråttom:P

superberggren wrote:
    DIG!
    Rätt beslut :up: !
    Ha en riktgt fin dag och plugga på!
    Massa kramar/J. ;)

DU är bra go du tjejen. Fan det rullade på helt ok, men lite segt var det. Började lite kackigt med näsblod, när jag snöt mig precis innan jag skulle börja köra mitt pass, men det lade sig och det rullade på helt ok. Hoppas du får en grym dag vi höres.

KRAMAR om!!!;)

SUSAN wrote:
    :up: Absolut rätt beslut!
    Bättre att skjuta upp passet och lägga den energin till nästa pass än att göra ett halvdant/dåligt pass!
    Men spara energi till Tentan också:-)
    Hoppas att ditt BEN&AXELPASS går riktigt bra :up:
    Ha en bra dag i solen!//S*

Hej tjejen! jovars, det funkade på helt okej, men man var lite små seg där på förmiddagen,men rullade på fint. Yes viktigt att ha energi till plugg så man fixar skolan med, måste göra det också. Ha en kalas dag du med tjejen.

KRAM//cesse

Macke89 wrote:
    runt 75 med den BF% jag har nu. Men de kommer ta tid men jag har inte alltför bråttom:P

Låter bra mannen, kör på som du gör och helt rätt inställning, diggar den, skynda långsamt är det bästa :).

MVH Cesse

Ja gott folk då var passet igenom och det började faktiskt inte bra. när jag fyllde på vattnet i min dryckesflaska innan jag skulle gymma samt snyta mig så fick jag näsblod, men vickade huvudet bakåt ett tag, svalde lite sedan höll det sig och då var det bara in o dunka, kan ju inte åka hem för lite blod liksom. Så här blev passet iallafall.

BEN OCH AXLAR!

Benböj
    *50 kg 15 reps
    *50 kg 15 reps
    *80 kg 10 reps
    *110kg 10 reps
    *130kg 3 reps
    *140kg 1 reps
    *110kg 10 reps

Hacksquats
    *120kg 10 reps
    *160kg 3 reps
    *160kg 3 reps
    *160kg 3 reps

Froggy squats ala Fredrik Age
    *30kg 10 reps
    *60kg 10 reps
    *90kg 7 reps

Benpressen var upptagen och jag såg denna övning i någon bk tidning med age så tänkte jag kan ju bara testa den iallafall. bra för röv o lår. Men sedan var ben pressen ledig så körde två set där.

Benpress
    *220kg 12 reps
    *250kg 5 reps

Militärpressar i smithen
    *30kg 15 reps
    *50kg 10 reps
    *80kg 8 reps PB
    *90kg 3 reps

Hantellyft åt sidan
    *11kg 10 reps
    *16kg 8 reps
    *16kg 7 reps
    *16kg 7 reps

Shruggs med stång
    *70kg 15 reps
    *100kg 10 reps
    *120kg 5 reps
    *120kg 5 reps

Så det var dagens pass, känns rätt ok må jag säga, har fortfarande blodsmak i munnen så ska lägga mig lite nu en kort sväng och vila sedan skolan.

HA det bäst allihopa.

MVH Cesse

dina pass ser underbara ut!!!!

Brukar du köra fronböj? ett tips är att ha kört baksida ben innan du kör framsida då kan man ikke fuska när man kör knäböj.

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.