Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,813 total)
  • Author

Hallå mannen, grymt pass riktigt tungt press i smitten :up: keep it up!

Du skulle sett idag när ja körde vid 16, en snubbe körde ez-tricep liggande på en bänk så gick armen av på han så jävla äckligt de så ut. Underarmen pekade åt fel håll måste gått av vid armbågen eller nått, stackarn asså!

Steppen1983 wrote:
    Ja gott folk då var passet igenom och det började faktiskt inte bra. när jag fyllde på vattnet i min dryckesflaska innan jag skulle gymma samt snyta mig så fick jag näsblod, men vickade huvudet bakåt ett tag, svalde lite sedan höll det sig och då var det bara in o dunka, kan ju inte åka hem för lite blod liksom. Så här blev passet iallafall.

BEN OCH AXLAR!

Benböj
    *50 kg 15 reps
    *50 kg 15 reps
    *80 kg 10 reps
    *110kg 10 reps
    *130kg 3 reps
    *140kg 1 reps
    *110kg 10 reps

Hacksquats
    *120kg 10 reps
    *160kg 3 reps
    *160kg 3 reps
    *160kg 3 reps

Froggy squats ala Fredrik Age
    *30kg 10 reps
    *60kg 10 reps
    *90kg 7 reps

Benpressen var upptagen och jag såg denna övning i någon bk tidning med age så tänkte jag kan ju bara testa den iallafall. bra för röv o lår. Men sedan var ben pressen ledig så körde två set där.

Benpress
    *220kg 12 reps
    *250kg 5 reps

Militärpressar i smithen
    *30kg 15 reps
    *50kg 10 reps
    *80kg 8 reps PB
    *90kg 3 reps

Hantellyft åt sidan
    *11kg 10 reps
    *16kg 8 reps
    *16kg 7 reps
    *16kg 7 reps

Shruggs med stång
    *70kg 15 reps
    *100kg 10 reps
    *120kg 5 reps
    *120kg 5 reps

Så det var dagens pass, känns rätt ok må jag säga, har fortfarande blodsmak i munnen så ska lägga mig lite nu en kort sväng och vila sedan skolan.

HA det bäst allihopa.

MVH Cesse

Shit va set, nu får du lova o vila!!!! (Lätt o bli övertränad annars):emo-thumb

Take care Palle

thess wrote:
    dina pass ser underbara ut!!!!

Tack tjejen!!! du står i bra du med vill jag lova :emo-thumb

Vanessa Frykman wrote:
    Brukar du köra fronböj? ett tips är att ha kört baksida ben innan du kör framsida då kan man ikke fuska när man kör knäböj.

Hej tjejen! Jag har prövat det några gånger, men känns som att man ska kvävas varje gång sedan blir det hård belastning för lederna, så kör böj, men jag lovar dig jag kör ass to the grass :) så röven o baksidan får jobba på, men visst jag känner att jag borde slipa mer separat på baksidan. Men tack för ditt tips, ska pröva att köra lite baksidan med. Ha en trevlig kväll.

MVH Cesse

hainz wrote:
    Hallå mannen, grymt pass riktigt tungt press i smitten :up: keep it up!

Du skulle sett idag när ja körde vid 16, en snubbe körde ez-tricep liggande på en bänk så gick armen av på han så jävla äckligt de så ut. Underarmen pekade åt fel håll måste gått av vid armbågen eller nått, stackarn asså!

Thanks buddy, ska fortsätta dunka på, hoppas det rullar på bra för dig med. NEEEJ, fyyyy faaaan allltså :( usch vad äckligt, stackars dude alltså, lär ju inte varit gött det där. Skrek han som fan eller? lär ju fått en skaplig chock. Hoppas du får en bra vecka.

MVH CEsse

Palle wrote:
    Shit va set, nu får du lova o vila!!!! (Lätt o bli övertränad annars):emo-thumb

Take care Palle

Lugnt mannen har bara pluggat o ätit resten av dagen. Men grejen är att de 3 första typ i böjen är uppvärmnings set, jag behöver få benen varma och ett bra blodflöde för att kunna dra på lite mera, så därför :). Oroa dig inte lovar att äta på bra med mat samt mycket grönisar, aight buddy. Ha en grym kväll.

MVH Cesse

Grymmo pass a usual Cesse!
    Kepp up the good work as we say!
    Ha en fin dag! Kram /MIG!

Steppen1983 wrote:
    Thanks buddy, ska fortsätta dunka på, hoppas det rullar på bra för dig med. NEEEJ, fyyyy faaaan allltså :( usch vad äckligt, stackars dude alltså, lär ju inte varit gött det där. Skrek han som fan eller? lär ju fått en skaplig chock. Hoppas du får en bra vecka.

MVH CEsse

Han skrek till sen låg han där såg jäkligt chockad ut, ingen mer tränaing för han på ett bra tag skulle ja tro fyfan asså! Idag blir den ben axlar :up:

Steppen1983 wrote:
    Tack tjejen!!! du står i bra du med vill jag lova :emo-thumb

Yeah mannen!vi får la ta o mixa ihop ett pass ngn gång fram över :emo-thumb

Steppen1983 wrote:
    Lugnt mannen har bara pluggat o ätit resten av dagen. Men grejen är att de 3 första typ i böjen är uppvärmnings set, jag behöver få benen varma och ett bra blodflöde för att kunna dra på lite mera, så därför :). Oroa dig inte lovar att äta på bra med mat samt mycket grönisar, aight buddy. Ha en grym kväll.

MVH Cesse

Uppvärmning o grönsaker är för tjejer:P

Kör hårt!!

Peace / Palle

superberggren wrote:
    Grymmo pass a usual Cesse!
    Kepp up the good work as we say!
    Ha en fin dag! Kram /MIG!

Thanks cutie ;) . Fan helt slut nu var i skolan från 08.00 till 17.00 sedan hem och åt, pluggade sedan vidare till 22.00 och åkte efter det o tränade och är hemma nu igen för att duscha äta mat sedan sova. Bara köra på. Ha det great tjejen, sussa sött.

KRAM!!!!

hainz wrote:
    Han skrek till sen låg han där såg jäkligt chockad ut, ingen mer tränaing för han på ett bra tag skulle ja tro fyfan asså! Idag blir den ben axlar :up:

OOOÄÄÄÄÄ :( snuskigt alltså. ja stackars han alltså , lär ju inte vara skoj. fan helt däck nu , varit o dunka Pattarna. Hoppas ditt pass gick bra idag, får skriva o berätta sedan aight :). sov gott.

PEACE//cesse

thess wrote:
    Yeah mannen!vi får la ta o mixa ihop ett pass ngn gång fram över :emo-thumb

Ja för fan, låter grymt bra :emo-thumb

__P wrote:
    Ser att du har kört på bra!
    Härliga bilder! Blivit en del vila för mig, och kommer nog bli mer, seg förkylning som inte vill släppa riktigt men det är nog aldrig fel med en vilovecka ibland!
    Kört hårt!

Thanks mannen, försöker dunka på så gott det går, men visst rullat på bra må ajg säga. Fan segt alltså, torska smått på snuva förra veckan med drog iväg iallafall efter två dagar, fick ju damp att vara hemma hehe, men klarat mig bra och är helt ok nu. Du får krya på dig så du kan dunka på, men som du säger en vilo vecka då och då skadar aldrig.

Ha det great.

MVH Cesse

Palle wrote:
    Uppvärmning o grönsaker är för tjejer:P

Kör hårt!!

Peace / Palle

hahaha, då är jag väl en SHEMALE DÅ :p .

Det rullade på rätt ok ikväll trots att man var rätt tärd i skallen.

Ha en fortsatt skön kväll.

MVH Cesse

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.