Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,813 total)
  • Author
    __P wrote:
    :emo-thumb

Fina vikter annars!

Thanks man:) kul att höra. vart tränar du i stan då?

Peace cesse boy, keep on pumping the weights

__P wrote:
    Campushallen nu för tiden.

Vilka tider brukar du köra? har du tränat länge? ha det gött o pumpa på :emo-thumb

Peace//cesse boy

blir day of idag, känner mej sliten ska jogga lite och en bastu så kör tors, fred sen :up:

hainz wrote:
    blir day of idag, känner mej sliten ska jogga lite och en bastu så kör tors, fred sen :up:

COME ON DICEL, SHOW THEM :p . Jag har tenta på fredag, så har varit ute o gått idag bara, käkat, sedan blir det dunka på imorgon samt fredag, blir härligt.

PEACE out man!!!

kör hårt nu mannen så hörs vi!take careska försöka sova,men ja har kramper vid hjärtat…:( läbbigt som fan..[/b]

__P wrote:
    Blir lite blandade tider, när det passar med skolan. Har väl kört runt 1,5 år på campushallen nu och sen en del innan fast inte så seriöst.

Yepps! Alltid hårtkörning! Ett fint bröst/triceps pass idag! :emo-thumb

Kör hårt!

Låter bra mannen, ses säkert där någon dag. tränar du själv eller brukar du ha en träningspartner?

Peace!!!

thess wrote:
    kör hårt nu mannen så hörs vi!take careska försöka sova,men ja har kramper vid hjärtat…:( läbbigt som fan..[/b]

Shit låter obehagligt, har du haft problem med det förut ?:(

Krya på dig!

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    Shit låter obehagligt, har du haft problem med det förut ?:(

Krya på dig!

MVH Cesse

nee…idag är det bättre!lite iaf vaknade av det i morse efter två timmars sömn,menmen ikväll blir det lång promenad..o gymmet i morgon..kör på hårt nu mannen!

thess wrote:
    nee…idag är det bättre!lite iaf vaknade av det i morse efter två timmars sömn,menmen ikväll blir det lång promenad..o gymmet i morgon..kör på hårt nu mannen!

SHit, hoppas att det inte är allt för farligt, låter obehagligt:( har du varit till en läkare o kollat? Dunka på jag ska ’äta nu o plugga vidare, får se om det blir kvälls pass annars kör jag så klart imorgon samt lördag.

MVH cesar

Steppen1983 wrote:
    SHit, hoppas att det inte är allt för farligt, låter obehagligt:( har du varit till en läkare o kollat? Dunka på jag ska ’äta nu o plugga vidare, får se om det blir kvälls pass annars kör jag så klart imorgon samt lördag.

MVH cesar

Kalas ju..hepp inga läkare va skulle dom säga åt stressa inte o ta d lugt hit o dit..neeeee…ja ska ut o traska i regnats härlig droppar ngn timma eller två nu m alla vovvarna dvs jobba!hihi:p
    kötta framsida ben i morgon..vart /vilket gym tärnar du på?

__P wrote:
    Lite blandat, får dra ett hårt pass ihop någon gång!

Tycker jag låter som ett jävla bra förslag :up: och helst innan sommarlovet, jag far den 9 juni till gävle, så får väl bli inom de närmsta 6-7 veckorna. Ha det great.

peace Cesse boy :)

thess wrote:
    Kalas ju..hepp inga läkare va skulle dom säga åt stressa inte o ta d lugt hit o dit..neeeee…ja ska ut o traska i regnats härlig droppar ngn timma eller två nu m alla vovvarna dvs jobba!hihi:p
    kötta framsida ben i morgon..vart /vilket gym tärnar du på?

Det är nog så det kommer säga, jag förstår dig. hoppas din dag har varit bra. här har det bara blivit plugg o mat så gymmet får bli imorgon och på lördag, kanske drar in ett extra pass på söndag, är bra sugen :p .

jag tränar på Campushallen, vart tränar du?

Japp så har man skrivit en tenta i Spaniens ekonomiska historia från 1939 fram till nutid, var rätt segt, men jag hoppas det har gått vägen, är inte helt säker, men what the fuck vackert väder o jag är sjuuuukt tränings sugen, och träningen det kommer det att bli idag, the GUNZ ska få sitt, med superset, får sådant sjukt tryck UNDERBART :p .

Mer uppdateringar senare idag efter passet.

PEACE//cesse boy

Japp sitter man o sippar på en proteindrink samt intagit lite kreatin efter ett grym härligt armpass. Blev lite cardio efter på 10 min.

ARMAR!!

Kör superset så varvar o kör en biceps o sedan triceps för att få upp bra tryck i armarna.

1.
    Bicepscurl med EZ-stång:
    *20 kg 20 reps
    *30 kg 15 reps
    *40 kg 10 reps
    *50 kg 6 reps
    *50 kg 6 reps

Smalbänk i smithmaskin
    *30 kg 20 reps
    *50 kg 15 reps
    *80 kg 10 reps
    *100 kg 5 reps
    *100 kg 5 reps

2.
    Stående hantelcurl:
    *13 kg 10 reps
    *23 kg 5 reps
    *23 kg 5 reps
    *26 kg 2 reps och sedan urreppning på 13 kgs hantlarna 8 reps

Tricepspressar med hantel bakom huvudet:
    *30kg 15 reps
    *40kg 12 reps
    *50kg 9 reps
    *50kg 9 reps

TRYCKET i armarna började bli riktigt go nu, pumpen flödade på :p

3.

Hammercurl med hantlar:
    *23 kg 6 reps
    *23 kg 6 reps
    *23 kg 5 reps
    *21 kg 6 reps

Triceps pushdowns i cablecrossen:
    *60 kg 15 reps
    *70 kg 13 reps
    *80 kg 10 reps
    *80 kg 10 reps
    *80 kg 8 reps

Yeah nu var det verkligen fylliga GUNZ, YEAH BOY :emo-thumb

4.
    Bicepscurl i cablecross:
    *60 kg 12 reps
    *70 kg 6 reps
    *70 kg 6 reps
    *70 kg 6 reps

Enarms pushdown med omvänt grepp i cablecross:
    *15 kg 15 reps
    *25 kg 10 reps
    *25 kg 9 reps hjälp på den sista.
    *25 kg 9 reps hjälp på den sista.

Nu var allt som det skulle, go flöde i armarna men kände mig tvungen att köra en lite slip för biccan vilket blev.

5.
    Scottscurl med hantel:
    *11kg 10 reps
    *11kg 10 reps
    *11kg 10 reps

Underbart pass, men armarna brukar oftast funka bra så det är skoj. nu är det duschen sedan mat som gäller, ha det bäst allihopa.

PEACE out from Cesse boy

Stark i biccarna :up: Men varför smalbänken i smith maskin?

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.