- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 april, 2007 at 16:59 #723781Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Stark i biccarna :up: Men varför smalbänken i smith maskin?
Vet inte har alltid kört så, men ibland kör jag vanligt, men tycker jag får skönt tryck där när jag kör o orkar reppa någon extra med. Läget annars då? ha det great big man.
PEACE//cesse boy
20 april, 2007 at 17:01 #723782Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Vet inte har alltid kört så, men ibland kör jag vanligt, men tycker jag får skönt tryck där när jag kör o orkar reppa någon extra med. Läget annars då? ha det great big man.PEACE//cesse boy
Ja bara det fungerar så. Jag tycker dock rörelsen blir mer naturlig med fri stång så jag föredrar det sj iaf.
Jorå här rullar det på. Snart iväg o träna sedan ikväll blir det väl en liten fylla Nästan 5 månader sedan sist så tänkte bryta torrboll traditionen o ta studentkårs krogen ikväll istället för att sitta hemma.
Sj då?20 april, 2007 at 17:05 #723783Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Ja bara det fungerar så. Jag tycker dock rörelsen blir mer naturlig med fri stång så jag föredrar det sj iaf.
Jorå här rullar det på. Snart iväg o träna sedan ikväll blir det väl en liten fylla Nästan 5 månader sedan sist så tänkte bryta torrboll traditionen o ta studentkårs krogen ikväll istället för att sitta hemma.
Sj då?Yeah boy men det är du värd, jag har nog fan inte druckit sedan oktober så det är väl ungefär samma längd jag är jävligt pratglad ändå hahaha, alla tror man är full iallafall bara för att jag är som jag är :p . Jag ska till en polare o titta på lite film, bara äta mat o softa, blir skiiita gött, tänkte dunka ben imorgon. Men ha en trevlig kväll vi lär ju höras.
PEACE//cesse boy
20 april, 2007 at 17:19 #723784Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Det är nog så det kommer säga, jag förstår dig. hoppas din dag har varit bra. här har det bara blivit plugg o mat så gymmet får bli imorgon och på lördag, kanske drar in ett extra pass på söndag, är bra sugen :p .jag tränar på Campushallen, vart tränar du?
sedär sedär..hihi ja e också sugen tror ja ska skippa vila i morgon o gå direkt på bröst..hehe..ja tränar på lilla go korpen i mariestad..funderar på att dra t gbg på söndag o köra ett pass,vet ej ännu!
20 april, 2007 at 19:38 #723785Anonym anvandareMembertror ja såg dig på gymet idag, va och körde lite rygg och triccar vid 15 typ om de va du som körde i cablekross med nån vikt på golvet, vikterna börjar öka ser ja också nice :up:
21 april, 2007 at 00:36 #723786Anonym anvandareMemberthess wrote:sedär sedär..hihi ja e också sugen tror ja ska skippa vila i morgon o gå direkt på bröst..hehe..ja tränar på lilla go korpen i mariestad..funderar på att dra t gbg på söndag o köra ett pass,vet ej ännu!Aight låter great. jag ska ut o gå 1,5 timme imorgon sedan blir det axlar o ben om jag inte separerar dem o kör var för sig. Trevlig helg! KRAM:)
21 april, 2007 at 00:38 #723787Anonym anvandareMemberhainz wrote:tror ja såg dig på gymet idag, va och körde lite rygg och triccar vid 15 typ om de va du som körde i cablekross med nån vikt på golvet, vikterna börjar öka ser ja också nice :up:Hehe så du var där o smygspanade :emo-thumb nejdå men ja det var nog mig du såg, var där då. vem kan du vara då? kom fram nästa gång vet jag o säg hej, jag kanske ser ut som en elak jävel, vad vet jag, men jag bitts inte jag lovar, snäll som ett lamm :p
HA det great o jag hoppas ditt pass gick bra
MVH Cesse
21 april, 2007 at 01:02 #723788Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Aight låter great. jag ska ut o gå 1,5 timme imorgon sedan blir det axlar o ben om jag inte separerar dem o kör var för sig. Trevlig helg! KRAM:)sedär det e bar at tuta och köra,kommer jag upp i tid i morgon blir dt promenad,annars fick jag mg en bit av det nu ikväll,sisådr två timmar*hihi*
dunka på och kör sten hårt..ska förmodligen t gbg på söndag o köra ett pass..storkram21 april, 2007 at 01:05 #723789Anonym anvandareMemberthess wrote:sedär det e bar at tuta och köra,kommer jag upp i tid i morgon blir dt promenad,annars fick jag mg en bit av det nu ikväll,sisådr två timmar*hihi*
dunka på och kör sten hårt..ska förmodligen t gbg på söndag o köra ett pass..storkramYEAh, bra jobbat tjejen. Aight jag lovar att köra på flitigt
KRam på dig!!!
21 april, 2007 at 01:28 #723790Anonym anvandareMemberSlänger upp en bild on the gunz.
Nu är det natti natti, sov gott allihopa.MVH cesse boy:emo-thumb
21 april, 2007 at 02:05 #723791Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:YEAh, bra jobbat tjejen. Aight jag lovar att köra på flitigtKRam på dig!!!
Bra där…du ska göra som jag gjorde idagtömde magen! fniss! nattinatti[/b]
21 april, 2007 at 11:32 #723792Anonym anvandareMemberthess wrote:Bra där…du ska göra som jag gjorde idagtömde magen! fniss! nattinatti[/b]Ok hehe:)
21 april, 2007 at 11:35 #723793Anonym anvandareMemberJa då är det dags att dra ut o gå i spåret ett tag, ha det great.
MVH Cesse
21 april, 2007 at 12:12 #723794Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Ok hehe:)Lova! hihi^^kör hårt nu !lycka till
21 april, 2007 at 14:50 #723795Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Slänger upp en bild on the gunz.
Nu är det natti natti, sov gott allihopa.MVH cesse boy:emo-thumb
Vad mäter armen?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.