Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,813 total)
  • Author
    David Frykman wrote:
    Härliga pass, när du säger gunz kommer jag och tänka på ett kul klipp med David Blaine [http://www.youtube.com/watch?v=qvwbDOEOj8g].
    Ska du deffa nu?
    /D

Tackar David :) pressar på så gott jag kan. TYvärr blev det inga GUnZ idag :( hjälpte en polare o flytta, men det blir sängen alldeles strax sedan promenad imorgon o efter den THE GUNZ :p . Jag har inlett lite smått för 2 veckor sedan. kör morgonpromenader samt att jag går till gymmet och på bandet där efter träningspasset, försöker fördela om o bli lite fastare till sommaren. Hoppas du o Vanessa får en trevlig helg.

MVH Cesse

013 wrote:
    Hardcore ikväll då mannen!!Kommer slimma till dig bra,,kommer bli nice till sommaren..
    Så tryck på armarna rejält nu..

Tja Byggarn. Tyvärr blev det inget pass :( , hjälpte en vän att flytta, men ska lägga mig nu, ut och gå imorgon sedan iväg o köra armarna och på söndag blir det ben o axlar. Hoppas du har haft en bra kväll.

MVH Cesse

David Frykman wrote:
    Härliga pass, när du säger gunz kommer jag och tänka på ett kul klipp med David Blaine [http://www.youtube.com/watch?v=qvwbDOEOj8g].
    Ska du deffa nu?
    /D

Hehehe :p skönt klipp du länkade till, the beer in the gunz.

Ja gott folk det blev en lång dag med föreläsning idag, sedan har man varit o dumpat in deklarationen så man slipper tänka på den. SKulle kört armarna idag som sagt var men blev ej så för jag hjälpte en vän att flytta och det tog en sväng, så nya fräsha tag imorgon med promenad samt arm träning och kör nog mage på det med. Nu är det sängen.

OVer and out from Cesse

sov gott mannen!!! Fina pass på slutet.

StefanSundqvist_ wrote:
    sov gott mannen!!! Fina pass på slutet.

THanks man :) . Försöker dunka på så gott det går. Varit mycket i skolan o då kommer man ur rutinen lite du vet man skjuter någon muskelgrupp en dag eller två, och jag gillar inte riktigt det, men men bara köra på. i sommar blir det bara jobba o träna sedan vara med polarna så blir grymt. Nej nu är det prottedrink sedan promenad som gäller.

MVH cesse

nu blir det promenix om 10 min. Sedan blir det the GUNZ på eftermiddagen.

Uppdates senare. Over and Out.

//Cesseboy

Japp då var man tillbaka efter en promenad på 8km, tog 1 tim o 20 min, så det var gött. Nu är det mat sedan gymmet vid 16.00.

PEACE!!!

Ja gott folk då var man tillbaka i stugan efter ett pass med the gunz på en timme och så här såg det ut.

ARMAR

Kör ju superset och varvar genom att köra en biceps o triceps samtidigt för att få skönt tryck i armarna samt bra utveckling.

1.

Smalbänk i smithmaskinen:
    *30kg 20 reps
    *60kg 15 reps
    *60kg 15 reps
    *80kg 18 reps
    *110kg 2 reps
    *120kg 1 reps
    *60kg 15 reps

Bicepscurl med EZ stång
    *20kg 20 reps
    *30kg 15 reps
    *50kg 7 reps
    *50kg 5 reps
    *50kg 5 reps, dropset och körde 10 reps på 30 kg

2.
    Hantelpress bakom huvudet
    *31kg 15 reps
    *50kg 9 reps
    *50kg 8 reps
    *50kg 8 reps

Bicepscurl med hantel stående
    *11kg 10 reps
    *26kg 3 reps
    *26kg 3 reps droppa och körde 8 reps på 16 kg
    *21kg 8 reps

3.
    Pushdowns i Cablecross
    *60kg 15 reps
    *80kg 12 reps
    *80kg 12 reps
    *80kg 12 reps

Hammercurl med hantel
    *16 kg 10 reps
    *23 kg 5 reps
    *23 kg 5 reps
    *23 kg 5 reps

4.
    en arms Pushdowns med omvändtgrepp i CC
    *15kg 10 reps
    *30kg 5 reps
    *25kg 10 reps
    *25kg 10 reps

Bicepscurl med stång i CC
    *70kg 10 reps
    *70kg 8 reps
    *70kg 8 reps

Ja gott folk det var dagens pass, pumpen var go och det kändes på bra. Imorgon ska det dunkas ben o axlar. Ha en trevlig kväll

MVH Cesse boy:emo-thumb

Ja det är ju bra trevligt med en proteindrink efter ett hårt pass, MUMS:p

__P wrote:
    Fint pass! :)

Thanks man:emo-thumb . Hoppas det går bra för dig. Peace

Jävla nice pass..

120kg 1 reps i smalbänken, vad maxar du i vanlig?

Sami.A wrote:
    Jävla nice pass..

120kg 1 reps i smalbänken, vad maxar du i vanlig?

Tja man! thanks funkade på bra, men har gjort bättre. som mest har jag smalbänkat 130kg i smithen, vanligt 115kg, jag har dåliga pattar som fan ska du veta, min akileshäl :( , försöker dunka så gott jag kan. starkare i axlarna o triccarna som gör att jag kan pressa på mer där, men pattarna måste jag försöka kämpa till. men nu har man ju skurit ned lite på maten osv, så får se hur det går, bara dunka på iallafall.

MVH Cesse

Jäklar vilket armpass du körde!
    Bara äta, vila och växa nu då:up:

David Frykman wrote:
    Jäklar vilket armpass du körde!
    Bara äta, vila och växa nu då:up:

Hehe jovars de tog fint, DRIVE IT ALL OUT DICEL. DU vet jag blir helt pepp av att se Dorian Yates Bloods and Guts, den får mig fet taggad in för ett tungt pass, bara dunka på o köra. Hans tränings polare som skriker o gapar på honom, älskar det, push it to the MAX :) . Fan grymt väder idag, nu är det snart dags för ben o axlar. Ha det great mannen.

PEACE cesse

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.