Cesses träningsjournal!

Home Forums Dagböcker Cesses träningsjournal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,813 total)
  • Author
    BiloBijelo wrote:
    Ben och Axlar is the SHiet !
    Blir kanske det för min del imorgon, maybe 8)

Lycka till !

Thanks man. ja det är riktigt jävla gött att dunka på axlar o ben, fina grejor hehe :). ha en bra dag.

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    Thanks man. ja det är riktigt jävla gött att dunka på axlar o ben, fina grejor hehe :). ha en bra dag.

MVH Cesse

Kör hårt på ditt axlar & benpass idag!!:wazzup:
    Om du ska köra baksida ben,prova finnen,hehe!Tar GRYMT bra!!!
    KÖR HÅRT!!

SUSAN wrote:
    Kör hårt på ditt axlar & benpass idag!!:wazzup:
    Om du ska köra baksida ben,prova finnen,hehe!Tar GRYMT bra!!!
    KÖR HÅRT!!

Hej Susan! Jag ska dunka på DRIVE IT ALL OUT:) . Tack för tipset, ska se om jag kan finna något att köra den på annars kör jag väl vanlig baksido curl. Ha en härlig dag.

MVH Cesse

Japp då var man hemma,blev lite senare träning idag men vad gör det, ätit på och det kändes bra, rulla på rätt ok må jag säga. Så här såg dagens pass ut.

AXLAR O BEN

Benböj
    *50kg 15 reps
    *50kg 15 reps
    *80kg 10 reps
    *110kg 12 reps
    *130kg 3 reps
    *140kg 2 reps
    *110kg 10 reps

Hacksquat
    *80kg 10 reps
    *120kg 10 reps
    *150kg 4 reps
    *150kg 4 reps
    *160kg 2 reps

Benpress
    *210kg 10 reps
    *210kg 10 reps
    *210kg 10 reps

Militärpressar i smithmaskinen
    *30kg 20 reps
    *50kg 15 reps
    *80kg 6 reps
    *80kg 5 reps
    *70kg 10 reps

Hantellyft åt sidan
    *11kg 12 reps
    *16kg 8 reps
    *16kg 7 reps

Raka hantellyft åt sidan
    *6 kg 10 reps
    *8kg 8 reps
    *8kg 8 reps

Shrugs med stång
    *70kg 15 reps
    *100kg 10 reps
    *120kg 6 reps
    *120kg 5 reps dropsettade sedan till 100kg körde 6 reps sedan droppa till 70 kg o körde 7 reps.

sedan kunde jag inte hålla mig från att shrugga lite med hantlar :)
    *41kg 15 reps
    *41kg 15 reps

hantellyft åt sidan stående framåtlutande
    *8kg 10 reps
    *8kg 10 reps

Sedan bar det av hemåt. Nu är det duschen o mat som gäller.

Ha det bra gott folk.

PEACE cesseboy

Två pics, hehe:emo-thumb

Tufft att du kör axlar efter det benpasset, axlarna växer bra av det kan jag tänka:emo-thumb
    Ha en bra kväll.
    /D

David Frykman wrote:
    Tufft att du kör axlar efter det benpasset, axlarna växer bra av det kan jag tänka:emo-thumb
    Ha en bra kväll.
    /D

Jag har kört så snart ett år tycker det funkar bra, men skillnaden är att jag tagit in fler benövningar, körde typ bara benböj förut och 10 set med dem, men nu har jag kört mer för att dunka ur lite mer :). Tack detsamma David, ha det kalas.

MVH Cesse

Robert Svensson wrote:
    Lätt pass du kör Cesse ;)

Vilket jävla ben/axlar pass :p

Ja det var mig ett vekling pass ;) . Nej men det tog bra som fan, rätt nött, men nu är det vila resten av kvällen, har precis dunkat i mig lite mat osv. Ha en bra kväll.

MVH Cesse

Jag gott folk klockan är lite över 12 nu dags att dra sig till sängen o få lite vila. Imorgon blir det grilla med vänner och bara äta gott o må bra :). Men ska nog hinna dunka ett pass imorgon med. Ha det great.

GOD NATT SOV GOTT ALLIHOPA!

MVH Cesse

__P wrote:
    Ett riktigt grymt ben/axel pass!
    Imponerande vikter och inget discoutförande, ass-to-the-grass överallt! Precis som det ska vara! :emo-thumb

Blir troligtvis ett armpass för mig imorn, vi kanske hörs! Hare bra!

Thanks man :) försöker dunka hårt, som jag säger TRAIN HARD otherwise GO HOME! Kul att snacka lite idag, du ser jag bits inte men jag kanske ser ut som en sådan hehe :p . Låter gött jag tror jag ska köra pattarna imorgon, märker när jag vaknar. Ha en trevlig kväll.

MVH CEsse

Ja då var det ny dag o nya tag. Ska ned o tvätta kläder nu men är bra sugen att dra o köra lite pattar på eftermiddagen innan man ska iväg o hänga med polarna. Det märks om det blir något.

MVH Cesse

Blev lugnt idag gott folk mat och vila, men dunkar på hårt imorgon med pattarna, magen o vader. TREVLIG VALBORG.

MVH Cesseboy :)

Tjena grabben!
    Kul å se att du fortfarande håller gamla ”KK-andan” vid liv, trots plugg och flytt. Jag å jimmy såg dig i Body, riktigt sweet…:bb2:
    Jag å andra sidan e i dålig form som vanligt
    Mvh MR. Offseason

ThePeoplesChampion wrote:
    Tjena grabben!
    Kul å se att du fortfarande håller gamla ”KK-andan” vid liv, trots plugg och flytt. Jag å jimmy såg dig i Body, riktigt sweet…:bb2:
    Jag å andra sidan e i dålig form som vanligt
    Mvh MR. Offseason

HAHAHA nämen tjenare mannen, var fan inte igår, kul att du skriver. Jovars dunkar på men bor ju i linköping sedan två år tillbaka, pluggar här, men kommer ju hem till sommaren för att jobba på Goda gamla Korsnäs. Samt kommer man ju köra på KK så klart. Vart håller du hus o tränar då? Tror du är i bra form. jag har cuttat ned maten nu, rör mig mer o tränar på, bara köra så det rycker, försöker slipa till lite till sommaren, hela tiden förbättra. Ha det great vi höres av o hälsa Jimmy.

MVH Cesseboy alias mulligullbabyn

Som sagt var igår blev det lite körigt när det var valborg, kass ursäkt egentligen men jag prioriterad tvätta kläder och matlagning istället för att dra o köra pattar, med tanke på att jag redan kört 2 dagar i rad innan( armar sedan ben o axlar). Men här kommer info om dagens pass.

BRÖST

Hantelpress på planbänk
    *16kg 20 reps
    *21kg 15 reps
    *31kg 12 reps
    *43kg 4 reps
    *43kg 4 reps
    *36kg 10 reps

Hantelpress på lutandebänk
    *21kg 10reps
    *36kg 9 reps
    *39kg 5 reps
    *36kg 7 reps

Värmen började ta sig, körde i tröja samt att intensiteten var bra i passet.

Flyes med hantlar på lutandebänk
    *16kg 10 reps
    *26kg 5 reps
    *26kg 6 reps
    *26kg 5 reps

Bröstpressar i cablecross
    *20kg 15 reps
    *25kg 10 reps
    *25kg 10 reps
    *30kg 6 reps

Bröstpressar sittande på knä i CC
    *12,5kg 12 reps
    *15kg 10 reps
    *15kg 10 reps
    *15kg 10 reps

Fy fan nu var det varmt, svetten lackade fint o de droppade en hel del från håret. nu hade man dunkat pattar på 50 min, gött gött men var inte helt klart eftersom jag ville krama ur magen. Det blev superset där mellan Crunches på lutande bänk o benlyft på planbänk.

Crunches lutandebänk
    *KV 15 reps, 15 reps, 15 reps

Benlyft på planbänk
    *KV 15 reps, 15 reps, 15 reps

Fy fan, ett riktigt gött pass.

Nu är det bara lite plugg samt hänga med vänner som gäller för resten av dagen och MAT så klart

Ha det great.

MVH Cesseboy

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,813 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.