- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 maj, 2007 at 18:19 #723856Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:SKickar in två lite roliga bilder på mig om dagsläget , ska försöka fota någongång framöver under passen också, så kanske man kan få med lite härliga träningsbilder för er på forumet. peace :p
Äntligen funnit din journal!
Ska bli spännande att läsa!Lycka till/J.
1 maj, 2007 at 18:21 #723857Anonym anvandareMemberThePeoplesChampion wrote:Tjena grabben!
Kul å se att du fortfarande håller gamla ”KK-andan” vid liv, trots plugg och flytt. Jag å jimmy såg dig i Body, riktigt sweet…:bb2:
Jag å andra sidan e i dålig form som vanligt
Mvh MR. Offseasonå se att folk vågar erkänna sin befintliga kroppsform !
Det gillar vi! /J.1 maj, 2007 at 18:22 #723858Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Äntligen funnit din journal!
Ska bli spännande att läsa!Lycka till/J.
Hehe vad trevligt :p , bara att titta in när du känner för det.
Tack så mycket ska dunka på så gott det går, BUSINESS AS USUAL!!!
2 maj, 2007 at 02:47 #723859Anonym anvandareMemberNej gott folk nu är det sängen. Varit o fyllt på kylen idag, behövdes. imorgon är det promenad som gäller samt skola och efter det blir det ett härligt ryggpass. Ha det gott. natti natti.
MVH Cesse
2 maj, 2007 at 04:11 #723860Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Två pics, hehe:emo-thumbAv med linnet! Haha
Ser ju grovt ut. Men du ser riktigt lång ut? Hur lång är du?
2 maj, 2007 at 07:05 #723861Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:HAHAHA nämen tjenare mannen, var fan inte igår, kul att du skriver. Jovars dunkar på men bor ju i linköping sedan två år tillbaka, pluggar här, men kommer ju hem till sommaren för att jobba på Goda gamla Korsnäs. Samt kommer man ju köra på KK så klart. Vart håller du hus o tränar då? Tror du är i bra form. jag har cuttat ned maten nu, rör mig mer o tränar på, bara köra så det rycker, försöker slipa till lite till sommaren, hela tiden förbättra. Ha det great vi höres av o hälsa Jimmy.MVH Cesseboy alias mulligullbabyn
Klart man skriver när en legend som du skaffar journal!!
Jo jag hörde ryktesväg att du flyttat, snackade lite med farsan din å så. Jag kör på för fullt, har kört DC ett tag å det fungerar bra, kör på Workoutcenter just nu. Jasså du ska jobba på Korsnäs i sommar, då kanske vi ses, jobbar som väktare där nere…hoppas att vi ses å kan surra lite, å formen kommer väll sakta smygandes :pop:Mvh MR.Offseason
2 maj, 2007 at 07:08 #723862Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:å se att folk vågar erkänna sin befintliga kroppsform !
Det gillar vi! /J.Haha!!
Att erkänna är väll första steget har jag hört 😮
har följt din journal lite å måste säga att både du å cesse är riktiga inspirationskällor…fortsätt så :up:
Mvh Mr.OFS2 maj, 2007 at 08:43 #723863Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Nej gott folk nu är det sängen. Varit o fyllt på kylen idag, behövdes. imorgon är det promenad som gäller samt skola och efter det blir det ett härligt ryggpass. Ha det gott. natti natti.MVH Cesse
KUL med ett närmande ryggpass, the same for me to day!
Fylla på frysen är alltid lika skoj, inte! tror jag har större matutgift än hyra nu för tiden! Haha, big woman needs much food ! :p
Ha en härlig dag! /J.2 maj, 2007 at 08:44 #723864Anonym anvandareMemberThePeoplesChampion wrote:Haha!!
Att erkänna är väll första steget har jag hört
har följt din journal lite å måste säga att både du å cesse är riktiga inspirationskällor…fortsätt så
Mvh Mr.OFSoch Cesse på vår resa . du är hemskt välkommen att blogga och kommentera!
Rock ON too you! /J.2 maj, 2007 at 19:02 #723865Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Av med linnet! HahaSer ju grovt ut. Men du ser riktigt lång ut? Hur lång är du?
Hehe jag lovar att jag ska ta av det någongång framöver o flexa lite fläsk HAHA :p . Ganska lång, 187cm och 97kg, men som du vet behövs ju fyllas på när man är lång. Ha det great mannen.
MVH cesse
2 maj, 2007 at 19:04 #723866Anonym anvandareMemberThePeoplesChampion wrote:Klart man skriver när en legend som du skaffar journal!!
Jo jag hörde ryktesväg att du flyttat, snackade lite med farsan din å så. Jag kör på för fullt, har kört DC ett tag å det fungerar bra, kör på Workoutcenter just nu. Jasså du ska jobba på Korsnäs i sommar, då kanske vi ses, jobbar som väktare där nere…hoppas att vi ses å kan surra lite, å formen kommer väll sakta smygandes :pop:Mvh MR.Offseason
Hehe Legend, vete fan. Okej, ja farsan sa att han pratat med en trevlig kille o han glömmer alltid ditt namn, så jag får påminna honom om det. Men fan vad nice med DC o Workout, är lite sugen att testa o köra där med, kanske varvar i sommar vi märker, ha ju inget kort på KK när jag pluggar här nu, så det märks väl. Ja men då hoppas jag vi stöter på varandra om du är där, kanske kan dunka på ett pass ihop. har du någon dam nu eller?Keep up the good work mr A.
MVH Cesseboy
2 maj, 2007 at 19:19 #723867Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:KUL med ett närmande ryggpass, the same for me to day!Fylla på frysen är alltid lika skoj, inte! tror jag har större matutgift än hyra nu för tiden! Haha, big woman needs much food ! :p
Ha en härlig dag! /J.Ja du tjejen, matkostnaden är ju inte liten direkt och när man som student har 7200kr så är det rätt drygt, när allt efter hyran typ o internet har betalats, går till mat, men det är ju så gott och det behövs, så why not. Keep up the good work,
2 maj, 2007 at 19:20 #723868Anonym anvandareMembernu har jag ätit kyckling o riskvikk, udda blandning va, men ni behöver inte oroa er har inte mixat dem ihop, käkade det separat. Ryggen ska dunkas nu på en timme, blir riktigt gött. Körde promenad på 1 timme idag, var riktigt sedan har man varit i skolan från 13.00 till 18.00. Updates om passet kommer sen.
MVH Cesseboy
2 maj, 2007 at 22:18 #723869Anonym anvandareMemberJajamänsan idag var det rygg på schemat, fick med en gobit till gymmet, som jag hoppas kommer dunka på seriöst framöver, för den karln har bra jävla drag. Så här såg dagens pass ut.
RYGG
Drag med rakstång till nacken
*40kg 30 reps
*50kg 20 reps
*80kg 14 reps (PB)
*90kg 9 reps (hjälp på två sista)
*90kg 7 repsDrag med triangel till bröstet
*50kg 12 reps
*90kg 9 reps hjälp på sista
*100kg 6 reps (hjälp på 2 sista)
*100kg 5 reps (hjälp på sista)skönt tryck i ryggen o kul att dunka på lite
T-bar row
*60kg 15 reps
*80kg 8 reps
*80kg 8 reps
*90kg 4 reps, tungt som fan och inte de striktaste, men panga påSedan blev det marken, skulle köra rätt lätt eftersom det varit två tunga veckor där, men ja det blev väl en små bladning.
Marklyft utan bälte
*75kg 12 reps
*100kg 10 reps
*130kg 10 reps
*160kg 3 reps
*170kg 1 repsSittande Rodd med triangel
*60kg 10 reps
*100kg 4 reps
*100kg 4 reps
*90kg 8 repsJa det var dagens ryggpass gott folk, nu är det duschen o kyckling med pasta som gäller, MUMMA MUMMA.
ha det great.
MVH Cesseboy
2 maj, 2007 at 23:28 #723870Anonym anvandareMember__P wrote:Grymt pass!
Marken såg lätt ut, vill se 200 på stången nästa vecka!What! 90 kg i t-baren, det missa jag!
Käka rejält nu!
Hörs!
Hehe ja det ska vi nog dunka på, har ju gjort 210 som bäst, men vill upp till 220, slita som en varg hehe. Ja 90kg, men det var ju inte tok strikt om vi säger så, men va fan måste ju testa ibland för att pressa gränserna. Du körde fina böj såg jag idag och bra tempo, det är något som jag måste jobba på i vissa pass, intensiteten. ÄT bra du med och sov gott vi ses o hörs.
MVH Cesse
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.