cgo`s återsatsning

Home Forums Dagböcker cgo`s återsatsning

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 61 through 63 (of 63 total)
  • Author

oj glömde visst uppdatera min träning från onsdags..
    var som vanligt

Rygg, tänkt axlar, triceps[/b]

mark: 2×8 100kg 1×8 120kg (remmar)
    skivstångsrodd 2×5 65kg 1×8 55kg
    latsdrag utan stöd över knäna 3×8 55kg
    triceps hantelpress bakom huvudet 3×6 20kg
    pusch down med rep 3×8 35

Började och kände jag laddat rejält.. på med musiken och vart *pip*peppad.
    Slängde på 100kg på marken och tänkte nu ska jag klara tre set med detta.. ja första gick väldigt bra. när jag skulle till med andra sa det *spraaaak* och där brast byxorna.. fick ett hål mellan benen… blev mer och mer arg och tog nytag och körde klart settet.. men var så irreterad och ja ni förstår.. så sk*t i samma och slängde på 120 för se om jag klara en reps på det men hade ont i fingrarna från de andra två så tog remmar… körde 8 reps på sista setet med 120… men aj min rygg.. och aj mina ben.. högra bara skaka av utmattning men lite vila och jag kunde halt och stödja..tror jag tog ut lite för hårt där och slet upp saken.. men irreterad fortsatte och slängde på mer på skivstångsrodden och den gick rätt okej förutom min ork var lite sämre och benen var lite skakis.. men när jag skulle köra militärpress som vanlig fanns ingen ork i axlarna.. det var helt borta och jag fick inte ens upp stången på 20kg över huvudet… oj vad jag var arg nu.. gick till hantlarna och tänkte axelflyes men orka inte ens upp 5kg hanteln.. triceps fick jag lite hjälp att få upp hanteln i startläge och det gick iaf och tog i lite extra här… men vart både nöjd med markresultatet och det men fundersam vad det var med axlarna…

ska föröska komma igång med träning nu igen. varit i norge och jobbat i 6 mån med ungefär snitt 14 timmars arbetsdagar och 2 timmar till och från jobb så ingen tid för träning. prova lite träning på gymet i kristiansand. trevlig gym som en av världens starkaste män tränat på enligt aktörerna där. fint gym ala hardcore men tyvärr så skulle de lägga ner trots fina meriter i garderoben bland de tränade. massor med inspiration men inte det mest frächa. fick byta ort till oslo så blev inte så mycket träning annat än man jobba mycket med kroppen och lyfta tungt och slet med läskebackar och ölfat och annan drick/öl utkörning…
    nu ska man fara iväg igen och jobb men då ner mot upplandskusten. har räknat ta igen träning igen. fått nygammalt intresse igen och det är cykling vilket jag ska försöka komma igång med som kompliment.

jehu! äntligen är jag återsatsning ige ;) är nog en jojo i gymet.

Tog ett pass igår på jobbgymmet, billigt och har det mesta.

Börja med uppvärmning som vanligt och satt och spana in alla roliga platser och övningar man kunde köra.. bra med uppvärmning och cykel med utsikt över gymet.

vart hela överkroppen som fick sig en dos igår började lätt men vilken träningsvärk jag sitter med idag.

*mark 3×15 65kg
    *ryggövning namn:o? man står lutat framåt med stöd av bänk drar hantel mot bröstet 3×10 20 kg
    *bänkpress: 3×8 50kg
    *ryggres i ställning 3×15
    *militärpress stående 3×8 25kg
    *hammercurl 3×8 10kg
    *puch down med rep 2×10 25kg

kanon kul nu ska det till tränas igen. saknat gymet så ska cykeln med ner hit och börja motionera igen…. snart åker vikterna uppåt då jag ville börja lugnt och komma in i rörelsena igen. ska köpa truck och hydrapro och protec nu på måndag…

Viewing 3 posts - 61 through 63 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.