CL Dejtar Järnet

Home Forums Dagböcker CL Dejtar Järnet

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 106 through 119 (of 119 total)
  • Author

Tänkte uppdatera med dagens benpass. Har inte orkat uppdatera med dom andra som jag körde i igår och i fredes. Och detta är typ bara kopierat från mister jonte, jue.

Sittande vadpress – trippeldropp
    3 set

Benspark – trippeldropp
    4 set

Benpress
    140*20
    180*10
    220*6

Liggande lårcurl – trippeldropp
    4 set

Var mycket nöjd med dagens pass. Värsta pumpen i benen, tack vare lilla jonathan som peppade mig :nerd: Dagens vikt var 79 kg. Hade itne ätit på hela dagen och jag vägde mig vid 4 tiden. Anledningen för att jag inte hade ätit var att jag skulle köpa en burk rage på gymgrossisten. Men givetvis hade dom inte fått in dom än. Så jag gick hungrig i onödan :(

Imorron blir det ett armpass och lite mage. Ska gå in på gymgrossisten och handla en burk rage innan gymet.

Peace

Var på körskolan idag. Sen bar det av till gymmet :D Körde lite mage sen var det armar med Jonte.

Magmaskin
    3 set med trippeldropp

Magdrag i cable
    3 set med trippeldropp

Sittande hantelcurl
    13,5*12
    13,5*10
    13,5*10

Stående hammercurl
    16*10
    16*8
    16*8

Gymleco friviktsmaskin
    3 set med 1 drop

En specialare, som Alex&Zone körde under sitt dokumenterade pass ”Vanliga killen rider igen” i Body för några nummer sedan.
    11*10
    8,5*8
    8,5*6

Nu är man äntligen hemma. Så nu blir det en skål med popkorn och ska glo på film. Step up 2 heter den, Handlar om en brud som börjar på dansskola för att slippa bli iväg skickad av sin fosterfamilj. Helt sjuka på att dansa är dom. Hade varit kul och kunna dom stegen som dom gör men det kräver flera års träning :P Har redan sett filmen en gång men den var mycket bra !!

Drog till gymmet idag och köttade rygg.

Latsdrag med handflatorna mot varandra
    70kg*12
    80kg*10
    90kg*8
    90kg*8

T-bar rowing
    4 set

Marklyft

70kg*8
    100kg*8
    120kg*2
    100kg*6

Sittande rodd med V-handtag
    50kg*12
    70kg*8
    80kg*6
    80kg*4

Sittande rodd med böjd stång
    60kg*8
    60kg*8

Hantelrodd
    41kg*6

Efter sittande rodden med marklyften så kändes det som maten skulle komma upp, så jag körde på hårt i sittande rodden. Tyvärr så kom det inget :nerd: Slänger upp 2 bilder från idag också.

Trevlig helg!

Idag så har jag inte gjort så mycket. Men jonte hjälpte till och klippte mig. Så nu har jag bara 9 mm hår på skallen.

Marcus Syvertsen det är din tur nu !! ;)

Imorron blir det bröst och axlar, och då ska det köttas !

tjena alla ! Tänkte uppdatera med dagen pass. Det blev bröst och axlar idag med jonte. Och så här såg det ut :

Bänkpress
    50*10
    70*4
    70*4
    50*8

Hantelflyes med lite lutning
    16*10
    19*8
    19*8
    19*6

Sittande militärpress
    Körde med fri stång idag, upptäckte genast att det var mycket tyngre än i smith
    50*6
    50*4
    50*4

Rotator övning En som jonte föreslog. Trodde inte den skulle va så jobbig men det visade sig att jag hade fel
    2 set, 20 reps med 3 kgs hantel..

Enarms hantellyft åt sidan
    11*12
    13,5*10
    13,5*8

Skönt pass idag ! bra kontakt i både axlar och bröst.
    Imorron är det ett hårt benpass som gäller 8)
    Men om 35 minuter så är det 100 höjdare som gäller :D

Simma lungt

Fritiof Gure wrote:
    Det var på tiden! Varför är du så beroende av Smithen – av vad det ser ut som i din journal?

Två uppenbarelser på ett pass. Helt enastående. :emo-thumb

Jag tyckte det var mer bekvämare i smithen, men nu ska jag köra fri stång hädanefter :)

tack och kul att du kikade in :D

Fritiof Gure wrote:
    Det var på tiden! Varför är du så beroende av Smithen – av vad det ser ut som i din journal?

För att han är viktkåt :D

faogel wrote:
    För att han är viktkåt :D

Där satt den

Här är tisdagens benpass. Tungt som f*n blev det. Tog en rejäl promenad innan, Skulle träffa jonte på hans skola men det visade sig att han var på gymet när jag va på hans skola och väntade :|

Knäböj

50*10
    80*8
    90*6 PB
    90*4
    80*8

Benspark
    20*10
    30*8
    30*8
    20*6

Raka marklyft med hantlar
    Provade lite men kände inte så mycket :what:

Liggande lårcurl

40*8
    45*8

MVH

Igår körde jag bröst och axlar med jonte. Fredes körde ja rygg men skrev aldrig upp det och nu har jag glömt det. Men skitsamma.

Bänkpress
    40kg*12
    70kg*4
    70kg*4
    40kg*8 Körde riktigt sakta och fick en grym kontakt :)[/b]

Hantelpress
    21kg*8
    26kg*4
    26kg*3 Efter 2 försök fick jag upp dom, men pallade inte så mycket[/b]
    21kg*6

Stående militärpress
    40kg*6
    40kg*6
    40kg*5

Roratorövning
    4kg*20
    5kg*20

Hantellyft framåt (fast med viktskiva)[/b]
    11*8
    13,5*6

Baksida axlar i cc, vikter i pounds
    40*10
    60*8
    40*8

Skönt pass. Härlig pump. Imorron blir det ett tungt benpass :D
    Mätte armarna igårkväll. Måttet var 36 cm, vilket jag tycker är för lite så det ska bli ändring på det !

Ha de bra !

Kära dagbok.

Under denna dag så har jag sett fram emot 2 saker. Det var körningen på trafikskolan och träningspasset. Körningen gick bra, efter det så var det bara träningspasset kvar. Men vad händer ? Jo när man är på väg till gymmet så ringer jonte och säger att gymmet är stängt pga takreperation. Nu sitter man med en dubbel dos rage framför dataskärmen och det kliar i hela kroppen !!! Jag tycker det va dålig stil att inte sätta upp en lapp på gymmet som säger att vi håller stängt den 16-17 april pga reperation.

Men jaja, livet går vidare. Får bli ett benpass imorron vid 5 tiden ist.

Peace

Körde ett benpass idag. Har lite ont om tid för jag ska upp tjugo i fem imorron, så jag måste sova. Skriver det imorron ist.

ChristofferL wrote:
    Körde ett benpass idag. Har lite ont om tid för jag ska upp tjugo i fem imorron, så jag måste sova. Skriver det imorron ist.

Fan. Nu har jag väntat länge nog. Hur blev passet? :whistle:

faogel wrote:
    Fan. Nu har jag väntat länge nog. Hur blev passet? :whistle:

Det kommer jag inte ihåg hahha….

Viewing 14 posts - 106 through 119 (of 119 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.