Cooltdagboksnamn.se

Home Forums Dagböcker Cooltdagboksnamn.se

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 230 total)
  • Author
    Posts
  • #221757
    Lowgrein wrote:
    Som vanligt ser dina armar bra ut emil, och dom ser ut att vara större än 40, så:up: på det

    Tack lowgrein. kanske är något större nu, vad vet jag:p

    #221758

    Ingen bröstträning?

    #221759
    Joasim wrote:
    Ingen bröstträning?

    inflamation i ”bröst brosket” börjar dock gå väck nu men ska vänta ett tag till så man är på säkra sidan.

    Igår blev det rygg och dessa övningarna var det som gällde:
    Latsdrag brett
    latsdrag V-handtag
    latsdrag maskin
    Pullovers
    rodd maskin
    rodd maskin ( annan variant )
    stifflegged deadlift med row movement i slutet.

    kommentar: körde hela passet på 55 minuter och fick en jävla pump i lats och i fileérna. körde tillsammans med malmros, bra pass!

    Idag blir det vila och imorgon är det dags för ben ( var det tänkt ) dock blir det i helgen när jag ska upp till göteborg så får väl träna där:)

    #221760

    För att ha slarvtränat i 5 månader så håller du verkligen en hög klass! Imponerande :up:

    #221761
    Nic Nordin wrote:
    För att ha slarvtränat i 5 månader så håller du verkligen en hög klass! Imponerande :up:

    utan att skryta på något sätt så är jag själv väldigt nöjd med hur det ser ut med tanke på träningsdosen / maten som min kropp har blivit försedd med. dock är det rätt stor skillnad på mina muskelbukar mot vad det brukar vara, brukar vara bra mycket rundare men det kommer väl tillbaka, jag ser själv redan skillnad i spegeln.

    Kort sagt, jag har väl muskel minnet och mina gener att tacka för de mesta.

    #221762

    2 dagsforms bilder vikten ligger på 81,2kg

    #221763

    Nått säger mig att din absoluta favoritpose är Sidechest:up:

    #221764
    Lowgrein wrote:
    Nått säger mig att din absoluta favoritpose är Sidechest:up:

    jaa den är den roligaste nu i off tider , egentligen så är de väl bara sidoposerna som är roliga nu för tiden. ( lite för tjock runt magen för V-form )

    #221765

    Då var man tillbaka på jobbet efter en helg i göteborg idag blir det axlar,triceps och biceps.

    fick reda på att jag redan den 25 kan byta gym och då kommer jag förmodligen kunna filma och ge ut fler kort.

    dags vikten ligger på 82,3kg.

    #221766

    gårdagens pass blev som enligt schemat.

    testade köra lite militärpressar igår, kändes helt okej tror jag körde på 50kg 3×10, går köra rätt mkt tyngre men ville känna mig för.

    blev lite mer på biceps än triceps av någon dum anledning.

    #221767

    Gårdagens pass: Rygg i Diö gym!

    Latsdrag Smalt:
    4 set

    Cabelrodd:
    4 set

    Marklyft:
    4 set

    Hantelrodd ala Emil:
    3 st

    Stångrodd:
    3 set

    18 set rygg kändes rätt lagom, blev rätt duktigt sleten efter marklyften, första passet med marklyft på en längre period. har ivarje fall redan fått träningsvärk i ryggen så de gjorde nog lite nytta.

    #221768

    har varit dålig på att uppdatera denna veckan men har hunnit med ett triceps,biceps,axel pass och även ett rygg,triceps,baksida axelpass och sprunit en runda.

    Idag blir det ben+vader så ska försöka uppdatera om det ikväll.

    #221769

    Sådär nu ska vi se vad som har hänt sen jag uppdaterade sist.

    Vikt då: ca 82kg
    nu: 85kg samma form.

    som jag skrev i brjan av dagboken så skulle jag flytta samt byta gym.
    jag och tjejen har börjat komma i ordning i lägenheten nu och jag har hunnit lösa ett gym kort vilket jag gjorde redan förra veckan.

    jag har hunnit dra av 2 benpass ( kom nyss hem ifrån det andra )
    2 arm pass
    1 ryggpass
    och imorgon ska jag försöka köra ett axelpass om min träningsverk i triceps kan släppa.

    Dagens övningar blev :
    en cykel på 3 övningar ( benspark, lårcurl, stående vadpress ) uppvärming samt 2 arbetsset på varje övning.

    Knäböj
    gjorde 5 på 150 med lindor. ( gjorde en 3a på 140 förra veckan så ökat fint )
    benpress ett ben i taget.
    utfall med stång.

    avslutade med samma 3 cykel som jag började med ( endast arbetsset denna gång )

    #221770

    Detta ska följas, lycka till med träningen! :)

    #221771

    [youtube=ajtQCjXCPM4]

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 230 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.