”Då kör vi” – STB mot sommarn

Home Forums Dagböcker ”Då kör vi” – STB mot sommarn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 332 total)
  • Author
    Mannish wrote:
    Oj då, låter inte bra :|

Lycka till med passet imon då!

Odane wrote:
    Ta det coolt med armen och ta nya tag imorn, man kan ju inte vara på top alla dagar! Men som sagt, ta det lugnt med armen och låt skiten ta sin tid.

Tack, jo jag körde inga axlar vilket var inplanerat. Men men, hoppas på en bättre dag imorrn med bättre resultat. Armen kommer och går, men den är på bättringsvägen hela tiden. Imorrn ska det braka loss ett jvla ben & axel pass!!!:aggresiv:

N[/b]o P[/b]ain, n[/b]o g[/b]ame!

Alltid lika drygt med såna där pass. Men det kommer kännas dubbelt så bra nästa gång det blir ett lyckat pass! :D

häst linne ment kan låta skumt men funkar skit bra för ryggen å nacken då jag haft ont förut. fick en liten burk av en kollega för ca ett år sen. kan funka för armen. tyvär minns jag ej vart han köpte de. peace

dragon_skull wrote:
    häst linne ment kan låta skumt men funkar skit bra för ryggen å nacken då jag haft ont förut. fick en liten burk av en kollega för ca ett år sen. kan funka för armen. tyvär minns jag ej vart han köpte de. peace

Äta som en häst, träna som en häst! Ja det kanske är dags att ta nästa steget…;) Men att det vore skönt att ha nåt lindrande ibland, har kollat lite på lite olika alternativ. Man hoppas ju att det löser sig själv…

Kärlek i tungviktarklass -[/b]

Som rubriken lyder så var dagens pass över förväntan.
    Seg som igår, dock fanns det ingen hejd på vad kroppen klarade att uthålla… Måste vara lunchen som bestod av köttgryta och ris.:D
    Laddade upp med Dj Tiesto innan då mina hörlurar är borta, så det blir ingen bra musik under passet direkt. (radio). Blir till att fixa ett par nya så rätt motivation kommer fram när det behövs!
    Smäller förövrigt i mig ca 500g Kvarg om dagen nu, en oupptäckt och ”lättlagad” grej som jag säkert kommer föräta mig på…:pop:

Kryssdrag i CC:
    4 plattor * 20 rep
    8 kg * 12 rep
    10 kg * 12 rep
    10 kg * 10

Sidolyft:

8,5 kg * 12 rep
    11 kg * 10 rep * 3 set
    9 kg * 10 rep

Hantelpress:
    13,5 kg * 12 rep
    13,5 kg * 6 rep

Staffan_STB wrote:
    Äta som en häst, träna som en häst! Ja det kanske är dags att ta nästa steget…;) Men att det vore skönt att ha nåt lindrande ibland, har kollat lite på lite olika alternativ. Man hoppas ju att det löser sig själv…

:) hehe glömde nämna att de är typ som tigerballsam :) en salva man bara smörjer på området de värker.

nice pass idag :emo-thumb

Tycker det blev ett bra pass idag ! Ben övningarna & superset är grymt!

Ser ut att gå bra för dig! Härligt med superset.

Jag använder Ormsalva på mina knän för att lindra smärtan, kanske funkar för dig med? Tror dock häst liniment eller vad det nu heter är starkare. Bra pass för övrigt! :emo-thumb

dragon_skull wrote:
    :) hehe glömde nämna att de är typ som tigerballsam :) en salva man bara smörjer på området de värker.
    nice pass idag :emo-thumb
    Nemo wrote:
    Tycker det blev ett bra pass idag ! Ben övningarna & superset är grymt!
    Spikis wrote:
    Jag använder Ormsalva på mina knän för att lindra smärtan, kanske funkar för dig med? Tror dock häst liniment eller vad det nu heter är starkare. Bra pass för övrigt! :emo-thumb

T[/b]ack gubba![/b] D[/b]et är lite ”Roller Coaster” i passen just nu, men det funkar… Armbågen har lagt sig lite nu så det är skönt, axlarna känns nästan ingen vilket är NAJS! :up:

Squeeze real tight, then let go”[/b]

B[/b]örjan denna lediga dag med att otippat ta mig ner till gymmet för att klämma av ett Rygg & Vad pass som jag hade tänkt att hoppa pga att armbågen skulle vila lite. M[/b]en men, gymnörd som man är så känner man efter och pallrar sig ner iaf… O[/b]ch tur var väl det, för det kändes inte lika mycket idag. A[/b]ntar att gårdagens vila gjort sitt. K[/b]örde striktare än strikt genom hela passet, relativt lätta vikter för att inte skada mig.
    J[/b]ag är absolut ingen morgon människa på gymmet men det funkade, hade kanske varit katastrof om man kört på med de tyngre vikterna..

+ Rotationscuffar
    + TA Övning med hantel
    * Vikt: 85,5 kg

[/b]

Latsdrag:
    40 kg * 15 rep
    55 kg * 12 rep
    70 kg * 8 rep

Sittande rodd:

45 kg * 12 rep * 3 set

Chins:

10 rep * 2 set
    (Seegt på morgonkvisten)[/b]

Maskinrodd:

55 kg * 10 rep
    60 kg * 12 rep
    70 kg * 8 rep

Shrugs:

31 kg * 20 * 2 set
    31 kg * 10 rep

Donkey Raises:

50 kg * 12 rep/10 rep/10rep/8rep

D[/b]et var denna vecka, ska bli skönt att vila ett par dagar. T[/b]ror att kroppen uppskattar det, speciellt armbågarna (de jävlarna)!8)

Trevlig helg på er![/b] // STB

Mycket härligt pass :)

Mycket fint, trevlig helg på dig med! 8)

110 kg köttis[/b]

K[/b]änner för att dra ett citat om dagens pass ”Just idag är jag stark Just idag mår jag bra Jag förs framåt av kraftiga vindar”[/b] Så kände jag mig idag… Kunde med gott samvete lasta på och
    kräma ut ett nytt PB på bänkpressen, kändes jäkligt kul faktiskt! I övrigt så gick passet bra med fin kontakt i de flesta övningar. Helgens bravader har
    involverat öl, paintball och slarv med maten så det blir feta minus…. Men nu vecka nya mål!:ph34r:

Vi får se om det blir en mini deff eller inte, ser inte någon direkt anledning
    till det förutom att det vore kul att få fram magmusklerna lite, är förövrigt nöjd så gott det går.

Bänkpress:
    50 kg *15 rep
    60 kg * 8 rep
    110 kg * 1 rep
    60 kg * 12 rep

Vinkelbänkpress:
    50 kg * 12 rep
    70 kg * 10 rep
    70 kg * 8 rep

Flyes:
    11 kg * 10 rep
    13,5 kg * 8 rep
    13,5 kg * 10 rep

CC:
    20 kg * 10 rep * 3 set

Kryssdrag:
    20 kg * 25 rep
    30 kg * 15 rep
    35 kg * 10 rep

Sidolyft:

8,5 kg * 12 rep
    11 kg * 10 rep * 2 set

Hantelpress:
    18,5 kg * 10 rep
    11 kg * 12 rep
    11 kg * 10 rep
    (dålig axel)

Lyftfram:
    6 kg * 15 rep * 3 set

Vikt: 86,1 kg
    + Rotationscuffar
    + T.A övning
    +Totalt 60 min promenad

[/b]

Idag tog min Gainer slut, så det blir att införskaffa nytt nu när cashen rullar in…
    Men jag har en halv burk protte kvar så det är ingen nöd här inte!:up:

Starkt PB, Och du ser grov ut säger jag ! :)

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 332 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.