- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 maj, 2009 at 21:44 #632635Anonym anvandareMember
Tung bänk de gillar vi! Vart i axeln är det du har ont? baksida eller vadå?
Har också ont i baksida och känner en till som har de. Håller man ut armen och drar den bakåt så gör de lite ont.[/b]
Bra CC och kryssdrag också! Kul och se att det går framåt.Pro 85, från samma märke är bra. Både långsamt och snabbt. Har de nu och det är bra.
Fortsätt såhär! det kommer bli kanon!
25 maj, 2009 at 22:09 #632636Anonym anvandareMemberHaha, trodde du menade att vikten låg på 110 först, satte maten i halsen.
Håller med Nemo, ser ju tuff å stor ut nu Staffan, jävla skillnad mot för första bilderna i journalen. Även om du har linne på.25 maj, 2009 at 22:39 #632637Anonym anvandareMemberNemo wrote:Starkt PB, Och du ser grov ut säger jag !Tack, det var kul att kunna leverera lite…:emo-thumb Siktar in på att bättra på nu under höst/vinter, men först lite
semester och relax ute i solen.Mannish wrote:Tung bänk de gillar vi! Vart i axeln är det du har ont? baksida eller vadå?
Har också ont i baksida och känner en till som har de. Håller man ut armen och drar den bakåt så gör de lite ont.[/b]
Bra CC och kryssdrag också! Kul och se att det går framåt.
Pro 85, från samma märke är bra. Både långsamt och snabbt. Har de nu och det är bra.
Fortsätt såhär! det kommer bli kanon!Jag har ont i mitten-fram kan man säga, men det går åt helt rätt håll vilket är kul. Pro 85, får kolla in det.
Tror de säljer det på gymet nu, ligger nog runt 500:- tror jag men vad är det egentligen, nöden har ingen lag.David Eriksson wrote:Haha, trodde du menade att vikten låg på 110 först, satte maten i halsen.
Håller med Nemo, ser ju tuff å stor ut nu Staffan, jävla skillnad mot för första bilderna i journalen. Även om du har linne på.Ja, jo 110 kg vore väll lite väl köttigt, fråm 85-110 på ett par dagar, det vore en bragd det!
kaptenröd wrote:Som David säger, du ser tuff och stor ut nu!Jo man tackar. Kan väl dra nytta till att ”kameran lägger på 10 kg”, hoppas bara det är muskler!
26 maj, 2009 at 08:10 #632638Anonym anvandareMemberkaptenröd wrote:Klart det är 10kg muskler kameran lägger på Blir det råbulk under vintern eller blir det bara en normal bulk?V[/b]i får se vad som komma skall. Har inte planerat nåt direkt, men tänkte slänga på lite
vinterpäls och inlede första deffen nästa vår. Men det känns som om planeringstid finns.
M[/b]en är det skadefritt och motivationen finns så är jag sugen på
att göra en insatts!26 maj, 2009 at 20:15 #632639Anonym anvandareMemberHandskar?[/b]
K[/b]änner nu efter att ha diskat att dagens pass skavde sönder händerna till förbannelse… Ouch!
R[/b]öd som en tomat och ena fina valkar, det är sånna här dagar man skulle haft handskar. M[/b]en men, skammen som ger sig,
passet idag lär kännas imorrn. K[/b]örde lite andra övningar för att variera lite, blir lite roligare då.Uppvärmning på CrossTr. 10 min
Rygg & Biceps
Chins:
15 rep
10 rep
6 repMaskindrag ner:
tot. 50 kg * 10 rep
70 kg * 10 rep * 3 setRodd:
50 kg * 10 rep
60 kg * 10 rep
70 kg * 10 rep
Shrugs:
28,5 kg * 10 rep
33,5 kg * 10 rep * 2 setZ-Stång:
20 kg * 10 rep * 3 setSittande Curl:
13,5 kg * 8 rep * 3 setD[/b]ålig stretch och ett kanon pass med en bra kontakt kommer troligen att ge träningsvärk,
men det funkar då det förmodligen är en vilodag…Tänkte dela med mig en snabb ”draft” på min minideff:
3-4 veckor period
Träning:3-Split schema, 3-4 set 12-15rep. Mer promenader och mer förbränning efter passen.
Kost:Äta som vanligt men mindre portioner och näst intill noll ”skräpmat”.
Siktar väl på -500kcal/dagen för att tappa 3-4 kilo på en månad. Vill ju bara få bort lite! Kort och gott:up:26 maj, 2009 at 20:29 #632640Anonym anvandareMemberVet hur det är med händerna! Slutade med handskar jag tycker inte jag fick kontakt och skaffade magnesium istället.
Klart det är ju kanske inte så nice med hårda händer och valkar hårda som stenar nu men man får kontakt lätt och man slinker inte med vikter eller så heller.
Första veckan utan handskar va pain för mig men det tar sig!
Tycker du ska skita i handskarna om inte tjejen klagar dåBra pass annars! Chins det gillar vi!
26 maj, 2009 at 20:59 #632641Anonym anvandareMemberHärligt pass !
26 maj, 2009 at 21:58 #632642Anonym anvandareMemberMannish wrote:Vet hur det är med händerna! Slutade med handskar jag tycker inte jag fick kontakt och skaffade magnesium istället.
Klart det är ju kanske inte så nice med hårda händer och valkar hårda som stenar nu men man får kontakt lätt och man slinker inte med vikter eller så heller.
Första veckan utan handskar va pain för mig men det tar sig!
Tycker du ska skita i handskarna om inte tjejen klagar då
Bra pass annars! Chins det gillar vi!Jo jag körde mycket med handskar det första träningsåret, men manligt värre så gillar jag att köra utan,
fast man kan ju drömma lite ibland.
No Pain – No Game[/b]Nemo wrote:Härligt pass !Tackar, det var inte dumt alls…
28 maj, 2009 at 18:31 #632643Anonym anvandareMemberMy legs – my legs – my lovely chicken nuggets![/b]
E[/b]n farlig mängd PB i ett och samma pass… 3 [/b]st för att vara exakt. F[/b]å övningar men ack så grymt utförda, djupa böj och jvligt fina helt enkelt!
Och ja, bilder på benen kommer men inte idag…[/b]Benspark:
50 kg * 10 rep
65 kg * 12 rep
80 kg * 8 rep
90 kg * 5 rep
105 kg * 5 rep:worship:Knäböj:
60 kg * 10 rep
80 kg * 8 rep
90 kg * 8 rep
100 kg * 5 rep:worship:Hacklift:
40 kg * 8 rep
60 kg * 8 rep
80 kg * 8 rep
100 kg * 8 rep
120 kg * 8 rep:worship:
Kommentar:
V[/b]ar bara tvungen att klistra in worship gubbarna vid PB’na. M[/b]en idag var det helt sjukt! K[/b]ändes stabilt i benen och jag kände för att kötta på för att se om de senaste månaderna har betalat sig….D[/b]et har det!
N[/b]u blir det lugnare med vikterna & [/b]ett lite annorlunda schema + mini deff!28 maj, 2009 at 19:03 #632644Anonym anvandareMemberGrattis till Pb:na!!!
Härligt pass där!! :emo-thumb28 maj, 2009 at 19:13 #632645Anonym anvandareMemberHärligt! :emo-thumb
28 maj, 2009 at 19:16 #632646Anonym anvandareMemberMycket grymma PB’s du satte idag ! 3 in a row
28 maj, 2009 at 20:17 #632647Anonym anvandareMemberMan kan ju inte vara annat än jävligt impad över senaste passet. Sjukt bra jobbat!
28 maj, 2009 at 20:25 #632648Anonym anvandareMemberfan killen, bra krut i benen. keep it upp
28 maj, 2009 at 21:53 #632649Anonym anvandareMemberGryymt pass idag, grattis!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.