- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 juni, 2009 at 21:13 #632665Anonym anvandareMember
Och så lite från inköpslistan :pop:
3 juni, 2009 at 21:17 #632666Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:Och så lite från inköpslistan :pop:Haha, mina LIDL besök brukar sluta liknande de också. :whistle:
3 juni, 2009 at 21:19 #632667Anonym anvandareMembernible wrote:Haha, mina LIDL besök brukar sluta liknande de också. :whistle:Haha, jo det finns 4 saker som Lidl kan leverera:
1. Kvarg
2. Glass
3. Yoghurt
(4. Billiga Tofflor)
:pop:3 juni, 2009 at 21:32 #632668Anonym anvandareMemberFasen vad duktig du verkar vara i köket!:up: salladen ser ju superfräsch ut..
3 juni, 2009 at 21:34 #632669Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Fasen vad duktig du verkar vara i köket!:up: salladen ser ju superfräsch ut..Man har ju en duktig flickvän som ställer upp :up:
3 juni, 2009 at 21:39 #632670Anonym anvandareMemberZzzzegt pass[/b]:what: Fuck this, jag sticker till Paris…
För lite sömn kan verkligen rubba ett pass, idag var ett prakt exemplar!
Men eftersom jag ska flyga till Frankrike på Fredag morgon så hinner jag inte att
träna mer denna vecka så givetvis måste jag träna idag. Det var segt som tuggummi men har varit med om värre…
Nu ska jag ha en mini-semester i normandie och dricka vin och käka baguette.
Snabb check:[/b]
3 set 10 reps
Latsdrag
Rodd
MaskinRodd
Bicepscurl
Shrugs
Dieten går bra för övrigt, kommer nog att droppa ett par kilo. Det är faktisk kul att testa kroppen på nya sätt. Jag som alltid varit smal och aldrig har behövs deffa/banta har aldrig haft en aning om hur påfrestande det kan vara. Dock så är min diet väldigt lindrig, men det är kul att få ett smakprov…
Trevlig Helg alla BODY’are, vi ses nästa vecka[/b]4 juni, 2009 at 12:50 #632671Anonym anvandareMemberHare så bra i Frankrike!
5 juni, 2009 at 21:21 #632672Anonym anvandareMembertänkte lägga in en kortare notis. Sitter har på hotellet och skriver på telefonen. Har knallat runt halva le havre och paris idag. Så man skulle ju kunna säga att jag fått träning under senna korta semester med. Har dock bara ätit 2 ggr på 15 timmar så der får bli skärpning. Imorrn blir der minstlika mycket motion då vi ska besöka omaha Beach.
Au revour / STB
9 juni, 2009 at 22:45 #632673Anonym anvandareMemberSuttit och bläddrat igenom ett 10-tal sidor av din träningsdagbok och jag måste säga att de ser riktigt bra ut! Har kanske missat och läsa, men var ligger vikten på? Ser att du är grym på chins också. Inte många som gör 33 chins! Fortsätt så!
9 juni, 2009 at 23:39 #632674Anonym anvandareMemberJocef wrote:Suttit och bläddrat igenom ett 10-tal sidor av din träningsdagbok och jag måste säga att de ser riktigt bra ut! Har kanske missat och läsa, men var ligger vikten på? Ser att du är grym på chins också. Inte många som gör 33 chins! Fortsätt så!Tjena! Kul med positiv feedback:up:. Har tappat lite(eller mycket)[/b] på chinsen nu, men det ska återupptas till hösten.
Jag väger runt 85 kg just nu vilket är en stabil vikt just nu.Snabbcheck:
Jag kom nyss hem från en 80 min promenad, jobbar lite på deffen men har varit dålig på gymmet
pga av utlands resor och annat. Men ska försöka återuppta allt och komma tillbaka i rytmen igen.
Knallade runt halva frankrike i helgen så där brände jag av ett par extra kalorier.:pop:
Och nu till helgen blir det en resa upp till Stockholm för prep kursen på PT School, ska bli kul som fn.**Synden som ger sig, klämde i mig 2 big mac, en pommes + cola igår! **
10 juni, 2009 at 14:53 #632675Anonym anvandareMemberYey! Va kul att du äntligen ska börja utbildningen! Du kommer nog älska den! :nod Lycka Till!
10 juni, 2009 at 18:26 #632676Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Yey! Va kul att du äntligen ska börja utbildningen! Du kommer nog älska den! :nod Lycka Till!Tack, jo jag hoppas det blir bra. Får se hur prepp. kursen går så blir det förhoppningsvis efter sommarn.
10 juni, 2009 at 18:41 #632677Anonym anvandareMemberKortare pass i supersett[/b]
Slänger in en kortare notis här, är trött så det blir att ladda batterierna
tills helgen då det blir kurs på PT school…
Bröst:[/b]
Bänkpress
Maskinpress upp
Flyes m. vinkelbänk
3 set * Max
(Superset)[/b]Axlar[/b]
Hantelflyes
Hantel press
Lyft fram
3 set * Max
(Superset)[/b]Mage[/b]
”Driver” m. 5kg
Sit-ups på boll
3 set * Max
(Superset)[/b]Promenad 80 min
Vikt: 84,5Kommentar:
Är segare än tugummi så jag sov 2h innan passet, blir lite halvstressigt med träningen nu när det är mycket på gång.
Men dagens pass funkade, kör mycket mer fettförbränning nu och håller i kosten. Kommer att träna 2-3 pass under sommaren för att vila upp kropp och sinne.14 juni, 2009 at 21:54 #632678Anonym anvandareMemberNyss hemkommen från preppkursen på PT. Wow! Sjukt grundlig. Orkar inte skriva mer nu men det kommer. Nu blir det zzzzzz
17 juni, 2009 at 00:13 #632679Anonym anvandareMemberHar hunnit med ett bröst pass idag, och det är all träning som det blir denna vecka. Sticker till Malta på Torsdag så det kanske blir lite på hotellet.
Pluggar för fullt på PT kursen, ska söka in till Steg 1 på PT school imorrn, fanns visst bara 2 platser kvar så jag hoppar jag hinner…Kommer bli en sjukt svår kurs då jag ska jobba 100% samtidigt, men man lär sig otroligt mycket, riktigt grundligt. Allt från celler & skellet till muskler och näring osv… Men det kommer kännas sköönt när det är gjort.
Kommer bli lite halv dåligt med att uppdatera här men vi får se, lite sommar ska man ju ha iaf.
Hade kalas / STB
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.