- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 mars, 2009 at 18:25 #632380Anonym anvandareMember
:frust:
Idag blev det ett pass med farsgubben…Gick helt okej men kom aldrig igång på riktigt! Känner ju av den där jvla axlen & tennisarmen!!
Nonetheless, tryckte på lite ”hög reppare” på marken för att klämma ut det sista.
Det blir nog till och med att kontakta en PT i Linköping denna vecka för att börja nästa, har hittat 3 olika PT’s. Ser fram emot vad som kan förbättras!Känns som att det blir 4-split denna hela tiden, bara för att man mår illa och allt jvlas! Dock så har jag väl snart vant mig i min rutin och då går det förhoppningsvis bättre.:emo-thumb
Tröttheten slog in idag och jag sov 1h innan träning.Zzzzzz:lazy:Dagens träning;[/b] vikt: 85,3 kg
+ 60 Min promenad
Rygg
Chins
Uppvärmning 12 rep m. hjälpvikt
15 rep
10 rep
3 rep (Sen gick det inte för axeln och armen)
Besviken på chinsenT-Bar
42,5 kg * 12 rep
52,5 kg * 10 rep
42,5 kg * 10 rep
27,5 kg * 10 repEnarms Rodd
31 kg * 10 rep * 3 set
Marklyft
62 kg * 15 rep
92,5 kg * 12 rep
92,5 kg * 10 repDagens mat:
Innan träning: Omelett med köttfärs Till Lunch: Pasta, skinksås, sallad & keso –2 mars, 2009 at 20:41 #632381Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote::frust:
Idag blev det ett pass med farsgubben…Gick helt okej men kom aldrig igång på riktigt! Känner ju av den där jvla axlen & tennisarmen!!
Nonetheless, tryckte på lite ”hög reppare” på marken för att klämma ut det sista.
Det blir nog till och med att kontakta en PT i Linköping denna vecka för att börja nästa, har hittat 3 olika PT’s. Ser fram emot vad som kan förbättras!Känns som att det blir 4-split denna hela tiden, bara för att man mår illa och allt jvlas! Dock så har jag väl snart vant mig i min rutin och då går det förhoppningsvis bättre.:emo-thumb
Tröttheten slog in idag och jag sov 1h innan träning.Zzzzzz:lazy:Dagens träning;[/b] vikt: 85,3 kg
+ 60 Min promenad
Rygg
Chins
15 rep
10 rep
Besviken på chinsenT-Bar
42,5 kg * 12 rep
52,5 kg * 10 rep
42,5 kg * 10 rep
31 kg * 10 rep * 3 set
Marklyft
62 kg * 15 rep
92,5 kg * 12 rep
92,5 kg * 10 repDagens mat:
Innan träning: Omelett med köttfärs Till Lunch: Pasta, skinksås, sallad & keso –Tråkigt med axeln du men din mat ser riktigt god ut
2 mars, 2009 at 21:08 #632382Anonym anvandareMemberadolf1 wrote:Tråkigt med axeln du men din mat ser riktigt god utJo det suger riktigt hårt…:frust:
Maten var helt okej, tog en omelett nyss igen (blev sugen)!:pFör övrigt så bokade jag en träff med en PT på Studio Fitness i LKPG. Hoppas det ger lite nya perspektiv och idéer!:emo-thumb
2 mars, 2009 at 22:08 #632383Anonym anvandareMemberHoppas du blir bättre i axeln, gammal skada?
Vad tyckter du annars om V12, använde det själv innan. Provade trimatrix vilket jag tyckte var en grymt bra produkt.2 mars, 2009 at 22:20 #632384Anonym anvandareMemberHagetzu wrote:Hoppas du blir bättre i axeln, gammal skada?
Vad tyckter du annars om V12, använde det själv innan. Provade trimatrix vilket jag tyckte var en grymt bra produkt.Jo axeln är väl 2-3 år gammal, kommer periodvis. Har ett glapp mellan armen och axel benet + en tennis armbåge:yikes:
Jag tyckte att V12 var helt okej, jag körde 110% genom hela passet men jag är lite osäker om det är värt att köpa. Har dock bara kört med protein, gainer, omega 3 & Kreatin så inget liknande V12…Det finns alltid nåt att lägga pengarna på, slängde nyss 600 på protte & gainer!
2 mars, 2009 at 22:58 #632385Anonym anvandareMemberHoppas du får ordning på det som sagt.
Ja, gymgrossisten får ju sin beskärda del varje månad. Frågan är om det är värt pengarna som du säger. Det enda jag känner är ett måste är ju protein som annars kan vara svårt att få i sig. Sen känner jag mig mycket piggare sedan jag började äta multivitamin. Men har man inte tid att stå och laga mat jämt så får man väl ta den kostnaden. Har bytt från trimatrix till Massacre vilket jag tycker är skit, kommer köpa trimatrix igen efter burken är slut.2 mars, 2009 at 23:07 #632386Anonym anvandareMemberHagetzu wrote:Hoppas du får ordning på det som sagt.
Ja, gymgrossisten får ju sin beskärda del varje månad. Frågan är om det är värt pengarna som du säger. Det enda jag känner är ett måste är ju protein som annars kan vara svårt att få i sig. Sen känner jag mig mycket piggare sedan jag började äta multivitamin. Men har man inte tid att stå och laga mat jämt så får man väl ta den kostnaden. Har bytt från trimatrix till Massacre vilket jag tycker är skit, kommer köpa trimatrix igen efter burken är slut.”I hear that”[/b] Själv mår jag illa ibland efter passet så det är endast flytande föda som gäller! Kör Gainer efter träning och Protte 1-2ggr om dagen.
Tycker det är svårt att hitta protein som smakar bra och samtidigt inte kostar 300:-/kg..[/b] Är förövrigt grymt trött och somnar typ 11 varje kväll så lite vitamin vore ju itne helt fel.!Såg att du spelat am. fotboll.. Kul, jag spelade i USA 03-04. Spelade som Wide Receiver. Var nog den roligaste sporten som jag utövat!:up:
2 mars, 2009 at 23:15 #632387Anonym anvandareMemberHar du spelat med nått lag i sverige eller? Själv spelar/spelade jag Runnigback och Linebacker. Gick relativt bra, blev kallad till ett landslagsläger som linebacker men tackade nej då det ska betalas med hushållskassan. Vilket lag spelade du i staterna?
2 mars, 2009 at 23:44 #632388Anonym anvandareMemberHagetzu wrote:Har du spelat med nått lag i sverige eller? Själv spelar/spelade jag Runnigback och Linebacker. Gick relativt bra, blev kallad till ett landslagsläger som linebacker men tackade nej då det ska betalas med hushållskassan. Vilket lag spelade du i staterna?Jag letade lite lag i min närhet men kamma hem noll…Synd att sporten inte är större här i Sverige, vi får hålla oss till TV’n för det mesta (NFL).
Jag spelade i skolans lag i JV leage, Woodburn Bulldogs High School. Inget man ångrar direkt! :up:Ska kolla nån dag om jag inte hittar nån bild i match kläderna… Där är jag inte så grov..
3 mars, 2009 at 06:31 #632389Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote::frust:Rygg
Chins
15 rep
10 rep
Besviken på chinsenT-Bar
42,5 kg * 12 rep
52,5 kg * 10 rep
42,5 kg * 10 rep
31 kg * 10 rep * 3 set
Marklyft
62 kg * 15 rep
92,5 kg * 12 rep
92,5 kg * 10 repDu var tvungen att förstöra mitt självförtroende genom att krossa mig i chins OCH du var tvungen att lägga på 2.5kg mer än mig i t-baren? Bra kämpat!
3 mars, 2009 at 18:23 #632390Anonym anvandareMemberDagens pass blev strikt och bra rehab. Känner av armbågen och axlarna så det blev inte mycket till triceps.
Har för övrigt käkat som en jvla buffel idag så kosten sitter till 100%Bänkpress: Vikt: 85,2 kg
50 kg * 10 rep
70 kg * 10 rep
70 kg * 10 rep
Bänkpress i vinkel:
50 kg * 12 rep
70 kg * 8 rep
60 kg * 8 rep
Flyes (hantel, vinklad):
16 kg * 10 rep
18,5 kg * 8 rep
16 kg * 10 rep
16 kg * 8 repTriceps
Pushdowns:
15 kg * 12 rep
20 kg * 12 rep
15 kg * 14 repEnarms extention:
6 kg * 10 rep
8,5 kg * 8 rep
8,5 kg * 8 rep
6 kg * 10 rep
Dagens måltider är bla.:Efter träning: Gainomax + Muffin – Frukost: Gröt, 2 mackor och Juice – Mellanmål:Yoghurt med frukt
4 mars, 2009 at 10:44 #632391Anonym anvandareMemberSer att vi vägde lika mycket igår 85,2:D Riktigt fina chins där i ditt föregående pass. orkar ju själv inte mer en 5
4 mars, 2009 at 15:31 #632392Anonym anvandareMemberfinnej wrote:Ser att vi vägde lika mycket igår 85,2:D Riktigt fina chins där i ditt föregående pass. orkar ju själv inte mer en 5Jajemen, kilona går uppåt… Kanske därför chinsen går så segt.
Det går riktigt segt men men… Får lägga i 5:ans växel.:devil:4 mars, 2009 at 16:04 #632393Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:Jajemen, kilona går uppåt… Kanske därför chinsen går så segt.
Det går riktigt segt men men… Får lägga i 5:ans växel.:devil:Det tycker jag allt:P
4 mars, 2009 at 18:12 #632394Anonym anvandareMemberTja bryschan! Fjorde ett konto så att jag kunde snoka på din ”blogg” (skoja)
Har jobbat så har bara tränat 2 ggr i denna vecka.
Igår: biceps, axlar, mage
Idag: ryggSugen på ett samarbete imorgon? Ben & Vader kanske?
Dundera på en sak.. är det dåligt att gymma 2 ggr på en dag? har tråkigt o är sugen! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.