- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 mars, 2009 at 18:05 #632470Anonym anvandareMembernible wrote:Aha, tur, jag trodde postgubben hade snott min. :p
HAHA, ja det vore ju fint. Man kanske skulle bli postnisse. I förra numret var det ju ett sample av V12. Tänk att samla ihop ett par kilo från alla BODY prenumerationer.:p
TessLjung wrote:Verkar gå bra här som vanligt! Bestämt dig för om du ska lägga om träningen till 2-1-2 split eller kör du på som vanligt?Jag försöker att köra 2 dagar i rad, sen vila och sen 2 pass till… Men jag tycker inte om att köra på fredag/lördag då det kan slinka ner lite alkohol… Men det blir väl nåt åt 2-1-2 hållet. Fast kanske 2-1-2(-2).
Aja, jag ska ju ladda om om ett par veckor (hoppas jag) så det blir tyngre vikter och då kanske jag ändrar om totalt!23 mars, 2009 at 19:51 #632471Anonym anvandareMemberKör hårt, ska följa denna
23 mars, 2009 at 20:14 #632472Anonym anvandareMemberPump on brother! Imorrn skall jag inspireras av detta när jag mördar mina ben!
23 mars, 2009 at 21:36 #632473Anonym anvandareMemberSlänger upp en bild från sidan. Hoppas på lite roligare resultat under min kreatin kur & tyngre vikter längre fram. Känns som om man står och stampar/underhåller musklerna… Ska blir jvligt intressant att se om det är någon skillnad i sommar!
Dagens intag (forts.):middag:Kyckling & Ris
Kvällsmat:Blir en protte drink :pop:
23 mars, 2009 at 22:19 #632474Anonym anvandareMemberGött pass;)
24 mars, 2009 at 00:12 #632475Anonym anvandareMemberJag vill köpa dina armar, speciellt triceps! Fan va bra det ser ut.
24 mars, 2009 at 08:06 #632476Anonym anvandareMemberRiktigt bra armar dära!
24 mars, 2009 at 08:17 #632477Anonym anvandareMemberPrisman wrote:Riktigt bra armar dära!Tackar:| Det har gått helt okej för armarna trotts skador.
Gustaf Lindberg wrote:Jag vill köpa dina armar, speciellt triceps! Fan va bra det ser ut.Vad säger du, ett ben mot en arm?:p Skulle behöva det[/b]
24 mars, 2009 at 12:24 #632478Anonym anvandareMemberSkönt pass! Men vart är bänken?!
Annars får jag som alla andra, lovorda dina triceps, fett yao mannen!24 mars, 2009 at 12:51 #632479Anonym anvandareMemberBra utgångsläge att bygga vidare på speciellt armarna. Hoppas det går bra med alla gamla skador!
24 mars, 2009 at 13:09 #632480Anonym anvandareMemberDavid Eriksson wrote:Skönt pass! Men vart är bänken?!
Annars får jag som alla andra, lovorda dina triceps, fett yao mannen!Jag kör enligt ett schema som jag fick av min PT för ett par veckor sen. Kör just nu breda armhävninagr istället, det funkar bra. Tanken är väl att det ska vara basic. Jag planerar att byta ut hälften om ett par veckor och då köra 8-10 rep… Längtar efter de tunga passen där musklerna gror:p. Hoppas bara att axel, knä & armbåge är 100%!
Harajuku wrote:Bra utgångsläge att bygga vidare på speciellt armarna. Hoppas det går bra med alla gamla skador!Tack…Jag tycker själv att det är svårt att få till HELA triceps. Känns/ser ut som jag missar det långa huvudet. Eller så är det så att jag som vanligt måste lyfta 1ton för att det ska synas.. Jvla DNA:frust:
24 mars, 2009 at 18:48 #632481Anonym anvandareMemberDagen till ära!
Tycker att jag ska vara nöjd med detta pass, gick bra rakt igenom utan skador som förstör och övningar som måste strykas…
Jag har även räknat ut att jag ska ligga på ca 3500kcal om dagen nu, men mer om detta lite senare!Idag blev det rygg, baksida axel & biceps.
Dagens +:
– Promenad: 30 min
– Vikt: 84,3kg
Latsdrag:
40 kg * 15 rep
50 kg * 12 rep
60 kg * 12 rep
(Latssimus Dorsi, teres major)[/b]Sittande rodd:
40 kg * 15 rep
55 kg * 12 rep
60 kg * 12 rep
(Latssimus Dorsi, teres major, trapezius, rhomboideus major)[/b]
Enarmsrodd:
26 kg * 12 rep
26 kg * 12 rep
26 kg * 12 rep
(Latssimus Dorsi, teres major, rhomboideus major, trapezius)[/b]Rygg resningar:
10 rep
10rep
10rep
(longissimus thoracis)[/b]
Bicepscurl:
13,5 kg * 12 rep
16 kg * 12 rep
16 kg * 8 rep
(Biceps brachii, brachioradialis, brachialis)[/b]EZ-stång curl:
22 kg * 15 rep
22 kg * 13 rep
22 kg * 12 rep
(Biceps brachii, brachioradialis, brachialis)[/b]Concentration curl:
8 kg * 10 rep
8 kg * 10 rep
8 kg * 10 rep
(Biceps brachii)[/b]Utåtrotation:
5 kg * 10 rep
5 kg * 10 rep
5 kg * 10 rep
( supraspinatus, infraspinatus & teres minor)[/b]Kändes bra och eftersom inga skador jvlades så hoppas jag att det fortsätter i den här takten… Äntligen lite resultat av all rehab!:up:
24 mars, 2009 at 19:04 #632482Anonym anvandareMemberBra pass, kan vara riktigt tråkigt med rehabträningen men det är ju ett måste som sagt.
Hur kör du utåtrotationen, sitter du på golvet eller har ni höj-och-sänkbart i CC:n?
Och är supraspinatus=rotatorcuff?24 mars, 2009 at 19:15 #632483Anonym anvandareMembernible wrote:Bra pass, kan vara riktigt tråkigt med rehabträningen men det är ju ett måste som sagt.Hur kör du utåtrotationen, sitter du på golvet eller har ni höj-och-sänkbart i CC:n?
Och är supraspinatus=rotatorcuff?Jag har tidigare kört stående med hantel men nu testade jag i CC för att få lite mer motstånd. Vi har höj och sänkbar så jag lägger den vid midje/maghöjd.
Jag tog en snabbkoll just vad det involveras i cuffen, och kommer inte supraspinatus in på tillbakavägen(”negativa”)? Men som sagt, jag har ingen större koll på denna så reservation för fel[/b]Kändes iaf stabilt och jag kommer att fortsätta med denna istället…Love it!:pop:
24 mars, 2009 at 19:26 #632484Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:Jag har tidigare kört stående med hantel men nu testade jag i CC för att få lite mer motstånd. Vi har höj och sänkbar så jag lägger den vid midje/maghöjd.
Jag tog en snabbkoll just vad det involveras i cuffen, och kommer inte supraspinatus in på tillbakavägen(”negativa”)? Men som sagt, jag har ingen större koll på denna så reservation för fel[/b]Kändes iaf stabilt och jag kommer att fortsätta med denna istället…Love it!:pop:
Ok, skönt att ha höj och sänkbar, går knappt att sitta på golvet för då tar repet i benen.
Har du testat kört rotatorcuffarna när man står med överarmen 90grader ut från kroppen (rakt alltså) lutande mot en stång och sen hela rörelse banan (180grader) enda ner sen enda upp igen? Såg en video när Arne Persson demostrerade den och den var riktigt skön faktiskt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.