Då var det dags för comeback

Home Forums Dagböcker Då var det dags för comeback

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 93 total)
  • Author

Efter 1,5 års återkommande skador, operation och brist på träningsinspiration skall jag nu börja en 10 månaders förvandling den 1/2 för att försöka ställa mig på scen igen på DC och Lucia 2008. Mitt utgångsläge är ungefär som på bilden. Inte helt nytagen men det är så jag ser ut nu TYVÄRR. Man är ju inte tjugo längre :( Dagen vikt ligger på 114 kg fett. Nu kör vi :emo-thumb

skall bli kul att följa den här…med ett så tydligt utgångsläge och ett definitivt slutdatum. Prenumeration beställd :-)

114kg idag, vad skall vikten ligga på vid tävlan sedan?

Jan Hansson wrote:
    Efter 1,5 års återkommande skador, operation och brist på träningsinspiration skall jag nu börja en 10 månaders förvandling den 1/2 för att försöka ställa mig på scen igen på DC och Lucia 2008. Mitt utgångsläge är ungefär som på bilden. Inte helt nytagen men det är så jag ser ut nu TYVÄRR. Man är ju inte tjugo längre :( Dagen vikt ligger på 114 kg fett. Nu kör vi :emo-thumb

Lycka till nu Janne! kör hårt och håll dig fokuserad, vi vet att du kan!

GST Spyder wrote:
    skall bli kul att följa den här…med ett så tydligt utgångsläge och ett definitivt slutdatum. Prenumeration beställd :-)

114kg idag, vad skall vikten ligga på vid tävlan sedan?

Tack för det. Tävlade på 99,6 på Lucia sist 2004. Avataren är därifrån. Hoppas det kan bli något kg mer men har inte tränat så bra på 1,5 år så jag är glad att bara komma tillbaks i form igen.

Alex N wrote:
    Lycka till nu Janne! kör hårt och håll dig fokuserad, vi vet att du kan!

Tack. Om inspiration tillåter det så skall jag lyckas.

Good luck! Blir bra det där! Tycker att utgångs läget ser stabilt ut!

ZONE

zonecapone wrote:
    Good luck! Blir bra det där! Tycker att utgångs läget ser stabilt ut!

ZONE

Thanks man. Har ju din snygga tattoo i nacken så ryggen är ju bra i varjefall :emo-thumb

Jan Hansson wrote:
    Thanks man. Har ju din snygga tattoo i nacken så ryggen är ju bra i varjefall :emo-thumb

LOL!
    F-n ser vi varandra på nån tävling framöver måste vi ta kort på nackarna!!
    :up:
    Go for it nu…blir skit bra ska du se!
    :up:

ZONE

Såja! 8)

Tjena Janne, ska bli kul att följa vägen fram, syns att det finns mkt kött på kroppen, lycka till! :up:

Mvh Lars/

Modig bild! :ph34r:
    Hoppas att motivationen håller hela vägen. :bb:
    Jag har ju inte heller tävlat sedan vi möttes 2004, vi behöver inte tala om hur det gick… 😮

Hur ska detta sluta Jan banan, du ligger ju bara på soffan & matar in sockerbullar Men efter att ha läst detta räknar jag kallt med att vi ses på gymmet ikväll:nod

Jonas Lundberg;464266 wrote:
    Modig bild! :ph34r:
    Hoppas att motivationen håller hela vägen. :bb:
    Jag har ju inte heller tävlat sedan vi möttes 2004, vi behöver inte tala om hur det gick… :o[/QUOT

Tack för det. Man är ju ingen ungdom längre. Då är det dags för oss gamlingar att mötas igen. Kom igen nu Jonas

JohannaH wrote:
    Hur ska detta sluta Jan banan, du ligger ju bara på soffan & matar in sockerbullar Men efter att ha läst detta räknar jag kallt med att vi ses på gymmet ikväll:nod

Ha Ha skall ju tävla för TEAM Sockerbullen så jag måste ju föregå med gott exempel. Tyvärr Johanna så missade du mig. Jag kom precis därifrån.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 93 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.