Då var det dags för comeback

Home Forums Dagböcker Då var det dags för comeback

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 93 total)
  • Author

Dagens pass är avklarat. Blev lite Axlar och Biceps idag.Vad flitig jag blivit. Eller hur Johanna ;)

Axlar:
    Omvänd peckdeck 3 set
    Liggande cablecross 3 set
    Hantellyft åt sidan 3 set
    Axelpress i smith 3 set

Biceps:
    Skivstångscurl 3 set
    Hantelcurl 3 set

ah, det man sett verkar riktigt givande, sedan har jag en gammal barndomskompis som tränar där och är nöjd med det. Kör hårt!

Jan Hansson wrote:
    Japp det är jag om jag slipper sitta flera timmar i bilen med dig och Emma. Mina öronproppar är slut :p

Haha jag vet att du innerst inne diggar oss till max:P

Nedräkningen har börjat, TVÅ[/b] dagar kvar sen e det dags att börja dieta så se till att mata in sockerbullar så det sprutar ur öronen.. Är oerhört spänd på hur detta ska sluta

Den som vågar sätta en hundring på att Janne kommer att fullfölja denna diet är fullkomligt galen:D

JohannaH wrote:
    Haha jag vet att du innerst inne diggar oss till max:P

Maybe, Maybe NOT :p

JohannaH wrote:
    Nedräkningen har börjat, TVÅ[/b] dagar kvar sen e det dags att börja dieta så se till att mata in sockerbullar så det sprutar ur öronen.. Är oerhört spänd på hur detta ska sluta

Den som vågar sätta en hundring på att Janne kommer att fullfölja denna diet är fullkomligt galen:D

Inte dieta men kanske dra ner på dom. Börjar idag för dom var SLUT när jag kom hem från gymet :(

Jan Hansson wrote:
    Inte dieta men kanske dra ner på dom. Börjar idag för dom var SLUT när jag kom hem från gymet :(

Haha guuuud vad synd om dig:p

WOW han lever :p
    Aha diet på gång, trevligt:pop:
    Hoppas allt är väl med dig o Charlie:)

snuttan347 wrote:
    WOW han lever :p
    Aha diet på gång, trevligt:pop:
    Hoppas allt är väl med dig o Charlie:)

Ha Ha jag har hållit mig gömd men nu är jag ute ur idet. Detsamma till dig och din lilla trissa

Då var det dags för nästa pass som blev Bröst och Biceps.

Bröst:

Snedbänk 3 set
    Bänkpress 3 set
    Bröstpress i maskin 3 set
    Flyes 3 set

Biceps:

Skivstångscurl 4 set
    Sittande hantelcurl 3 set

Orkade inte gå eller cykla efter en lång dag. Köpte gräddbullar och lade mig i soffan resten av kvällen

ja då var dagens pass avklarat. Jag, emma och Johanna körde till Trelleborg, [http://colosseumgym.se/index.php?p=259&i=259och] tränade med Anders och Jonas. Skönt att komma bort och träna ibland. Dagens pass blev rygg.

RYGG:
    Brett drag till bröstet 3 set
    Smalt drag till bröstet 3 set
    Drag i hiss 3 set
    Långrodd 3 set
    Hantelrodd 3 set
    Extension 2 set

15 min på löpbandet

Jan Hansson wrote:
    ja då var dagens pass avklarat. Jag, emma och Johanna körde till Trelleborg, [http://colosseumgym.se/index.php?p=259&i=259och] tränade med Anders och Jonas. Skönt att komma bort och träna ibland.

15 min på löpbandet

Haha vad skoj vi hade:p.. Synd bara att vi inte kunde skruva upp ljudvolymen på dig aningens aning:D (har för fan träningsvärk i mina öron idag haha)
    Jag har faktiskt redan grym träningsvärk i min rygg det e GÖTT. Ses på gymmet hej hopp din gamle stofil..

JohannaH wrote:
    Haha vad skoj vi hade:p.. Synd bara att vi inte kunde skruva upp ljudvolymen på dig aningens aning:D (har för fan träningsvärk i mina öron idag haha)
    Jag har faktiskt redan grym träningsvärk i min rygg det e GÖTT. Ses på gymmet hej hopp din gamle stofil..

Jag är för gammal för att skruvas upp. mmm det känns gott i min rygg med. Bra med lite nya maskiner att träna på ibland. Jag tränar dagtid när jag är ledig så det tar nog ett tag innan vi ses där.

Då var det dags för ytterligare ett pass. Min kropp är i chock. Så här mycket har jag inte tränat sen i September. Idag blev det vader och baksida ben.

Vader:
    Vadpress i benpressen 3 set
    Sittande vadpress 3 set

Baksida ben:
    Sittande legcurl 4 set
    liggande legcurl 3 set
    Rakbens marklyft 2 set

15 min på löpbandet :O

rolig och intressant journal, hoppas du uppdaterar med lite bilder då och då…

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 93 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.