- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 januari, 2008 at 18:46 #765365Anonym anvandareMember
Dagens pass är avklarat. Blev lite Axlar och Biceps idag.Vad flitig jag blivit. Eller hur Johanna
Axlar:
Omvänd peckdeck 3 set
Liggande cablecross 3 set
Hantellyft åt sidan 3 set
Axelpress i smith 3 setBiceps:
Skivstångscurl 3 set
Hantelcurl 3 set29 januari, 2008 at 18:51 #765366Anonym anvandareMemberah, det man sett verkar riktigt givande, sedan har jag en gammal barndomskompis som tränar där och är nöjd med det. Kör hårt!
29 januari, 2008 at 19:48 #765367Anonym anvandareMemberJan Hansson wrote:Japp det är jag om jag slipper sitta flera timmar i bilen med dig och Emma. Mina öronproppar är slut :pHaha jag vet att du innerst inne diggar oss till max:P
30 januari, 2008 at 18:30 #765368Anonym anvandareMemberNedräkningen har börjat, TVÅ[/b] dagar kvar sen e det dags att börja dieta så se till att mata in sockerbullar så det sprutar ur öronen.. Är oerhört spänd på hur detta ska sluta
Den som vågar sätta en hundring på att Janne kommer att fullfölja denna diet är fullkomligt galen:D
30 januari, 2008 at 19:04 #765369Anonym anvandareMemberJohannaH wrote:Haha jag vet att du innerst inne diggar oss till max:PMaybe, Maybe NOT :p
30 januari, 2008 at 19:05 #765370Anonym anvandareMemberJohannaH wrote:Nedräkningen har börjat, TVÅ[/b] dagar kvar sen e det dags att börja dieta så se till att mata in sockerbullar så det sprutar ur öronen.. Är oerhört spänd på hur detta ska slutaDen som vågar sätta en hundring på att Janne kommer att fullfölja denna diet är fullkomligt galen:D
Inte dieta men kanske dra ner på dom. Börjar idag för dom var SLUT när jag kom hem från gymet
30 januari, 2008 at 20:05 #765371Anonym anvandareMemberJan Hansson wrote:Inte dieta men kanske dra ner på dom. Börjar idag för dom var SLUT när jag kom hem från gymetHaha guuuud vad synd om dig:p
31 januari, 2008 at 09:32 #765372Anonym anvandareMemberWOW han lever :p
Aha diet på gång, trevligt:pop:
Hoppas allt är väl med dig o Charlie:)31 januari, 2008 at 15:13 #765373Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:WOW han lever :p
Aha diet på gång, trevligt:pop:
Hoppas allt är väl med dig o Charlie:)Ha Ha jag har hållit mig gömd men nu är jag ute ur idet. Detsamma till dig och din lilla trissa
31 januari, 2008 at 15:20 #765374Anonym anvandareMemberDå var det dags för nästa pass som blev Bröst och Biceps.
Bröst:
Snedbänk 3 set
Bänkpress 3 set
Bröstpress i maskin 3 set
Flyes 3 setBiceps:
Skivstångscurl 4 set
Sittande hantelcurl 3 setOrkade inte gå eller cykla efter en lång dag. Köpte gräddbullar och lade mig i soffan resten av kvällen
2 februari, 2008 at 19:23 #765375Anonym anvandareMemberja då var dagens pass avklarat. Jag, emma och Johanna körde till Trelleborg, [http://colosseumgym.se/index.php?p=259&i=259och] tränade med Anders och Jonas. Skönt att komma bort och träna ibland. Dagens pass blev rygg.
RYGG:
Brett drag till bröstet 3 set
Smalt drag till bröstet 3 set
Drag i hiss 3 set
Långrodd 3 set
Hantelrodd 3 set
Extension 2 set15 min på löpbandet
3 februari, 2008 at 12:56 #765376Anonym anvandareMemberJan Hansson wrote:ja då var dagens pass avklarat. Jag, emma och Johanna körde till Trelleborg, [http://colosseumgym.se/index.php?p=259&i=259och] tränade med Anders och Jonas. Skönt att komma bort och träna ibland.15 min på löpbandet
Haha vad skoj vi hade:p.. Synd bara att vi inte kunde skruva upp ljudvolymen på dig aningens aning:D (har för fan träningsvärk i mina öron idag haha)
Jag har faktiskt redan grym träningsvärk i min rygg det e GÖTT. Ses på gymmet hej hopp din gamle stofil..4 februari, 2008 at 17:48 #765377Anonym anvandareMemberJohannaH wrote:Haha vad skoj vi hade:p.. Synd bara att vi inte kunde skruva upp ljudvolymen på dig aningens aning:D (har för fan träningsvärk i mina öron idag haha)
Jag har faktiskt redan grym träningsvärk i min rygg det e GÖTT. Ses på gymmet hej hopp din gamle stofil..Jag är för gammal för att skruvas upp. mmm det känns gott i min rygg med. Bra med lite nya maskiner att träna på ibland. Jag tränar dagtid när jag är ledig så det tar nog ett tag innan vi ses där.
4 februari, 2008 at 17:52 #765378Anonym anvandareMemberDå var det dags för ytterligare ett pass. Min kropp är i chock. Så här mycket har jag inte tränat sen i September. Idag blev det vader och baksida ben.
Vader:
Vadpress i benpressen 3 set
Sittande vadpress 3 setBaksida ben:
Sittande legcurl 4 set
liggande legcurl 3 set
Rakbens marklyft 2 set15 min på löpbandet
4 februari, 2008 at 19:50 #765379Anonym anvandareMemberrolig och intressant journal, hoppas du uppdaterar med lite bilder då och då…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.